Husk meg
Brukernavn
Passord

Lillestrøm drakta utsolgt på rekordtid

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 16 feb 06, 23:34

LSK-drakta utsolgt på rekordtid

ÅRÅSEN:

I går signerte LSK den siste draktsponsoravtalen. Det betyr at LSK-drakta er fullbooket på rekordtid. 

– Ved siden av hovedsponsorens plass midt på drakta, er kragen den mest profilerte. I fjor målte vi reklameverdien av denne plassen til fire millioner kroner. Selv om Peab ikke betaler så mye, øker vi inntektene for denne plassen kommende sesong, sier Lauritsen. 

Lurer på hvordan det går med drakten til FFK

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 17 feb 06, 08:08
jeg synes den blir fin uansett. og i tillegg synes jeg at du kommer med mange negative tråd. er det noe spesiell grunn for dette eller ???? Blir litt lei av å lese alle tråd du starter for det meste er at andre klubber får det til men FFK ikke , eller er ikke interesert i dette. Unnskyld at jeg er så åpen og ærlig men kjenner deg såppas så jeg tillater meg denn lille frekheten min. 

P.S.  jo jeg vet at det jeg skriver mest er det vel Dinamo men heller det en å være så negativ da... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 17 feb 06, 12:32
Er ikke ment å være negativ, kommer vel av at jeg missunnelig på andre klubber, ikke noe annet. 
Det er jo ikke så mye vi hører fra FFK hold om dette.
Vet ikke om du husker hvordan du var i fjor angående negativitet, tenker på Drillo, synes du det var det noe bedre?

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 17 feb 06, 16:09
Opprinnelig postet av Patrioten

LSK-drakta utsolgt på rekordtid

ÅRÅSEN:

I går signerte LSK den siste draktsponsoravtalen. Det betyr at LSK-drakta er fullbooket på rekordtid. 

– Ved siden av hovedsponsorens plass midt på drakta, er kragen den mest profilerte. I fjor målte vi reklameverdien av denne plassen til fire millioner kroner. Selv om Peab ikke betaler så mye, øker vi inntektene for denne plassen kommende sesong, sier Lauritsen. 

Lurer på hvordan det går med drakten til FFK

Folk skal vel kjøpe draktene først vel ?? At drakta er fylt opp med sponsorer er en annen sak.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914