Sandefjord Stadion må håndmåkes
Sandefjord tar ingen sjanser selv om de har hjemmekamp en uke etter FFK. Kanskje også de burde gjøre noe også
Stadion må håndmåkes
Stadion må håndmåkes
Denne kunne vel med hell ha vært lagt inn under Fotball - Generelt, men lar meg uansett imponere at du har startet 16 av de 28 trådene på forsiden av forumet
Halvannen meter med snø gitt. Hadde vel kanskje ikke vært mye hjelp i undervarme og andre hjelpemidler heller da. Og enkelte gærne folk vil at vi skal snu fotballsesongen til europeisk modell, hvor vi spiller fra høst til vår?
Halvannen meter med snø gitt. Hadde vel kanskje ikke vært mye hjelp i undervarme og andre hjelpemidler heller da. Og enkelte gærne folk vil at vi skal snu fotballsesongen til europeisk modell, hvor vi spiller fra høst til vår?
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Det handler jo om FFK også, så det er ikke bare fotball. Like akktuelt for de, er det ikke det
Tja, både og egentlig, blir jo veldig vannet ut forumdelen til FFK om alle tråder som har en liten referanse til FFK trekkes inn der. Artikkelen handler om Sandefjord at dem sliter, om FFK har samme problemet, så er det kanskje mer aktuelt, men det virker som dem har noenlunde kontroll på situasjonen...
Men men, andre finner det kanskje mer FFK-relatert enn meg. Bare ser at flere av trådene du har startet har null svar, så det er kanskje ikke alltid kvantitet er bedre enn kvalitet, he he. Syns i grunn du skulle fått blitt æret med en egen tråd hvor du kunne samlet artiklene og linkene du finner
Men men, andre finner det kanskje mer FFK-relatert enn meg. Bare ser at flere av trådene du har startet har null svar, så det er kanskje ikke alltid kvantitet er bedre enn kvalitet, he he. Syns i grunn du skulle fått blitt æret med en egen tråd hvor du kunne samlet artiklene og linkene du finner
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Hvorfor kommer du ikke med noe negativitet når jeg legger nyhter da?
Hm, er fortsatt litt for tidlig å måke banen synes jeg. I .om. at det er så j.... kaldt ute så er det vel bare fordell med så mye snø med tanke på tæla. Men til onsdag meldes det mildere vær og snø og da kan det kanskje bli aktuelt med samme tiltakk her i Fredrrikstad. Synes egentlig at Plankehaugen bør kunne komme med tilbudet og hjelpe FFK med opprydding og måking.
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914