Husk meg
Brukernavn
Passord

Sandefjord Stadion må håndmåkes

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til: 05 mar 06, 10:44
Sandefjord tar ingen sjanser selv om de har hjemmekamp en uke etter FFK. Kanskje også de burde gjøre noe også

Stadion må håndmåkes

Til uka må Storstadion måkes for å være klar til seriestart. Det må skje med håndkraft, for det er ikke tele i bakken.
Første skritt på veien blir å rydde banen for snø, som er halvannen meter på det dypeste. Det skal skje til uka, men blir lettere sagt enn gjort.
– Vi er avhengige av mye god hjelp fra frivillige, sier driftsleder i park- og idrettsseksjonen i Sandefjord, Knut Magnar Asgrimplass.
Det er nemlig ikke tele i bakken under snølaget, hvilket betyr at man ikke kan bruke maskiner ute på gressmatta.
– Til nød kan vi bruke lette snøfresere, men det jeg tror vi skal belage oss på at dette må skje med snøskyfler og håndkraft, sier Asgrimplass.

– Når vi har fjernet snøen, vil vi legge på en vekstduk som SF har kjøpt, for å få fart på gresset. Men vi må også ha værgudene på vår side, sier han.
Det er nødvendigvis ikke sterk sol man trenger. Det holder at gradestokken kryper oppover, og kulda blir borte.
– Og så må det selvfølgelig slutte å snø, sier Knut Magnar Asgrimplass.
Man har i tillegg anledning til å blåse varmluft inn under vekstduken for å gå fart på gresset.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 05 mar 06, 10:48
Endret: 05 mar 06, 10:49
Denne kunne vel med hell ha vært lagt inn under Fotball - Generelt, men lar meg uansett imponere at du har startet 16 av de 28 trådene på forsiden av forumet

Halvannen meter med snø gitt. Hadde vel kanskje ikke vært mye hjelp i undervarme og andre hjelpemidler heller da. Og enkelte gærne folk vil at vi skal snu fotballsesongen til europeisk modell, hvor vi spiller fra høst til vår?

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 05 mar 06, 10:52
Det handler jo om FFK også, så det er ikke bare fotball. Like akktuelt for de, er det ikke det

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 05 mar 06, 10:56
Tja, både og egentlig, blir jo veldig vannet ut forumdelen til FFK om alle tråder som har en liten referanse til FFK trekkes inn der. Artikkelen handler om Sandefjord at dem sliter, om FFK har samme problemet, så er det kanskje mer aktuelt, men det virker som dem har noenlunde kontroll på situasjonen...

Men men, andre finner det kanskje mer FFK-relatert enn meg. Bare ser at flere av trådene du har startet har null svar, så det er kanskje ikke alltid kvantitet er bedre enn kvalitet, he he. Syns i grunn du skulle fått blitt æret med en egen tråd hvor du kunne samlet artiklene og linkene du finner

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Patrioten

Landslagsspiller

Lagt til: 05 mar 06, 14:26
Hvorfor kommer du ikke med noe negativitet når jeg legger nyhter da?

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 07 mar 06, 09:11
Hm, er fortsatt litt for tidlig å måke banen synes jeg. I .om. at det er så j.... kaldt ute så er det vel bare fordell med så mye snø med tanke på tæla.  Men til onsdag meldes det mildere vær og snø og da kan det kanskje bli aktuelt med samme tiltakk her i Fredrrikstad. Synes egentlig at Plankehaugen bør kunne komme med tilbudet og hjelpe FFK med opprydding og måking. 

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914