er virkelig enga topplag i år?
ser enga tapte idag også.. ikke scora de mål heller. og nå har ivers dratt. Greit, de vant 8-0 mot viborg, men når var det de imponerte sist? som jeg husker det, har ikke spilt bra siden den jævlige kampen på FFK stadion i fjor..
ser man på stallen til Enga, så ser man jo at det er et sterkt lag. og de er jo seriemestere.. Men det virker som det er mye som ikke funker for tida..
ser man på stallen til Enga, så ser man jo at det er et sterkt lag. og de er jo seriemestere.. Men det virker som det er mye som ikke funker for tida..
Nå kan jeg ikke spå, men jeg syns Enga har gode forutsetninger til å være medaljekandidater i år. De skal være med i CL i år, noe som gir dem friere tøyler med tanke på spillerkjøp, både økonomisk og hvor attraktive de er å spille for.
Jeg regner med at de vil handle litt i løpet av sesongen, derfor bekymrer jeg meg litt over Bertelsen og Brenne som fort kan bli kjøpt opp av Enga.
Jeg tror også at Iversen skal være en spiller de klarer å erstatte, han er god, men det finns spillere av hans kaliber som sikkert vil spille på Enga til året.
Jeg regner med at de vil handle litt i løpet av sesongen, derfor bekymrer jeg meg litt over Bertelsen og Brenne som fort kan bli kjøpt opp av Enga.
Jeg tror også at Iversen skal være en spiller de klarer å erstatte, han er god, men det finns spillere av hans kaliber som sikkert vil spille på Enga til året.
---------------------------
United we stand, devided we fall!
så enga-hammarby live idag... (stod med klanen og var wannabe fan. egentlig var jeg spion)... uansett, enga sliter forover!! var ikke akkurat mye de skapte idag..
Opprinnelig postet av Husgutt
så enga-hammarby live idag... (stod med klanen og var wannabe fan. egentlig var jeg spion)... uansett, enga sliter forover!! var ikke akkurat mye de skapte idag..
Enga har vel slitt fremover på banen lenge... Rekdal har vel bra kontroll og strategi for den defensive delen av spillet, men offensivt er det verre stilt.
Med eller uten Ivers har alle lag behov for klare og tydelige angrepsmønstre.
Jeg mener det har vært FFKs største svakhet også... (i tillegg til at vi hadde et forsvar som lakk som ei sil før vi fikk inn Bora og Raio.:))
Fuh! Fuh! Fuh!
Jeg synes Hammarby var vel så tafatte forover. De hadde vel knapt et skudd på mål.
jammen.. diskuterer vi hammarby eller enga her?
Det forteller vel bare hvor spillet foregikk hen. Og om man diskuterer Hammarby eller Enga blir vel et fett.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det forteller vel bare hvor spillet foregikk hen. Og om man diskuterer Hammarby eller Enga blir vel et fett.
Spørsmålet er vel om Hammarby faktisk ER dårlige fremover eller om Vålerenga GJORDE Hammarby dårlige fremover... Altså at VIF var solide og godt organisert bakover.
Fuh! Fuh! Fuh!
Enga tapte på Ullevi i dag mot Gais! Ble rundspilt og slet med å stille lag!
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/valerenga/article591396.ece
http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/valerenga/article591396.ece
FFK supporter fra hovedstaden
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914