Norges EM gruppe
Dette må jo være en aller tiders mulighet til å gå til EM.
---------------------------
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Laget som jeg ser på som størst utfordrer,er uten tvil Tyrkia..
Opprinnelig postet av GurrBass
Muligheten for å vinne gruppa er faktisk veldig stor spør du meg!!jeg er så enig i det. Kansje prisen for å komme til EM var å trekke lag som ikke trekker så mye publikum. Trykia er vel det eneste laget som du sier. jeg er skuffet over at vi ikke fikk noe å bryne oss på som jeg sa tiligere som f.eks sverige osv...
Laget som jeg ser på som størst utfordrer,er uten tvil Tyrkia..
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Å kalle det gratisbillett til EM er hvert fall totalt hinsides...
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Opprinnelig postet av Costanza
Tyrkia må jo sies å være favoritter i gruppen, men Hellas, Ungarn, Norge... og kanskje Bosnia holder et noenlunde likt nivå - så dette blir trolig veldig jevnt og spennende!
Ja, helt enig. Gratis billett er det dummeste jeg har hørt. Ungarn, Bosnia, Hellas og Tyrkia er ekstremt vanskelige bortekamper! Men men. Med Bertie på venstre-back så kan alt gå
"We play with 2 stoppers and 3 spisses." - Nils Arne Eggen
"Jeg er kjempefornøyd med dommerne i år, de gjør såpass mange feil at vi har noe å diskutere." - Svein Matta Mathisen
Opprinnelig postet av Costanza
Tyrkia må jo sies å være favoritter i gruppen, men Hellas, Ungarn, Norge... og kanskje Bosnia holder et noenlunde likt nivå - så dette blir trolig veldig jevnt og spennende!jeg vet ikke hva hinsides er, men helt klart at norge er var heldige og trakk den enkleste gruppen av dem alle.. vi fikk som jeg mener kun en motstand som kan gi norge litt bry og det er trykia. ellers var vi heldige...
Jeg ser på Tyrkia som mulig favoritt. Norge og Hellas som utfordrere, og Ungarn som outsider.
Dette er ganske nøkternt tippa.
Her har vi alle muligheter.
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Opprinnelig postet av Kristian B
Dette var drømmegruppe. Langt fra gratis-billett til EM, men vi unngikk alle stornasjonene!jeg er enig, men jeg sier bare nesten da
Jeg ser på Tyrkia som mulig favoritt. Norge og Hellas som utfordrere, og Ungarn som outsider.
Dette er ganske nøkternt tippa.
Her har vi alle muligheter.
Tror Tyrkia vinner gruppa, og vi skal få slite veldig hvis vi skal greie andreplassen. Mange vanskelige bortekamper. Det går over lang tid, og mye kan skje, men har en kjip følelse av at vi, til tross for en urokkelig optimisme på forhånd, roter det vekk igjen... :)
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Med det spillet Norge spiller om dagen så har vi store problemer med å gå videre.
Ikke så negativ nå æ Rune. Hvis du tenker på turneringa i uniten, så stiller vi vel strengt tatt litt annerledes lag når kvaliken starter. Vær som meg du, evig optimist
Plankehaugen avd kr.sand!!!
norges beste lag anno januar 2006:
myhre
hmmmm hagen hangeland riise
gamstn hæstad grindheim vaagan moen
carew årst/braathen
savner "svensk magi" allerede
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Vi var heldige med trekninga, men å hevde at et tredje-seeda lag har gratisbiletrt til em blir jo bare teit...
Og FFK1903: Han heter da for svingende ODDVAR Hmmm!? (get your facts straight:)
Opprinnelig postet av bateman
tyrkia er et humørlag som våre "duracell" spillere på midtbanen vil jobbe i stykker!norge vinner denne gruppen!alltid optimist!DET norge mangler er en klar linje i spillet sitt og det åpenbare:en ny høyreside. tarik? eventuelt pushe gamstn over på høyre,like skarp med begge ben-samt fungerer ikke riise-gamstn kombinasjonen
norges beste lag anno januar 2006:
myhre
hmmmm hagen hangeland riise
gamstn hæstad grindheim vaagan moen
carew årst/braathen
Pr. Januar 2006 er hvertfall to av gutta på laget ditt skadde.. Ellers ser det bra ut!
Føler vel at Vaagan Moen har litt mer å bevise før han er bankers på laget..
Man kunne vel ha fått en atskillig verre gruppe, men jeg tror neppe hverken Bosnia, Ungarn, Hellas og ikke minst Tyrkia er kasteballer.. Ikke for våre gutter hvertfall..
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914