Husk meg
Brukernavn
Passord

På vei mot CL

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 19 feb 06, 15:26
By derbyet i går.  masse sol og varmegrader. Kampen kræsjet dessverre ned gullet til Jainca så det ble kun 14 000 på stadion og det vikrigste da ... Dinamo vant over Zagreb med 4:1.  Zagreb er jo det andre laget fra Zagreb da..... 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 19 feb 06, 15:46
Puh, det er så kjedelig dette greiene dine, er det virkelig flere enn deg som er interessert i dette?

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 19 feb 06, 17:24
Jeg, og flere med meg synes det er interresant med litt oppdateringer...

Du og Rune Haugen kan vel bare gi f... i å lese tråder som Klokan starter på "Fotball generelt"-forumet... please... Det gjelder forsåvidt andre emner som ikke interesserer deg... Du MÅ ikke lese dem...

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 19 feb 06, 19:35
Opprinnelig postet av Olavesen
Jeg, og flere med meg synes det er interresant med litt oppdateringer...

Du og Rune Haugen kan vel bare gi f... i å lese tråder som Klokan starter på "Fotball generelt"-forumet... please... Det gjelder forsåvidt andre emner som ikke interesserer deg... Du MÅ ikke lese dem...

Olavesen takk for støtte. Koselig det at dere er interesert i dette. patrioten vil vel bare gi meg litt tilbake for det jeg skrev om innlegget hans for 2-3 dager siden .....  Hi hihihi

Dinamo Zagreb

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 19 feb 06, 23:20
Keep it coming klokan! Følger med jeg.. 

United we stand, devided we fall!

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 20 feb 06, 00:00
Endret: 20 feb 06, 00:01
Opprinnelig postet av Patrioten
Puh, det er så kjedelig dette greiene dine, er det virkelig flere enn deg som er interessert i dette?

Selv om det ikke interesser meg kjempemye, så hender det jeg tar en tur innom disse trådene. På samme måte er det en drøss av trådene du starter Patrioten, og dem er det ikke få av, som interesserer meg midt i Moss, noen av dem med tabloide overskrifter som gjør at jeg ikke skjønner hva det er snakk om før jeg går inn på selve tråden. Men jeg lar de passere uten å nevne noe, kanskje burde begynne å si min mening om disse? Og de som jeg av overskriften skjønner hva inneholder, ja de lar jeg bare forbli uleste, det syns jeg også du burde gjøre med disse trådene hvis de er totalt uinteressante for deg...

Og det er vel bare å se på antall ganger trådene blir vist det, så ser man fort om de blir lest av andre eller ei. Selv om jeg bare er den femte til å skrive i tråden, så har over sekti allerede vært innom...

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03

Lagt til: 20 feb 06, 06:09
jeg støtter klokan 100%. synes det er veldig morro å følge med på dinamo. så bare fortsett klokan! dinamo har blitt mitt favorittlag i tillegg til ffk og liverpool. bad blue boys er en supportergruppe jeg ser opp til, og vi i plankehaugen har mye å lære av dem!

For Fredrikstad, for Fredrikstad, står vi én for alle og alle for én!

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 20 feb 06, 12:39

Patrioten: Og det snakker du om, som må starte en tråd hver forbanna gang du finner en artikkel med ordet fotball i seg. 
90 prosent av alle trådene du starter er jo grusomt mye kjedeligere enn detta i hvert fall.

Så hold heller kjeft ass

Plankehaugen avd kr.sand!!!

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 20 feb 06, 15:58

Støttes! Fortsett med oppdateringer du Zoran!

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?

-Ullo

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04

Lagt til: 20 feb 06, 16:56

Ti ganger mer interessant å lese Zorans egne skildringer enn alle de trådene med linker og en lite treffende kommentar du kommer med ihvertfall!

Zoran sine innlegg er ihvertfall fargerike og berikende for forumet, imotsetning til alle disse linkene! Zoran: Fortsett gjerne å "krydre" forumet med Dinamostoff!

(Bare det ikke blir like mange tråder om Dinamo som det er tråder der det knapt er mer enn en link til ... *hinthint* )

God bedring, Dagfinn!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 20 feb 06, 18:11
Opprinnelig postet av A.Scheie

Ti ganger mer interessant å lese Zorans egne skildringer enn alle de trådene med linker og en lite treffende kommentar du kommer med ihvertfall!

Zoran sine innlegg er ihvertfall fargerike og berikende for forumet, imotsetning til alle disse linkene! Zoran: Fortsett gjerne å "krydre" forumet med Dinamostoff!

(Bare det ikke blir like mange tråder om Dinamo som det er tråder der det knapt er mer enn en link til ... *hinthint* )

Dere ser vel at jeg har slutta å klage på Zoran. Så jeg får vel snart komme ut av skapet jeg også.

danieltr

A-lagspiller

Lagt til: 20 feb 06, 19:11

Du heter egentlig Runis Haugenovic og er kroat?!

"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"

-Ullo

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 20 feb 06, 19:36

Takk for støtte en gang til... 

I stedet for å åpne et tråd hver uke så kommer jeg til å oppdatere denne her med resultater da... 

I mens kan dere se på bilder fra Split .... og nå sist fra lørdag mo Zagreb . en kul video med papir ruller der også .... 

http://www.badblueboys.hr/forum/viewtopic.php?t=11166

http://www.badblueboys.hr/forum/viewforum.php?f=13&sid=f2371ef6e2d03b1e0dcb073d78bfa535

Dinamo Zagreb

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 23 feb 06, 10:42
Ny brasse Costa Anderson ... Spilte treninggskamp om onsdag ... 3 mål på en halv time... dette lover godt ... Som jeg gleder meg til høsten altså... tenk dere Dinamo - Vålerenga kvalikken for CL... tror det er umulig men ....

Dinamo Zagreb

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 23 feb 06, 11:51
Opprinnelig postet av Klokan
Ny brasse Costa Anderson ... Spilte treninggskamp om onsdag ... 3 mål på en halv time... dette lover godt ... Som jeg gleder meg til høsten altså... tenk dere Dinamo - Vålerenga kvalikken for CL... tror det er umulig men ....

Hvorfor ikke dra den lengre? Begge lag i CL... Skjønt, det hadde vel vøri enda bedre med treningskamp på stadion vel? Altså FFK - Dinamo... Tenk deg du kunne flasha tattisen din gjennom hele kampen a Klokan...

"det er i oppoverbakke det går oppover" - Morten Gamst Pedersen

veeeeel, sier nå jeg

God bedring Enerly

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 25 feb 06, 21:15
Til Deres info.... 

Kamen Ingrad - Dinamo Zagreb 1:4 etter første omgang. Rijeka, som er nummer 2 på tabellen, tapte i dag mot Zagreb med 2:0. Med andre ord hvis det ikke skjer under så leder Dinamo serien med 14 poeng  og er så og si mester uansett om det er 12 kamper igjen å spille.... 

Hvis du vil lese Live oppdatering fra andre omgang.... vær så god... 

http://www.sportnet.hr/live.aspx?SPORT=nogomet&UID=14803

Dinamo Zagreb

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 26 feb 06, 00:34
Dinamo vant med 5:1 

her er tabbellen 

Tablica (ukupno)
PozKlubUtaPobNerPorRazlika pog.Bod
1 Dinamo 20 17 2 1 57 : 9 +48 53
2 Rijeka 20 12 3 5 35 : 25 +10 39
3 Osijek 20 10 3 7 23 : 28 -5 33
4 Kamen Ingrad 20 8 5 7 25 : 26 -1 29
5 Varteks 20 9 1 10 33 : 34 -1 28
6 Zagreb 20 8 3 9 19 : 25 -6 27
7 Hajduk 20 6 7 7 26 : 20 +6 25
8 Cibalia 20 7 4 9 23 : 31 -8 25
9 Pula 20 6 4 10 25 : 25 0 22
10 Međimurje 20 5 6 9 23 : 36 -13 21
11 Slaven Belupo 20 4 6 10 25 : 36 -11 18
12 Inter 20 4 4 12 15 : 34 -19 16
Om to kamper deles ligaen i to... topp 6 og bunn 6. Det ser ut som om Hajduk mister topp 6 ligaen.. Litt synd for bare disse to kamper mellom Dinamo og Hajduk som kunne vært spilt i topp 6 ligaen kunne samle 50 000 - 60 000 tilskuere... Men pytt pytt .. i fjor lo de av oss da vi mistet topp 6 ligaen så nå er det deres tur.... 

Dinamo Zagreb

DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 26 feb 06, 20:46
Endret: 26 feb 06, 20:54
zoran, hvem er værst, hajduk eller zagreb

Tid Er Penger, Penger er makt, ergo; tid er lik MAKT - AJG - En stor filosof

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 27 feb 06, 09:42
Hvordan mener du værst ???? 

Dinamo Zagreb

danieltr

A-lagspiller

Lagt til: 27 feb 06, 15:38

Hvem misliker du mest, mener han sikkert! Hvem er den største "fienden"?

-Ullo

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 27 feb 06, 16:34
Nei ... akkurat nå må det være Hajduk ........ det er største rivalen i kroatiske ligaen da.....

Dinamo Zagreb

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 06 mar 06, 11:29
Og der vant Dinamo igjen... hjemme med 3:0 .... 

Dinamo Zagreb

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 07 mar 06, 09:07
Litt nyheter fra Zagreb da.... 

Den nye Brassen kommer til å bli varm i trøya.... Har spilt 220 minutter som vil si 2,5 kamper og skorte 3 mål. Når en plusser på treningskampen hvor han skorte 3 på et kvarter da.............  Ja han kostet 1 million Euro (8 millioner kroner) men det ser ut som om det begynner å lønne seg.  Ved siden av ham så har jo Dinamo to spisser som har spilt her lenge. Begge er landslags aktuelle og tro eller ikke... I årets serie har Da Silva skåret 16 og Bosnjak 15 mål.. DVS til sammen 31 mål og hvis du/dere ser på tabbellen så er det mer en de fleste lag i serien... 

Ja jeg vet at jeg maser Dere men det er jo for førte gang i mitt liv at Dinamo er så overlegen og har så bra lag så jeg gleder meg som en liten unge til høsten og Europa. 

Dinamo Zagreb

danieltr

A-lagspiller

Lagt til: 07 mar 06, 09:09

De vinner vanligvis ikke ligaen Klokan? Når vant de sist?

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

Klokan

Landslagsspiller

Lagt til: 07 mar 06, 11:14
Jo de gjør det sånn innimellom da... Sist er det for 3-4 år siden. Mens jeg bodde i Zagreb (frem til 1990) vant de kun en gang og det var i 1982 da var jeg 16 år og så vant de kuppen to ganger som jeg husker.... 
Etter krigen ble det mye politik og Dinamo navnet forvant. Lage het Croatia og ble styrt av Tudjman.-. Uansett om de vant ligaen og var med i CL så var dette ikke lenger laget mitt.... MIN DINAMO skjønner du.... Etter at vi fikk navnet tilbake i 2000 da ble det kun 2000 og 2003 .... 

HEr er litt på engelsk så du kan lese litt ... 

http://www.nk-dinamo.hr/eng/dinamo.asp

Dinamo Zagreb

Flat Trådet Nøstet
Totalt 2 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914