Husk meg
Brukernavn
Passord

Kampen idag!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 23 jan 06, 00:05
Jeg tok turen fra Oslo for å se kampen idag. Jeg likte dårlig at Steinar stod i mål istedetfor Rami. Misforstå meg ikke; jeg synes Steinar er en kjempekar. Men jeg trodde at i disse treningskampene skulle man prøve de nye spillerne. Steinar vet vi jo alle hva er god for. Men jeg gledet meg til å endelig få se Rami i aksjon som jeg er veldig spent på.  Trodde han burde få mest mulig match-trening før seriestart. Fikk derfor ikke noe inntrykk av ham. 
Synes også det var rart at Given ikke fikk prøvd seg. Ble jo nærmest "lovet" spilletid i dag. (ihvertfall i FB). Stakkaren varmet opp hele 2. omgang og tok av seg overtrekksdrakta og var klar for å bli byttet inn siste 5 minuttene. Men måtte sette seg igjen. 
Gledet meg stort å se Tarik i aksjon.  Han var en konstant trussel hver gang han fikk ballen. Han fikk den bare for sjelden, der han hele tiden lå alene på høyrekanten, uten oppassere. Håper han vil bli benyttet mye i serien også.  Da kan det bli mye moro. Tronseth klarte seg også bra sammen med Bora i midtforvaret. Bekkene (Blixt og PAC) var ikke så heldige idag. Burde prøve Tronseth på høyreback når Piro og landslagsgutta er tilbake. Toth kanskje er den goalgetteren vi ble forespeilet sist sommer likevel?
Det viser bare at de fleste nye spillere trenger tid for å finne seg til rette før de blomstrer. Hvertfall utlendingene som er vant med en annen fotballkultur og spillemåte.
Røhn måtte ut med skade tidlig. Håper det ikke var noe alvorlig. 
Jeg så Mackie ruslet rundt i korridorene, men ikke på banen. Er han skadet?
I motsetning til i fjor vinter, så har denne vinterens treningskamper så langt gitt seire, som avler selvtillitt og fremgang. Det gjør at en kan se positivt fremover. Men, en treningskamp er og blir en treningskamp. Alvoret begynner i april.

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5460

Lagt til: 23 jan 06, 00:20
Opprinnelig postet av aavdst

Røhn måtte ut med skade tidlig. Håper det ikke var noe alvorlig.


Liten hjernerystelse. Blir lite trening på han en ukes tid

Idæmor

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 14

Lagt til: 23 jan 06, 12:44

Hmm.. men hvor var plankehaugen da? Hørte ikke et eneste heiarop..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jan 06, 14:44
Opprinnelig postet av Idæmor

Hmm.. men hvor var plankehaugen da? Hørte ikke et eneste heiarop..

du bør lese hva jeg skriver i tråder så slipper jeg å skrive ting omigjenn, men jeg skal gjøre det.
PH har sagt at under treningskamper synges det ikke eller noe slik.. for stå den som vil, men da må det respekters. det er møte den 25/1 tror jeg og da for du komme dit å klage på det

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Idæmor

Bedriftsspiller

Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 14

Lagt til: 23 jan 06, 16:49

Ok.. det er greit.. det var ingen klage egentlig.. mer et sp.mål..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 jan 06, 17:20
Opprinnelig postet av Idæmor

Ok.. det er greit.. det var ingen klage egentlig.. mer et sp.mål..

skjønner deg, men jeg hadde i denne tråden svart på akkurat det samme spørsmålet. Ett tips: jo flere som vil dette og leverer dette som ett forslag på møte så kan det bli ved neste kamp. husk at vi møter moss snart da

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 jan 06, 17:50
merkelig og skuffende at ikke rami spilte ja. men var så heldig å få se han fredag da

angående Given Mombasa, synes jeg ikke vi bør signere kontrakt med ham.. jeg syns spissene våre er gode nok. Tror Toth har hatt og har godt av en hard treningsvinter, samtidig som jeg tror og håper wiig og hoås vil fortsette å blomstre. west vet vi jo hva er god for..

simen brenne var ikke veldig god igår nei. men han startet jo på benken. forkjøla eller no?

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 23 jan 06, 18:59
Skjønner ikke helt hvorfor Toth mottar så mye skryt etter denne kampen. Fremhever seg absolutt ikke, er vel bortimot usynlig etter min mening, bortsett fra ved scoringen da.

---------------------------

Tarvelig oppsigelse til tross, det var verdt det!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 23 jan 06, 20:33
Opprinnelig postet av djpete
Skjønner ikke helt hvorfor Toth mottar så mye skryt etter denne kampen. Fremhever seg absolutt ikke, er vel bortimot usynlig etter min mening, bortsett fra ved scoringen da.

Jeg har inntrykk av at det er nettopp en slik spillertype Toth er. Rett og slett en spiller som ikke gjør det spektakulære i banespillet som publikum liker godt, men er knallgod til å lukte målsjanser, er på rett sted til rett tid og gjør ting enkelt og for mange kanskje litt "kjedelig" foran mål. Personlig er jeg veldig glad i slike spillertyper. Litt som min personlige favorittspiller gjennom tidene Gary Lineker!

(uten at jeg sier Toth er i nærheten av samme klasse selvsagt)

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 23 jan 06, 20:53
Selv så jeg begge FFKs kamper i helga og mener at Toth kom meget bra fra dem. Var nok ørlite bedre på fredag, men også en mer enn godkjent kamp på søndag. I tillegg til at han klarer å innblande seg i målsjanser så var det også et par  annen ting han (i mine øyne) fremhevet seg på:

 - Mener å huske at det ble sagt at han var en typisk bakromsspiss da han kom til klubben. Selv synes jeg han virker god på å komme i møte, vinne ballen og få lagt den igjen (evt flikke ballen videre) til en medspiller. Dette er forøvrig en viktig egenskap dersom de kommer til å spille med en typisk "midtspiss" (noe FFK mest sannsynlig kommer til å gjøre iår.)

- Dessuten synes jeg han var ganske så bevegelig og viser initiativ til løp.


Jeg sier ikke at Toth blir en suksess, men synes han var blant de bedre i helga.

---------------------------

God bedring, Dagfinn!


Gofoten

Juniorspiller

Ble medlem: 20 sep 05
Innlegg: 207

Lagt til: 23 jan 06, 22:53
Det var ikke bare det at han gikk på løp, men han løp så rikitg også. Og når jeg betraktet hvordan han lå på banen, så var han veldig bevegelig. Inn og ut av offside osv. Ergo veldig vanskelig for forsvarerne og forholde seg til. Moro å se fortsettelsen.

---------------------------

"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen

"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340