Husk meg
Brukernavn
Passord

mindre soning

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 07 mar 06, 14:51

Etter dagens regelverk må man stå over en kamp etter tre gule kort. Ytterligere to gule gir spilleren en match ute, og deretter må man stå over en kamp for hvert gule kort.

Altfor strengt, mener Vålerenga, Bodø/Glimt og Follo. Nå foreslår trioen at man letter på regelverket, og har sendt inn to forslag til reglementsendring til kommende helgs fotballting. Ja er det ikke på tide med forandringer i regelverket eller er det bare at follo,glimt og vif som sier dette for at det skal bli enkle for dem.. eller sutrer dem ?

har klippet litt ut fra denne linken: http://pub.tv2.no/nettavisen/sport/tippeliga/valerenga/article575855.ece

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 07 mar 06, 15:11
Det kunne godt å vært litt mildere straffer for gule kort slik jeg ser det. I hvert fall ettersom dommerstanden her i Norge ikke er av den beste og det deles ut mange idiotiske gule kort i løpet av en sesong. Og dessuten hadde det vært greit å benytte Simen Brenne i hver kamp utover høsten, i steden for kun annenhver...

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03

Lagt til: 07 mar 06, 15:16
Riktignok kom vi dårlig ut ifjor mtp Brenne som fikk mange (og noen feilaktige) gule kort, men er litt enig med Roar Strand når han sier at han tror det å lette på denne regelen vil føre til mindre fair play.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til: 07 mar 06, 15:20
Burde det egentlig ikke det tilsi at det i første halvdel av sesongen så er det mer fair play? Da starter man med null gule kort, og du har fem (?) kort til gode før du må stå over en kamp? Mens man på høsten kun kanskje har et gult kort til gode før du må stå over en kamp...

Vet ikke jeg altså, men skulle nesten tro det var en liten forskjell mellom vår- og høstsesong hvis det skulle være hold i det Roar Strand sier.

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914