Parkering på FMV..
Nå må jeg få blåst ut, for nå er jeg litt provosert! Nå skal vi jaggu måtte betale p-avgift på FMV også..
http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060306/NYHET/60306019
Er dette egentlig lov, i forhold til studentene? Skal studentene på Høgskolen måtte betale opptil 40 kroner dagen for å parkere på egen skole?! Høres helt drøyt ut synes jeg..
Hvordan er praksisen på dette i større byer? En høgskole/et universitet har vel alltids en egen p-plass til studenter og ansatte? Hvordan er det i Oslo Husgutt?
---------------------------
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Ja det måtte vel skje en gang, men før kommunen gjør noe med plassen der så synes jeg det blir drøyt å kreve betaling for å stå der! Det er jo bare en forbaska grusplass!
Jeg er vant til mindre skoleforhold jeg da Costanza og Husgutt.. Den dagen da jeg må betale for å parkere på Remmen i Halden kommer vel neppe..
-Ullo
Sjekk linken!
Det er ikke snakk om all verden, men det er ikke tilrettelagt for parkering der.. Asfalter plassen, og merk opp soner så er jeg litt mer med på notene her, men dette blir for dumt!
Ikke er området attraktivt på noen som helst måte heller.. Ennå.. Når stadion dukker opp etterhvert er det naturlig at de tar betaling, men hvem skal tjene penger på at det spilles kamper der da? Det blir jo kommunen det, og ikke FFK..
-Ullo
Fredd
Synes faktisk at Fredrikstad hadde hatt det bare bra med bomring jeg.... se bare på morgenen hva skjer... Det er kø over alt og det er jo 50 biler hvor folk kjører alene... hadde vi vært flinkere til å pendle og brukke offentlig transport da......
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Den støtter jeg Zoran! Den offentlige transporten brukes ikke godt nok her i byen.. Spesielt dette med at "alle" kjører alene i bilen!
-Ullo
bilig billig
Er det noen som klarer det er det du D
Jag tycker du är ful med hängbröst och påsar under ögonen (Gunvald/Beck)
http://www.human.no/templates/Page____168.aspx
Opprinnelig postet av DeKjök
Man skal ikke ha bil når man studerer! Da skal man bruke alle penga på øl, cd`er og en bok i ny og ne.
En god oppskrift på et godt studentliv!
-Ullo
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914