Stjernensangen...
Morro med seier, da, selvom det ikke hadde en dritt å si ;)
---------------------------
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Hvilken av sangene er det du sikter til?
Stjernen har en stygg tendens til å "ta" melodien til gamle klassikere og lage Stjernen-sanger.. Det er for dumt, det er jeg enig i, men "Stjernen-sangen" der Eirikur og Odd Rene synger er jo bra!
Det er kanskje en gammel melodi det også?
Noen som vet?
"I FFK blir det ikke ansatt noen trener som vil spille ekstrem «Drillo-fotball». FFK-stilen skal dyrkes. FFK skal ikke bare gjenkjennes på draktfargene, men også på spillestilen!"
Sitat Frode Kværneng, 1. april 04- Aprilsnarr?
-Ullo
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Opprinnelig postet av Kråkerøygutt1
Dårlig dance-aktig låt. Tror refrenget gikk something a-like a-this: "Vi er røde, vi er hvite. Vi står sammen side om side..." Så husker jeg ikke mer.
det er "kopiert" fra danskenes fotballsang fra 92 tror jeg, da de vant EM. Det er Red Beavers som synger refrenget, sangen heter forøvrig vi er røde vi er hvite. stjernen kopierte vel den sangen så tidlig som i 2000/01 sesongen tror jeg. (jeg var ihvertfall med å sang på refrenget)
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Kanskje fordi den var - og er fortsatt - uhyre populær blant danskene, eller kanskej fordi Danmark kom med i EM-sluttspillet på "overtid" pga krigen i Jugoslavia og ikke rakk å lage noe sang... Ikke vet jeg...
Synes uansett det er en fin fotballlåt, men den norske/stjernske versjonen er vel ikke noe å rope hurra for Stjernen har uansett brukt sangen i mange år nå...
PS! Den desidert beste stjernensangen må jo være Raymond med "Stjernen er beste laget!". Den er jo så harry at en bare må like den
God bedring, Dagfinn!
Men syntes den fenger litt da, selv om den ikke fenger like mye som "Raymomd-sangen"
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914