Noen som er dyktige i Photoshop her?
Opprinnelig postet av RC2
men liker ikke helt at du drar paralleller mellom oss i Holygans og "sekter" som Ku Klux Klan, da men.... ikke med sekter i det hele tatt, for den sakens skyld.
Litt uklart hvor dere står egentlig. Utifra tidligere debatter med deg og Jonek har jeg ihvertfall et inntrykk av at dere gjerne ser at skapelsesberetningen skal undervises på lik linje med evolusjonsteorien i skolen. Det vil være en ganske ekstrem vei å gå når flertallet i samfunnet klart setter Darwin og evolusjonsteorien foran gud og hans syv dager.
Denne linjen vil også ekstreme kristne krefter i USA føre, og det var ved å fri til dem i valgkampen at Bush fikk mandat til å videreføre sin Irak politikk. Evolusjonsteorien skal jo nå i flere skoler i USA gis lik status som evolusjonsteorien. Denne typen tanker finner man mest gjennomslag for i akkurat gamle KKK miljøer som var og fortsatt er kristne . Jeg tror ikke akkurat dere er klare for å spikre opp negre, men når man ser hvor lett det er å samle folk rundt en gud for å utføre ekstreme handllinger, så er religion veldig, veldig farlig og verdt å bekjempe. Jeg ser ingen verdi i religionen i seg selv all den tid jeg mener de er oppspinn.
Som sagt så er det uklart hva Holygans er, men man kan, som JelloB, trekke visse slutninger via deres linjer til ekstreme krefter som man finner i Oslo Kristne Senter og ikke minst Livets Ord.
3.16 har inngangskrav til deres innerste at man er kristen eller bekjenner seg som kristen. Når det er så totalt ute av synk med hva deres egen store profet Jesus sa og gjorde fex med å menge seg med syndere, så må det være en god grunn til at man ikke vil ha inn "uvedkommende" og det har sikkert noe å gjøre med hva de bedriver og sier der inne.
Du påpeker at du ser det du tror og det er nok en forutsetning for å i det hele tatt bli så overbeviste som dere er. Det minner mye om faguttrykket hallusinasjoner.
---------------------------
Jag tycker du är ful med hängbröst och påsar under ögonen (Gunvald/Beck)
http://www.human.no/templates/Page____168.aspx
Opprinnelig postet av DeKjök
Må kommentere denne:
Opprinnelig postet av RC2
men liker ikke helt at du drar paralleller mellom oss i Holygans og "sekter" som Ku Klux Klan, da men.... ikke med sekter i det hele tatt, for den sakens skyld.
Litt uklart hvor dere står egentlig. Utifra tidligere debatter med deg og Jonek har jeg ihvertfall et inntrykk av at dere gjerne ser at skapelsesberetningen skal undervises på lik linje med evolusjonsteorien i skolen. Det vil være en ganske ekstrem vei å gå når flertallet i samfunnet klart setter Darwin og evolusjonsteorien foran gud og hans syv dager.
Denne linjen vil også ekstreme kristne krefter i USA føre, og det var ved å fri til dem i valgkampen at Bush fikk mandat til å videreføre sin Irak politikk. Evolusjonsteorien skal jo nå i flere skoler i USA gis lik status som evolusjonsteorien. Denne typen tanker finner man mest gjennomslag for i akkurat gamle KKK miljøer som var og fortsatt er kristne . Jeg tror ikke akkurat dere er klare for å spikre opp negre, men når man ser hvor lett det er å samle folk rundt en gud for å utføre ekstreme handllinger, så er religion veldig, veldig farlig og verdt å bekjempe. Jeg ser ingen verdi i religionen i seg selv all den tid jeg mener de er oppspinn.
Som sagt så er det uklart hva Holygans er, men man kan, som JelloB, trekke visse slutninger via deres linjer til ekstreme krefter som man finner i Oslo Kristne Senter og ikke minst Livets Ord.
3.16 har inngangskrav til deres innerste at man er kristen eller bekjenner seg som kristen. Når det er så totalt ute av synk med hva deres egen store profet Jesus sa og gjorde fex med å menge seg med syndere, så må det være en god grunn til at man ikke vil ha inn "uvedkommende" og det har sikkert noe å gjøre med hva de bedriver og sier der inne.
Du påpeker at du ser det du tror og det er nok en forutsetning for å i det hele tatt bli så overbeviste som dere er. Det minner mye om faguttrykket hallusinasjoner.
KKK har aldri vært og er ikke kristne - det må jeg på det sterkeste fastslå. Å være kristen er noe helt annet enn å tro på Gud og Jesus sånn generelt. Det er en personlig opplevelse. Den som utøver vold og onde handlinger er ikke kristne uansett om de kaller seg det. Mennesker kan selvsagt lage sine egne definisjoner. Men skal man først bekjenne seg til kristen tro, må man bruke Bibelens (les: Jesus sin) egen definisjon...det kan du være enig i kanskje?
At en menighet har kriterer for hvem som kan være medlemmer er vel ikke så rart? Men hvem som helst er jo velkommen på alle arrangementer som er. Ingen vil vel være medlem i en frittstående menighet uten å dele deres tro? Slik er det jo med alle ting... for å bli medlem i AP, bør man vel nødvendigvis dele APs politiske syn? Man kan ikke være ihuga FrP´er og samtidig være medlem i AP? Det skulle tatt seg ut i en eventuell valgkamp.
At du tror vi hallusinerer, må du få lov til å tro. Det er din fulle rett. Jeg, personlig, vet hva jeg har opplevd og hva det har gjort med mitt liv. Om jeg er gal av den grunn? Det får andre dømme om. Jeg har det ihvertfall som plommen i egget. Som Prima Vera sier: "Ha ha he he ho - De gærne har det godt!" Og er det ikke det vi alle ønsker da? Det gode liv!
HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det! -
Min blogger: www.holygans.blogspot.com / www.nettpuben.blogspot.com
Jeg tror den største årsaken til at folk bryter ut av statskirken og denner menigheter er at statskirken er for åpen og slipper inn nesten alle (homofile har vel fortsatt ikke full adgang til talerstolen). Dere skal i hht deres egen religion være fullstenig åpne og tilgivende for alle slik Jesus prediker i bibelen. Han går inn til prostituerte for å vise deg at de er like mye verdt som deg og at du ikke skal heve deg over dem.
Det mest nærliggende eksemplet er jo menigheter du tydligvis verdsetter og anser som kristne nekter enkelte adgang fex utifra seksuell legning. Det holder ikke bare å tro, man skal passe inn i en menighets profil også. Man utelukker og bryter hva jesus sier det fordi det passer dem best.
Det gode liv ønsker vi alle og for noen er det å leve ut sin kjærlighet til en av samme kjønn eller delta i en orgie nå og da. Disse menneskene sier du at din religion skal dømme til evig pine og slike vil du ikke ha med der du er.
Jag tycker du är ful med hängbröst och påsar under ögonen (Gunvald/Beck)
http://www.human.no/templates/Page____168.aspx
Det er veldig hyggelig RC2 at flere har vist sin interesse for å bli med i Holygans. Det er klart en nisje som har sitt vekst potensiale.
Vi stiller sikkert opp i Artigfotball og Supportercupen til nesteår. I år skal den være i Ålesund, men året etter kommer den sikker til Østlandet.
på Lillestrøm i fjor stilte Kanari-fansen med 14 lag, Klanen med 7, og Plankehaugen med 2. Vi kan sikker stille et lag eller to lag. om det blir nærmere.
Holygans sender en mann til La Manga på treningsleiren til FFK. Martin Andersen dro i dag. Han skulle en tur innom England for å se The Blades mot Crew Alexandra og Coventry City.
Jeg har tatt kontakt med Apostlene Røde Gærninger i SK Brann, og Jesus Freaks Supporters FC København, og Brøndby IF s JFS. Jeg jobber videre med Kristne fan Klubber i Tyskland og Sverige.
Det kan bli veldig nyttige kontakter.
Jeg skal ta kontakt med en av de tidligere lederne for Black Army i Stockholm, som er en gammel kamerat av meg. Jeg skal høre om det er noen fraksjoner i og rundt AIK som er av samme profil som oss. Jeg var medlem der i "gamle dager."
En idè kan være å samle ARG og Holygans på gamle Britania hotell (Kirkens bymisjon holder til der) før kampen hjemme mot Brann. Hva synes du om det?
Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS
HOLYGANS
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
HOLYGANS
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914