USA - Norge
---------------------------
United we stand, devided we fall!
Venstrekanten til Norge ser ut som småunger!!
Trodde ikke det skulle være så enkelt å drille seg forbi Hanstveit
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Ja dette var ikke å mye å skryte av! Vår egen Berti bør inn for Hanstveit, som har slitt veldig.. Dempsey er forresten knakende god..
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Opprinnelig postet av danieltr
Ja dette var ikke å mye å skryte av! Vår egen Berti bør inn for Hanstveit, som har slitt veldig.. Dempsey er forresten knakende god..
Ja, i tillegg til Twellman!
Twellman er også meget god!
Jeg har blitt bønnhørt! Bertelsen OG Kvisvik.. Glimmers!
Hva med han Petter Rudi? Ikke det at så mange på det norske laget har imponert, men fy f... Rudi er dårlig! Kan ikke skjønne at han er der nede, på bekostning av bla. Brenne..
For meningen med denne turneen er vel at Hareide skal teste nye spillere, og samtidig at de som er hjemlige som er aktuelle for A-troppen skal vise seg fram og matches mot god motstand i "off-season"????
Kan ikke skjønne at Rudi er i noen av disse kategoriene! Mannen har jo nærmere 50 landskamper og er over tredve, så han er ikke en som bør testes ut.. Og er han aktuell når Hareide samler sine beste menn så blir jeg skremt!
Mannen har vel aldri spilt en god landskamp?!
Ok, kanskje en da.. Eller to.. Mot Finland og Brasil i 97- var han god, men det er leeeeeeeeeeeeeenge siden!
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
Greit nok at Norge stilte med et resserve spekket lag,men bedre enn dette kan vi!!
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
dette var blæhhhhhhh...
Utrolig dårlig spill av Norge, noe av det dårligste jeg har settav et lag på leeeeeeenge!!
Jeg skjønner absolutt ikke hvorfor Rudi er med på landslaget igjen.. synes jeg ser håm der gang på gang!
johnsen 4
hanstveit 1
pedersen 2
hangeland 2
kippe 3
vaagan moen 3
huger 2
sokolowski 1
ohr 3
årst 2
valencia 1
bertelsen 2...dessverre!
kvisvik 3
rudi 2
olsen 1
hoseth 3
savner "svensk magi" allerede
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914