Husk meg
Brukernavn
Passord

Stjernen - Stavanger kamptråd!

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03

Lagt til: 19 mar 06, 19:44
Dersom vi vinner denne så er det vel ingen tvil om at Mathias Gundersen har hatt noen matchvinnende redninger.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 19 mar 06, 19:56
Endret: 19 mar 06, 19:56
Rino som vanligvis kommenterer for radio sarpsborg, kommenterer for radio stavanger idag.. han kommenterer vanligvis for radio sarpsborg og sparta er visst meget stjernen hater.. hehe

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 19 mar 06, 20:06
Pause mellom fjerde og femte nå...For et drama! Mathias hadde en sinnsyk redning. Ung og lokal! HERLIG!!!!

Plankehaugen avd kr.sand!!!

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 19 mar 06, 20:06
Hvor mange sudden death perioder skal spilles før evnt straffeslag?

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Kristian B

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mar 06, 20:09
Blir ikke straffeslag i sluttspellet. Speller te vi dem stupæææær!!!

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mar 06, 20:14
Opprinnelig postet av A9$h
Hvor mange sudden death perioder skal spilles før evnt straffeslag?

Dem skal spille 20 minutter + 15 minutters pause, til det avgjørende målet kommer...
Forrige gang stjernen og oilers spilte slik, ble det avgjort til stjernen seier ut i 5 periode.. d.v.s andre sudden death periode :)

Heia stjernen håper vi får inn det avgjørende målet nå ass!!

"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mar 06, 20:34
Faen... stjernen vant nesten... men pucken gikk uttafor!!

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mar 06, 20:37
en ting som er sikkert er at eksamen i morgen går rett dundas, nå må di score og bli feeeerdig da

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mar 06, 20:40
Gundersen er jææææævlig bra ass
redda  nå.. i 2 mot 1

SirLion

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mar 06, 20:41
Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnn......

Stavanger vant... håper vif knuser dem nå ass!!!

A9$h

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mar 06, 20:42
faaaaaaeeeeeeeeeeeeeeeeeen!!!

Kristian B

Landslagsspiller

Lagt til: 19 mar 06, 21:37
Så bildene på tv 2 nå. Typisk at det er et slikt mål som kommer etter 92 minutters spill.
Kan ikke si noe annet enn at jeg rett og slett ble skikkelig kvalm inni meg når jeg innså tapet.

Dette var grusomt. Rett og slett. Nå er jeg bare deppa.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 19 mar 06, 23:13
var der. fy faen.. er det mulig.. gutta klarer jo faen ikke score..

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 19 mar 06, 23:43

Detta var kjipt altså..

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 20 mar 06, 01:42
Endret: 20 mar 06, 01:48
Opprinnelig postet av SirLion
Stor stemning i hallen nå...

Stor stemning i hallen ?? Til å være semifinale så synes jeg det var tyst som i graven. Første kamp jeg har vært på siden Valek var der, og dette frister ikke til gjentagelse. Så heretter holder jeg meg hjemme.

Hvorfor i huleste greier ikke Beverane å få piska opp stemninga i hallen ?? 
Det som også irriterer meg er at når jeg kjøpte billett på Beverfeltet hos Aristokraten , så sa vaktene at det var fullt og dermed ble jeg henvist et annet sted, og det er ikke det jeg hadde tenkt meg.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 20 mar 06, 14:55

Helt enig med deg Rune! Svært dårlig trøkk i hallen.. Det må jeg si var skuffende når det ENDELIG kom såpass med mennesker.. Jeg har vært på nær samtlige av hjemmekampene i år, og det har kun vært en gang det har vært i nærheten av så mye folk.. (1800 og noe mot Comet en gang)

Har det litt med kvaliteten på spillet å gjøre? Tydelig at det var to totalt utslitte lag som spilte etter SYKT mange kamper de siste ukene.. Uansett er ikke dette noen unnskyldning for en supportergjeng som Plankehaugen, men jeg tenker på publikum generelt.. Hadde det vært mer trøkk på banen hadde det og vært mer trøkk i publikum?!

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 20 mar 06, 17:02
Opprinnelig postet av danieltr

Helt enig med deg Rune! Svært dårlig trøkk i hallen.. Det må jeg si var skuffende når det ENDELIG kom såpass med mennesker.. Jeg har vært på nær samtlige av hjemmekampene i år, og det har kun vært en gang det har vært i nærheten av så mye folk.. (1800 og noe mot Comet en gang)

Har det litt med kvaliteten på spillet å gjøre? Tydelig at det var to totalt utslitte lag som spilte etter SYKT mange kamper de siste ukene.. Uansett er ikke dette noen unnskyldning for en supportergjeng som Plankehaugen, men jeg tenker på publikum generelt.. Hadde det vært mer trøkk på banen hadde det og vært mer trøkk i publikum?!

Den siste setningen du skriver tviler jeg sterkt på. Jeg tar for gitt at dette har vært gjennomgangsmelodien i hele denne sesongen.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 21 mar 06, 21:30
deilig å høre at oilers tapte idag og at de slet med å score...  *smake sin egen medisin*

Kristian B

Landslagsspiller

Lagt til: 22 mar 06, 22:43
Opprinnelig postet av Husgutt
deilig å høre at oilers tapte idag og at de slet med å score...  *smake sin egen medisin*

jeg for min del håper heller at oilers vinner. Bedre å tape for de som tar bøtta. Men du dæven så kjipt det er å ikke væra i finalen.

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 2 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914