På vei mot CL
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Dinamo Zagreb
Den nye Brassen kommer til å bli varm i trøya.... Har spilt 220 minutter som vil si 2,5 kamper og skorte 3 mål. Når en plusser på treningskampen hvor han skorte 3 på et kvarter da............. Ja han kostet 1 million Euro (8 millioner kroner) men det ser ut som om det begynner å lønne seg. Ved siden av ham så har jo Dinamo to spisser som har spilt her lenge. Begge er landslags aktuelle og tro eller ikke... I årets serie har Da Silva skåret 16 og Bosnjak 15 mål.. DVS til sammen 31 mål og hvis du/dere ser på tabbellen så er det mer en de fleste lag i serien...
Ja jeg vet at jeg maser Dere men det er jo for førte gang i mitt liv at Dinamo er så overlegen og har så bra lag så jeg gleder meg som en liten unge til høsten og Europa.
Dinamo Zagreb
De vinner vanligvis ikke ligaen Klokan? Når vant de sist?
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Etter krigen ble det mye politik og Dinamo navnet forvant. Lage het Croatia og ble styrt av Tudjman.-. Uansett om de vant ligaen og var med i CL så var dette ikke lenger laget mitt.... MIN DINAMO skjønner du.... Etter at vi fikk navnet tilbake i 2000 da ble det kun 2000 og 2003 ....
HEr er litt på engelsk så du kan lese litt ...
http://www.nk-dinamo.hr/eng/dinamo.asp
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914