Nå er jeg trist :-(
Der røk denne sjansen
Fikk denne mailen i dag
Date 03.02.2006
Dear Mr. Zoran Puvatcha,
Due to the high demand for tickets for the 2006 FIFA World Cup Germany (TM), the ticket applications correctly processed and accepted had to be entered into a draw. Unfortunately, you have not been allocated any tickets for the 2006 FIFA World Cup Germany (TM).
You may of course reapply for tickets in one of the subsequent sales phases.
Kind regards,
Your 2006 FIFA World Cup (TM) Ticketing Center
Nå er det bare å tro på jullenissen og satse heller på Dinamo i Champions League fra høsten vel.
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Fikk samme mail jeg også... Jævlig surt, men men vi har jo noe som heter svartebørsen... hehe
Men for din del var det vel ingen vits å dra ned til Tyskland uansett, og se Kroatia bli slått ut i gruppespillet...
Nei, forresten etter å ha sett på pulja er jo Kroatia allerede videre som nummer 2 i pulja...
Det blir vel uansett for tøft mot Tsjekkia eller Italia i 16-delsfinalen...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley
Men uansett hva det blir i Wm jeg gir 3 wm titler med Kroatia for en CHL tittel med Dinamo og i år er det mye på gang. Tør nesten å tro at Dinamo blir en liten Askeladd som Rosenborg for 5-10 år siden ....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Hehe, jeg venter i spenning jeg...
Ja, det samme ville jeg gjort for FFK, hehe...
Du mener at Dinamo vil overraske i år altså?
Du har vel bedre innsikt enn meg, men det jeg ser av kroatisk fotball, så virker lagene generelt noe umodne taktisk,, Kanskje dette har bedret seg i år da... Får krysse fingrene for din skyld da, at Dinamo lever opp til forventningene, hadde vært morro med en Askeladd igjen...
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914