Buing på stadion!!
---------------------------
Les reglene for dette forumet!
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
Opprinnelig postet av javell
seriøst ment.. har du ikke et fornyftig svar.. så hold dritten for deg selv Kjell K.
Du virker som en glad og lystig person......... Må vel få lov til å fleipe litt her inne??? Hvorfor "FFKsupporter.net" i signaturen?? Er du med i "Teamet" her inne?? Da kunne du vel bare slettet innlegget om det var så ille.....:ffk:
Opprinnelig postet av Kjell K.
Tror ikke du hadde blitt så fornøyd om jeg satt siden av deg med munnharpe i 2 ganger 45 min også fulgte jeg deg til bilen etterpå ;)
Du må gjerne prøve engang.. Høres nesten litt artig ut...!! Er bare å kjøre på!
:rolleyes:
Men ærlig talt, hvorfor skal alt settes på spissen?!! Det ble spilt noen minutter i hver kamp. Dette kan neppe ha plaget så mange som noen gi uttrykk for.
PS!! Jeg hadde ALDRI gått bort til en totalt ukjent person og kommentert håret, med mindre jeg virkelig syns det var tøft/stilig/pent/kult etc...
Opprinnelig postet av Kjell K.
PS!! Jeg hadde ALDRI gått bort til en totalt ukjent person og kommentert håret, med mindre jeg virkelig syns det var tøft/stilig/pent/kult etc...
Det var det jeg mente. Man sier ifra om det er positivt, men alle de som ikke liker det er høflige og lar være å kommentere det. Også blir det heller tatt opp på forumer som dette, og det er jo bra :ffk:
Skjønner at jeg kan ha vært litt uklar her :-)
PS!! Jeg er ikke så veldig god på munnharpe, men desto bedre på slurva :D
På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!
Ja, man sier ifra om det er postivt... Men jeg ville nok ikke bare slengt positive kommentarer rundt meg til verken kjente eller ukjente, enten det er kommentarer om det ene eller det andre. Det er i slike tilfeller mye mer sannsynlig at det er det som er negativt som kommer ut.
PS! Lykke til med slurvespillinga di... Kommer til å gjøre suksess på stadioen (ikke si meg imot, det vet du ikke før du har prøvd!!)
Klart noen synes sambaen er fin, men hvorfor glede de få når dere irriterer de mange?
På en annen side sporet vel egentlig denne diskusjonen litt av ettersom den omhandler "buing på stadion"
Utvikler og Medeier.
På rett vei til eliteserien....og der skal vi bli lenge denne gangen!!
Opprinnelig postet av Costanza
Enig. Spillerne vet selv når de spiller dårlig, og det hjelper absolutt ikke at også publikum buer og piper. Spillerne trenger snarere en motsatt reaksjon fra publikum da.
Det tror jeg Fredrikstadpublikum har vanskelig for. "Nei nå går det dårlig så da er ikke gleden til å synge der".. Det er akkurat som du sier Kristian B. Hei ekstra godt når det går dårlig, det er da guttane trenger det.. Det er derfor man er supporter uansett måten man heier på.."
Prøver igjen..
vet at det er problemer med dobbelquotes
NB! Pkt 9: "• FFKSupporter.net’s debattforum er et forum for meninger, ikke markedsføring, og skal derfor kun brukes p
Er samba å støtte laget sitt. Høres ikke sånn ut. Kan ikke høre at det er til støtte for vårs. Kan hende at døm andre laga liker samba bedre enn FFK, og da er vitsen borte. Men å heie på laget, da hører gutta hvem som blir heia på, dermed basta.
Opprinnelig postet av langemann
Så det du sier her Kjell K. er at de som ikke tørr å si i fra ansikt til ansikt og bruker slike forum som dette
Jeg nevnte ikke noe om at en ikke tørr å si ifra, men med normal høflighet så sier man ikke slikt til ukjente folk.
Og da er det greit at man har slike forum som dette, hvor "folk" kan lufte meningene sine.
Men neste gang tror jeg at jeg skal si ifra, men da regner med at det blir tatt skikkelig imot også :-)
Gøran Karlsen
Gøran Karlsen?? (det var en fleip "javell" og trengs ikke kommenteres) :D
Jeg syns det er rart at dere får så mange positive tilbakemeldinger, når jeg møter så mange som er negative. Kanskje jeg har mange sære venner og bekjente?? ;);););)
Neste kamp skal jeg og Langemann spille trekkbasun sammen.
Vi blir da de to langemenn:D
Kanskje vi skal få med Jon Syversen også.
Gøran Karlsen
dere jo det laget. Sånn oppfatter jeg svaret ditt. Egentlig så tror jeg ikke dere
støtter noen av laga. Det blir bare en evig dur ut av det hele.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914