Moss - Strømsgodset
Kan ikke vi slippe inn på samme måten også ??
---------------------------
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Opprinnelig postet av keiko99
så syns jeg det faktisk er greit jeg å betale for å komme inn på kamper for det som er helt sikkert er at veldig lite er gratis her værden så da gjør det meg ingen ting om en FFK treningskamp koster litt..
Du kommer jo ikke på hver eneste treningskamp du heller da. Så du driver å prioriterer pengene dine du også.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
nei det er ikke så lett alltid.. Vært ute å bulka litt se så da måtte jeg betale over 1500 kr. Så det var litt viktig og få lappet den store skaden som ble... Det var også min skyld...Opprinnelig postet av keiko99
så syns jeg det faktisk er greit jeg å betale for å komme inn på kamper for det som er helt sikkert er at veldig lite er gratis her værden så da gjør det meg ingen ting om en FFK treningskamp koster litt..
Du kommer jo ikke på hver eneste treningskamp du heller da. Så du driver å prioriterer pengene dine du også.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Opprinnelig postet av Møklegård
1500 kr for en stor skade? Har du "bulka" med en ........-sykkel?bil mot bil.. fangeren mit knakk og jeg måtte rette opp venstre side av skjermen og hovedlykt + blink lys... så kom seff jobben som jeg måtte betale for.. jeg gjør jo ikke sånt selv
Opprinnelig postet av keiko99
1500 kr for en stor skade? Har du "bulka" med en ........-sykkel?bil mot bil.. fangeren mit knakk og jeg måtte rette opp venstre side av skjermen og hovedlykt + blink lys... så kom seff jobben som jeg måtte betale for.. jeg gjør jo ikke sånt selv
Det der lyder billig, keiko!! Jeg har enda ikke reparert Snæbbussen, så kanskje dette verkstedet er noe å tenke på.
Men det kan vi jo ta over telefonen, keiko.
FFK på toppen i 2006
GO WEST!!!!!!
1500 kr for en stor skade? Har du "bulka" med en ........-sykkel?
enten det ellers kjører gutten legobil...
"det er i oppoverbakke det går oppover" - Morten Gamst Pedersen
veeeeel, sier nå jeg
God bedring Enerly
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914