FFK-Spartak Moskva
Oppdateres jevnelig på radio fredrikstad ifølge dem selv, skal vist snakke med HH på telefon snart
Og kampen var utsatt til 1610!
Hørte no snakk om at kampene skulle sendes på tv... i de landene motstander lagene er fra... er det noen som veit noe om det? eventuelt, hva heter lokal-tv-kanalen til moskva?
hadde vært gøy å sett:)
Hei Patrioten har du hørt noe enda?
0-0 etter 30 minutter, Mikael R med stolpeskudd
Mer oppdatering: 0-0 og ffk styrer, flere sjangser.. HH sier FFK er best til nå. Røn hadde en i stolpen.
Etter 30 min spill er det fortsatt 0-0 men FFK spiller veldig bra og har hatt flere sjanser som burde resultert i mål, sier Harry Hansen til Radio Fredrikstad nettopp.
Ja ja ; flere som hører på radioen her. Da melder jeg meg ut som referent
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Oppdateres jevnelig på radio fredrikstad ifølge dem selv, skal vist snakke med HH på telefon snart
Brått ble det slutt med det. Synes de gjør ting halveis ferdig der fortiden, samme med f-b.no
Har jo bare sendinger til 17.00 da... Skjønner at Tobben ikke gidder å sitte der etter arbeidstid...
Kommet noen mål eller?
---------------------------
Dagfinn Enerly i våre hjerter!
Fortsatt 0-0 ,4 min. før full tid. De har mange sjanser men har ikke klart å putte ballen i mål.
Får håbe Toth dukker opp på overtid da :)
Kjipt å sitte å blomstre uten info ja Kjenner at abstinensene ikke er langt unna nå. Litt deilig sitring i kroppen å da. Nesten som før en seriekamp. Kommer nok no info nå når hockey-sendinga begynner på RF.
Vin og blomster på bordet...
Det ble 0-0. Straffekonkurransen er i gang. Det viser at vi trenger en spiss som kan lage mål. Kanskje det bare var et blaff det Toth har fått til så langt ?
Men der var det kommet snille informanter. Takk.
Vin og blomster på bordet...
Vi vant straffekonkurransen, yes
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914