Noen som er dyktige i Photoshop her?
Som noen av dere vet, er jeg i ferd med å starte opp en nettside for FFKs kristne (uoffisielle) supporterklubb. Det jeg trenger før jeg får kommet på nett med min domene-adresse (holygans.com), er en kul logo. Jeg har photoshop, men har ikke lært å bruke det skikkelig ennå. Er det noen av dere som kunne påtatt dere å gjøre meg den store tjenesten å lage en logo til meg? Og lagre den som en photoshopfil. Navnet på supporterklubben er som sagt Holygans. Størrelsen på logoen skal være 785x120 punkter. Navnet bør være fremtredende i logoen selvsagt. Fargene bør gå i rødt og hvitt. Fint om et kors kommer med, men ikke noe krav. Kanskje med litt publikum/ tifo i logoen også. Hadde vært kult om bakgrunnen var publikumsmasse, som er fadet... hvor Holygans med kul skrift står tydelig i forgrunnen. Er takknemlig for alle forslag/ bidrag. Er det noen der ute som påtar seg oppgaven? Bare som en utfordring, og som kanskje synes det er gøy å "leke" seg litt? Jeg ville i hvertfall satt stor pris på dette. Bidrag sendes til w-car@online.no "Vinneren" vil selvsagt bli gjort stas på gjennom en positiv omtale på Holygans.com. Kanskje med bilde og det hele? På forhånd - tusen takk! |
||
|
---------------------------
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Min blogger: www.holygans.blogspot.com / www.nettpuben.blogspot.com
Edit; men dette gjelder selvfølgelig ikke bilder..
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
HOLYGANS
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
HOLYGANS
han lurer på om han får cash da.. noe å hente?
Dersom kompisen din ikke ønsker å gjøre dette gratis, har jeg selvsagt stor forståelse for det. Dersom han likevel er villig, er jeg dypt takknemlig.
HOLYGANS
HOLYGANS
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.
HOLYGANS
Det kan så være, men ikke i dette tilfellet. Dessuten kan man se på det som en testing av ytringsfrihet. Var det ikke det Magazinet ville med sin barnslige muhammedprovokasjon? Magazinet som dere linker til på denne jesus-FFK siten?
Dere linker også til andre svært ekstreme kristne siter. Magazinet har dessuten tilknytning til Livets Ord i Sverige som jo er helt hårreisende. Der driver de jo og trekker opp kreftsyke og invalide på scenen for helbreding. Det hjelper selvfølgelig aldri, men de fortsetter allikevel. At jeg da ikke skal få påstå at Jesus er en mester i Photoshop er uforståelig!
Men nå når dere allikevel er igang vil jeg anta at skadeomfanget i FFK vil gå drastisk ned med lynhelbredende kristne på tribunen.
Dom flesta killar går ju på dom snyggasta tjejerna va? Slobban och jag går direkt på andrasorteringa. Skadad gods!.
Opprinnelig postet av DeKjök
Men nå når dere allikevel er igang vil jeg anta at skadeomfanget i FFK vil gå drastisk ned med lynhelbredende kristne på tribunen.
Lynhelbredelser!!!!
Det hadde vært noe det, DeKjøk!
Du har glemt en link på Holygans siden Rune. www.livetsord.se
Den må du ha med.
Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS
Det latterligste ved Livets Ord er at de har et prosjekt der de hjelper russiske Jøder med å bosette seg i Israel og at deres leder mener fullt ut at antisemittismen i USA er bra. Årsaken er at Jesus visstnok skal komme tilbake når alle Jødene er samlet i Israel. Men dere to sier jo at dere allerede har truffet han?
Sorry guttær, dere skal få tro så mye dere vil, den retten respekterer jeg. Men det dere tror på og måten dere praktiserer på vil jeg latterliggjøre akkurat som det passer meg for det er på linje med å vente på at Reveenka skal komme tilbake! Kanskje vi skal ha en egen Homo FFK site? En S/M FFK site? En "De som handler i Stabburet" FFK site? Hva med å gå på stadion og følge FFK og så la alt annet være igjen på utsiden?
Jag tycker du är ful med hängbröst och påsar under ögonen (Gunvald/Beck)
http://www.human.no/templates/Page____168.aspx
Dessuten skriver du om Livets Ord, som du selv tror du vet mye om. Desverre har du, som mange andre, tendens til å ta ting ut av sammenheng. Dine betraktninger blir bare latterlige. Hva så om de ber om helbredelse for syke mennesker? Det var jo det Jesus gjorde hele tiden, og som han oppfordret alle kristne å gjøre også. Og til opplysning - ingen dras opp på noen scene... forbønn er 100 % frivillig. Ikke tro alt du hører og leser om diverse menigheter og kristne virksomheter.
Etter dine synspunkter må det bli feil for folk med hjemmeside å ha link til aviser som VG og Dagbladet også? Eller det betyr i det minste at den som har satt linken, er sikker på at alt i disse avisene er 100% sannhet og han står inne for alt de skriver?
HOLYGANS
DeKjøk skriver om at han vil latterliggjøre.... Det er vel det tettæste jeg har lest på lenge.
Jeg tror jeg kan si at jeg er så trygg i min tro, at DeKjøk kan skrive å si hva han vil om meg. Det tror jeg de som kjenner meg her inne på forumet er klar over.
Stå på DeKjøk!!
Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS
Med dette bringer jeg tråden tilbake til teamet "banner". jeg venter fortsatt spent på bidrag
HOLYGANS
Hvis det er det tettæste du har lest på lenge så står det dårlig til med bibellesningen Jonek :-)
Rc2, Livets ord, bakgrunnen for mine uttalelser : Et lengre radioprogram som gikk i helga om en svenske som hadde infiltrert Livets Ord og tilbrakt mye tid der for å se hva de egentlig drev med. I tillegg har jeg lest endel om dem på deres egne sider samt annet om dem. Og joda, de ikke bare lover helbredelse, de påstår at folk blir helbredet. Det er humbug og løgn og det er kvakksalveri.
I USA har denne kristne ekstremismen nå gått sålangt at i flere stater skal den kristne skapelsesberetningen sidestilles med evolusjonsteorien og for meg er det meget ekstremt når jeg utelukkende ser på denne skapelsesberetningen som rene eventyr og oppspinn. Derfor er det viktig for meg å hindre rekruttering til dette miljøet dere representerer!
Hvorfor skriver jeg om dette her? Fordi jeg vil opplyse andre som ikke har sjekket opp sidene deres hva slags miljø og hvilken meninger som som er i ferd med å danne seg rundt FFK i form av Holygans. Magazinet, Livets ord og Oslo Kristne senter er ekstremister i ordets rette forstand. Dere er også eskremister når dere åpenbart støtter opp om mye av det disse mener. 3.16 går inn i samme suppa.
Fra livets ord:
"I samband med varje gudstjänst i församlingen ber vi för de böneämnen som vi får in från människor över hela landet. Det kan vara sjuka som behöver bli friska, arbetslösa som vill ha en anställning, äktenskap och familjer som är i kris, omöjliga ekonomiska situationer som behöver lösas eller, det mest grundläggande av allt, människor som behöver frälsning."
Dette er å gi mennesker et falskt håp! Man får ikke jobb ved å sitte hjemme å be, man må ut og lete og søke. Man får heller ikke mer penger, et bedre ekteskap eller blir frisk!
Men mest av alt hadde det vært godt å kunne gå på stadion, å kunne gå inn på ffksupporter uten å møte dette tøvet som dere driver med!
Denne guden deres er sikkert like dårlig på Photoshop som han er på det meste ellers, men hverken Gud, Jesus, Allah eller Gollum finnes skjønner dere, tråkig men sant.
Opprinnelig postet av RC2
Etter dine synspunkter må det bli feil for folk med hjemmeside å ha link til aviser som VG og Dagbladet også? Eller det betyr i det minste at den som har satt linken, er sikker på at alt i disse avisene er 100% sannhet og han står inne for alt de skriver?
Nei, VG og Dagbladet er ikke i nærheten av å skrive så mye vissvass som det Magazinet, Livets Ord og Oslo Kristne Senter gjør! I motsetning til de sistnevnte er VG og Dagbladet ufarlige. Jeg frykter at jeg en dag skal høre noen omtale FFK som en kristen klubb, uansett hvor usant det er. At et slikt omdømme skal snike seg inn i folks bevisthet. Det er for meg, en nedsettende omtale av min klubb.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914