Gummi penis i Tysk fotball
fredrikstadpatriot
Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 06 feb 06, 21:52
Endret: 06 feb 06, 22:04
Her ser du bilde fra en Bundesligakamp mellom Schalke og Dortmund som forøvrig endte 0-0
(gå til sport og litt ned på siden hvor du ser det stårBVB fans bl.a. )
Festfarger var det ihvertfall.... men si meg en ting, hadde ikke PH noe lignenes i rødt og hvitt for ett par år siden??
(gå til sport og litt ned på siden hvor du ser det stårBVB fans bl.a. )
Festfarger var det ihvertfall.... men si meg en ting, hadde ikke PH noe lignenes i rødt og hvitt for ett par år siden??
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
fy faen for en råtten nettside!!! men morsom ide da... syns vi burde hatt oppblåsbare kanarifugler til kampen mot lillestrøm.. så kan vi sprekke ballongene
eller oppblåsbare makreller til startkampen,høygafler til hamkam, hval til sandefjord.. går jo an å høre med "the balloon company" i oslo.. koster nok noen kronasjer.. men hadde vært moro
eller oppblåsbare makreller til startkampen,høygafler til hamkam, hval til sandefjord.. går jo an å høre med "the balloon company" i oslo.. koster nok noen kronasjer.. men hadde vært moro
Opprinnelig postet av Husgutt
fy faen for en råtten nettside!!! men morsom ide da... syns vi burde hatt oppblåsbare kanarifugler til kampen mot lillestrøm.. så kan vi sprekke ballongene
he..he..
....eller at vi, mot VIF, får tak i ei svær reke som vi kan kle av (les skrelle)
---------------------------
Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914