Husk meg
Brukernavn
Passord

Risholt ønsker å bli proff i sør europa

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 05 feb 06, 14:40

Risholt har andre mål også om han finner tilbake til den gamle formen.
-Det er ikke langt fra Danmark til land som Tyskland og Belgia. Hvis jeg presterer godt i Danmark, så håper jeg det blir muligheter til å bli proff lenger sør i Europa, sier han.
Men først må han overbevise i Aarhus. En by han virkelig har begynt å slå seg til ro i skriver Agderposten.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 06 feb 06, 17:33
Opprinnelig postet av Patrioten

Risholt har andre mål også om han finner tilbake til den gamle formen.
-Det er ikke langt fra Danmark til land som Tyskland og Belgia. Hvis jeg presterer godt i Danmark, så håper jeg det blir muligheter til å bli proff lenger sør i Europa, sier han.
Men først må han overbevise i Aarhus. En by han virkelig har begynt å slå seg til ro i skriver Agderposten.

Håper han kommer hjem til Fredrikstad igjen om ikke så lenge jeg! Savner han veldig men nå har vi jo Bjørkøy som heller ikke er så værst da.

Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04

Lagt til: 13 apr 06, 16:57
Halv 6 begynner Agf-brøndby på danske 3+. Da kan men vel se Risholt i match! Om det fortsatt er det gode gamle

---------------------------

FFK supporter fra hovedstaden

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 14 apr 06, 07:43
Var Roger i godt gammalt slag?

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 14 apr 06, 10:16
Opprinnelig postet av ffkmufc
Var Roger i godt gammalt slag?

Aner ikke... Jeg så ikke kampen serru, men fikk med meg at AGF tapte 1 - 0 på nyhetene igår kveld, og at dem antakeligvis rykker ned... Om det var noen som så kampen, så vil jeg gjerne høre hvordan Roger gjorde det igår =)

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 14 apr 06, 11:07
– Tenker ikke på klubbskifte

Selv om AGF Århus nærmer seg nedrykk med ekspressfart, påstår Roger Risholt at han ikke tenker klubbskifte og kun er fokusert på å hjelpe AGF til å beholde plassen i dansk superliga.

Ni poeng opp
Åtte kamper før sesongslutt ligger AGF Århus nest sist med 17 poeng på 24 kamper - ett poeng foran Sønderjyske og hele ni poeng bak Nordsjælland på den siste sikre plassen.
Situasjonen blir ikke bedre av at Nordsjælland har en kamp til gode på AGF...
- De fire siste kampene har vært "must-win-games". Målsettingen var 12 poeng. Vi har tatt ett, sier Risholt.

Ikke Norge-retur
Noen retur til Norge eller et nytt klubbskifte, er ikke tema, skal vi tro Risholt.
- Nå merker jeg endelig at jeg er på vei tilbake til det nivået jeg skal være på. Jeg spiller og får gode kritikker. Det blir galt å bruke energi på annet enn å komme opp på det nivået jeg var på, da jeg spilte i Fredrikstad og var med på landslaget.
For et år siden var Risholt med på landslaget Midt-Østen-turne, der han gjorde en god figur, da han spilte mot Kuwait, Jordan og Bahrain.
- Jeg vet jeg kan komme tilbake på toppnivå, men hvor lang tid det vil ta, er umulig å si. Det eneste jeg kan gjøre, er å være tålmodig, og skynde meg langsomt.

- Et stykke igjen
Bortsett fra Slikeborgkampen, som Risholt ikke spilte på grunn av suspensjon, har 26-åringen spilt fast - og godt - på AGF etter at han kom tilbake etter lyskeskaden i vinter.
- Det har gått bra, men jeg har et stykke igjen.
AGFs trener regner med at klubben må ta 15 poeng på sine åtte siste kamper for å være sikret ny kontrakt i superligaen.
- Han har vært banksjef, så han bør ha orden på tall og statistikker, sier Risholt til Agderposten

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914