Man må reagere kjapt
Selv med nok en ny spiller på plass, så er ikke spillerjakten over for Sandefjord Fotball.
– Du skal ikke se bort i fra at det kommer flere spillere før sesongstart, avslutter Geir Amundsen.
Her har vel FFK noe å lære i forhold til å reagere fort og ikke minst skaffe kjente spillere?
Opprinnelig postet av Patrioten
Her har vel FFK noe å lære i forhold til å reagere fort og ikke minst skaffe kjente spillere?
Shabaan?
---------------------------
Ansvarlig redaktør
I mellomtiden prøvespilte de også fra Molde.
Men, et bra navn var det, men det er ikke mange slike navn vi har.
Kan vel ikke akkurat si det, tipset de vel 1 måned før han ble klar for oss.
I mellomtiden prøvespilte de også fra Molde.
Men, et bra navn var det, men det er ikke mange slike navn vi har.
Shaaban, Kvisvik ??
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Opprinnelig postet av Holters
Shabaan?
1 Spiller, Holters. Og alle de andre spillerne som blir nevnt her var de noe kjente for oss bortsett fra Kvisvik og Enerly ??
Bora og Raijo hadde jeg ikke hørt om før de kom til oss. Men når man gjør litt research så ser man at de var litt mer kjent, men ...
Spillere: Berg fra glimt meget kjent navn. brian west. Øyvind hoås og du skal bare se at tarrik blir ett kjent navn og for å ikke glemme macki (loock like Ronaldinho) vi må heller ikke glemme bora, raio og bertelsen.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Opprinnelig postet av keiko99
Du er rar patrioten. I FFK er det mye kjent. ikke bare spillere, men vi har en meget kjent trener Eggen.. jeg håper du ikke sier at en trenger kjente navn for å beholde kontakten
Spillere: Berg fra glimt meget kjent navn. brian west. Øyvind hoås og du skal bare se at tarrik blir ett kjent navn og for å ikke glemme macki (loock like Ronaldinho) vi må heller ikke glemme bora, raio og bertelsen.
Må ikke glemme keepertalentet Lasse Staw, vi hadde også norges beste innlegsfot hos Dagfinn Enerly, som desverre brakk nakken =(
Martin Wiig er sett på som ett stort talent.. Ellers er jeg enig med deg Keiko99..
Raio Piiorja er fast på det estlandske landslaget, Bora Zivkovic har spilt en haug med CL kamper for FC København..
Trond Erik er fast på U21 og nå kanskje Alandslaget.. Han er meget hurtig..
Berg har spilt mange år i Tippeligaen, Hoås er også fast på U21 har mange spillere vi da mener jeg =D
Husk at Bora og Raio var de som SAMMEN med Enerly reddet oss i 2004 fra nedrykk!!
Tipper FFK kommer på en 6 -7 plass eller en royal leauge plass til åre jeg...
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Opprinnelig postet av SirLion
Bora Zivkovic har spilt en haug med CL kamper for FC København..
Når? FCK har da aldri vært i CL
Opprinnelig postet av kefir
Opprinnelig postet av SirLion
Bora Zivkovic har spilt en haug med CL kamper for FC København..
Når? FCK har da aldri vært i CL
Nei, det stemmer. Men de har spilt kvalikk-kamper, kanskje det var det SirLion mente..
United we stand, devided we fall!
Opprinnelig postet av keiko99
Du er rar patrioten. I FFK er det mye kjent. ikke bare spillere, men vi har en meget kjent trener Eggen.. jeg håper du ikke sier at en trenger kjente navn for å beholde kontakten
Hvem som er rarest av oss, det gidder jeg ikke diskutere, men det jeg ville frem til er kjente profiler ala Kviksvik og Shaaban og Enerly vi hadde.
Er ikke enig med deg Keiko, at Øyvind Hoås, Christian Berg, Yherland, Brian West , Bora, Raio og Tarik er ikke fotball profiler som fotballnorge forbinder med Frode Johnsen, Martin Andresen og Oliver Ocean.
Men, for oss som liker FFK er de selvsagt profiler.
Nei, vi trenger ikke kjente spillere for å klare oss, men man kan jo begynne å lure, de to siste årene har det vært på håret, så kanskje Keiko, at kjente spillere ville hjulpet likevel.
Vi må vare soppas voksne og skjønne at per i dag (uten noen pengesterke folk) FFK har ikke mulighet til å ta opp kampen med Vålerenga, Rosenborg, Viking, Lillestrøm, Brann og Start. Kanskje fra neste år når stadion er klar men i år blir det vel kamp om 5-6-7 plass... Ja vi for håpe det da....
Ja kanskje kuppen da.....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Opprinnelig postet av Klokan
For meg ser det ut som om spillergruppa har blomstret opp etter at en viss person har flyttet tilbake til Oslo. I tillegg så må vi tenke at det blir ikke spilt så mange kamper i første delen av sessongen før det blir stopp p.g.a. VM og når serien starter på nytt da er overgangsvinduet åpent igjen. Synes at disse som har spilt så bra i det siste fortjener en sjanse for å vise seg frem. Skal nevne bare at jeg har ikke noe tro på at FFK skal kjempe i toppen men laget bør kunne klare målet om å ikke spille "kupp finale" siste 5 kamper i serien som vil igjen si at vi bør kunne klare oss uten skrekk om å rykke ned. Ja det kan kanskje virke litt kjedelig men ..........
Vi må vare soppas voksne og skjønne at per i dag (uten noen pengesterke folk) FFK har ikke mulighet til å ta opp kampen med Vålerenga, Rosenborg, Viking, Lillestrøm, Brann og Start. Kanskje fra neste år når stadion er klar men i år blir det vel kamp om 5-6-7 plass... Ja vi for håpe det da....
Ja kanskje kuppen da.....
Er mer futt i gruppa nå ja, etter at en mann ved navn Egil "Drillo" Olsen forsvant, har også vært ett intervju med Czwartek hvor han sa at det var misnøye med "Drillo" som trener... Noe jeg så absolutt tror på, for han ville nemlig ikke ha Kvisvik heller han se....
Men nok om Drillo, som jeg ikke liker... Vi har en bra stall, det har vi vist, frdi vi var det første(!) norske laget som vant Salzbrenner Cupen med det laget vi har nå... tror FFK blir en sterk stall, og han Mr Anderson som signerte for Sandefjord er ikke så god da.. men vi får se hvem som har rett etter sesongslutt, mener vi har en god sterk stall, men at vi trenger en spiss til...
¨Tror også at Toth IKKE var ett bomkjøp, tror han blir stor til året... for å være ærlig....
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Du har ikke svart meg på pm.. Nå skal jeg forklare litt av mitt syn her.. FFK tok sikte det 1 året på og klare seg. 2 Året vet vi jo da håpet vi og trodde vi at vi skulle kjempe høyere opp. Drillo og FFK vil mange si ikke passet sammen, men skader på sentrale spillere vil jeg si. (husk at stabæk rykket ned med martin på laget og at odd har slitt like mye som FFK med Ocsean der. Så skal jeg bare si det med kjente navn på ett lag. Realmadrid stjerne spekka fra topp til bunn sliter. I går kom den største og det jeg elsket å se Middlesbrough-Chelsea 3-0 og Chelsea da med like store profiler som real går på en sprekk mot ett lag som ligger å kjemper om å unngå nedrykk i PL. Kjente navn betyr ikke alltid en fordel. Ja Chelsea vinner PL.Opprinnelig postet av keiko99
Hvem som er rarest av oss, det gidder jeg ikke diskutere, men det jeg ville frem til er kjente profiler ala Kviksvik og Shaaban og Enerly vi hadde.
Er ikke enig med deg Keiko, at Øyvind Hoås, Christian Berg, Yherland, Brian West , Bora, Raio og Tarik er ikke fotball profiler som fotballnorge forbinder med Frode Johnsen, Martin Andresen og Oliver Ocean.
Men, for oss som liker FFK er de selvsagt profiler.
Nei, vi trenger ikke kjente spillere for å klare oss, men man kan jo begynne å lure, de to siste årene har det vært på håret, så kanskje Keiko, at kjente spillere ville hjulpet likevel.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
– Det er halvannen uke siden vi startet dialogen med Ole. Skal man sikre seg de beste spillerne må man reagere kjapt i toppfotballen, sier SFs sportslige leder.
Selv med nok en ny spiller på plass, så er ikke spillerjakten over for Sandefjord Fotball.
– Du skal ikke se bort i fra at det kommer flere spillere før sesongstart, avslutter Geir Amundsen.
Her har vi da ikke så mye å lære!!
Husk Sandefjord mistet omtrent halve laget etter at de rykket opp. Disse spillerne må de jo erstatte først, før man kan begynne å snakke om forsterkninger.
FFK på toppen i 2006
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914