Husk meg
Brukernavn
Passord

Powell

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 25 jan 06, 13:17
Powell klar for Lyn i dag

SANDVIKA: Magnus Powell ble i dag formelt klar for Lyn.

Av Aslân W.A. Farshchian, 25.01.2006 kl. 12:30

HAR JUBLET FERDIG I LSK: Magnus Powell.(Foto: DIGITALSPORT)
 Les også:
 Powell: - Ikke til Lyn
 Powell til Lyn
 Slipper ikke Powell
 Powell til Lyn, Haddad blir i LSK
 - Mer penger gir mer import
Magnus Powell kommer fra Lillestrøm og har undertegnet en toårskontrakt med Lyn. Han har også opsjon på ytterligere ett år dersom alle blir fornøyde.

- Vi er veldig fornøyde med å få ham på plass. Han er aggressiv spiller som er god i boksen. Det trenger vi, sier Lyn-trener Henning Berg til Aftenposten.no.

Det var lenge uklart om klubbene ble enige om overgangssummen. Men nå er sportsdirektør i Lyn og tidligere LSK-spiller, Torgeir Bjarmann, glad for at svensken er på plass.

- Han blir minst like viktig på hverdagene og trening som i kamp. Han er en veldig god spiller, og vi er glad for at vi er blitt enige med Lillestrøm om dette nå. Det var en del frem og tilbake, sier Bjarmann

Powell spiller ikke morgendagens treningskamp mot Follo, men slutter seg til troppen når den drar til La Manga lørdag. Der skal de spille mot Lokomotiv Moskva og Start.

Lyn har tre andre spillere på prøvespill i disse dager.

Og det var den LSK-spissen som skulle gå.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 25 jan 06, 15:28
Regner med at Keiko snart er ute å arresterer deg for denne linken

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 25 jan 06, 15:40
Hmmm, hva blir servert i Keiko-fengselet egentlig? Linker med brun saus? Men innlegget til Haugen passet i hvert fall inn og kødda ikke opp hele utseende, i hvert fall i Firefox.

On topic: Var vel ikke overraskende at han gikk til Lyn nå, og det betyr vel at LSK ikke selger unna flere spisser vil jeg tro?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 25 jan 06, 16:12
Endret: 25 jan 06, 16:13
Opprinnelig postet av Patrioten

Det jeg kritiserte Keiko for er at han bestandig la ut link uten noen nevneverdig kommentar til. Bare spør " hva synes dere da ??". Men Keiko har bedret seg betraktelig han.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 25 jan 06, 21:33
Endret: 25 jan 06, 21:34
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Patrioten

Det jeg kritiserte Keiko for er at han bestandig la ut link uten noen nevneverdig kommentar til. Bare spør " hva synes dere da ??". Men Keiko har bedret seg betraktelig han.
sant det rune. Jeg har sjerpet meg, for at folk sa i fra og derfor bremser jeg kraftig ned, men vi har en som mye lik meg vil jeg si.. skulle nesten tro jeg hadde 2 nick. ett linke nick og ett normalt

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914