Trekning av Champions League
* Inter eller Ajax møter Villarreal. Dermed møter Barcelona portugisiske Benfica i kvartfinalen.
* Lyon møter AC Milan. Vanskelig trekning for John Carew som møter fjorårets finalister.
* Arsenal møter Juventus. Den første kampen vil bli spilt på Highbury.
Jeg har tro på at Arsenal kan slå ut dette laget også jeg, selv om Juve har vært utrolig sterke i serien i år.
---------------------------
Fuh! Fuh! Fuh!
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg har tro på at Arsenal kan slå ut dette laget også jeg, selv om Juve har vært utrolig sterke i serien i år.
Det håper jeg også, også møtes Inter or AC Milan i finalen hvor Inter vinner, det hadde vært noe
Opprinnelig postet av bjorn
Det håper jeg også, også møtes Inter or AC Milan i finalen hvor Inter vinner, det hadde vært noe
Vil du at Inter skal vinne ?? Laget jeg holder med i Italia er faktisk Juve, så jeg håpet egentlig at dette oppgjøret kunnet ventet til finalen.
tviler nok på at arsenal klarer seg mot det super sterke laget som juve har i år.
og jeg kan heller ikke si at arsenal har prestert opp mot skyene premie league heller.
men de har riktig nok gjort det bra i champions league. men tror du ryker denne runden!
united 4ever
---------------------------
hællæ hællæ fredrikstad er her og holder u med no andre så ska du få se at guttæene kødder ukke med
Opprinnelig postet av Larsærn
tviler nok på at arsenal klarer seg mot det super sterke laget som juve har i år.
og jeg kan heller ikke si at arsenal har prestert opp mot skyene premie league heller.
men de har riktig nok gjort det bra i champions league. men tror du ryker denne runden!
united 4ever
Arsenal slo i hvertfall Liverpool glatt.
* Her er kvartfinalene (førstnevnte lag har hjemmekamp i den første kampen): Inter/Ajax - Villarreal, Benfica - Barcelona, Arsenal - Juventus, Lyon - AC Milan.
* Inter eller Ajax møter Villarreal. Dermed møter Barcelona portugisiske Benfica i kvartfinalen.
* Lyon møter AC Milan. Vanskelig trekning for John Carew som møter fjorårets finalister.
* Arsenal møter Juventus. Den første kampen vil bli spilt på Highbury.
Trua har ikke blitt noe mindre etter å ha rundspilt Juventus.
Mauro Camoranesi har fået en bøde på 320.000 kroner for hans opførsel og udvisning i nederlaget til Arsenal.
Hen mod slutningen af kampen mod Arsenal fik den argentinske italiener Mauro Camoranesi sit andet gule kort for en overilet tackling. På vej ud klappede en ironisk Camoranesi af Arsenals tilskuere, og ellers velovervejede Fabio Capello så alt andet end tilfreds ud. Efterfølgende lovede Capello at tage en personlig samtale med Camoranesi og Zebina. Zebina skal sandsynligvis finde sig en ny klub, efter han tidligere på sæsonen krævede mere i løn, men Camoranesi er nu også i fare for at blive gået.
|
Capello har tidligere på sæsonen pillet hidsige Camoranesi ud få minutter efter, at han er kommet på banen, og Juve har allerede sikret sig dygtige og mindre temperamentsfulde Marco Marchionni fra Parma, der til sommer skifter på fri transfer.
Zebina fik også en bøde for sin udvisning, men den var ikke nær så stor som Camoranesis. Camoranesi har tidligere spillet for Verona, og Zebina er tidligere Roma-spiller.
Etter kampen mot Arsenal så ser det ut som hoder må rulle. Skikkelig oppvask.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914