Husk meg
Brukernavn
Passord

Stjernen må antakeligvis...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 20 mar 06, 00:34
Bygge ett nytt lag til neste år... Mark Smith, Juha Ihantola, Hanrik Blomquist og Nicklas Rahm er alle uten kontrakter til neste år.. Blomquist  vil fortsette i stjernen.. Samtidig er det klar at Martin Kariya ikke fortsetter i klubben, i følge kilder f-b har vært i kontakt med har han signert for en finsk ishockeyklubb... Alt om det står her: http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060320/STJERNEN/103200019
Trist syntes jeg, hva syntes dere andre?

Smatidig ble semifinalen idag avslutet med mye føleser, og mye tårer.. det var ett urettferdig tap, ettersom stjernen spilte meget godt... Men jeg er stolt av guttane, og gleder meg til å se hvordan det går neste sesong =)

Håper jeg har flere med meg når jeg ønsker stjernen lykke til neste sesong ;)

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 20 mar 06, 01:17
Nå hadde jeg akkurat skrevet et av de lengste innleggene jeg har hatt her på forumet, så klarer jeg å slette alt.

Ja ja, det er vel bare synonymt med alt denne DRITTDAGEN har å tilby. Skriver det når jeg blir litt blidere.

FAEN I HÆLVETE!!! 

Natta!

Plankehaugen avd kr.sand!!!

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 20 mar 06, 12:55
Endret: 20 mar 06, 12:55

Synes det er litt tragisk at stjernen kjøper inn "klassespillere" for å ha de en sesong  slik som Kariya og Smith, er vel bedre å kjøpe middels gode og unge spillere, som kan evt bli bedre å ha de i stjernen flere år?
eller er jeg helt på blåbær tur nå..

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 20 mar 06, 13:03
Men da er det ikke sikkert Stjernen ville vært der de har vært nå i det hele tatt, bare slitt på midten av tabellen. 

Pass på, så jag inte blir tend!

wergis

Landslagsspiller

Lagt til: 20 mar 06, 13:08
Ja det er klart, men de har vel en framtidsplan??
Når disse spillerne forsvinner da blir vi middelslag igjen!!!
Det er vel bedre å være i toppen flere år, enn å ha muligheten til å vinne 1 gang pr 10 år??

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 20 mar 06, 14:45
Opprinnelig postet av wergis
Ja det er klart, men de har vel en framtidsplan??
Når disse spillerne forsvinner da blir vi middelslag igjen!!!
Det er vel bedre å være i toppen flere år, enn å ha muligheten til å vinne 1 gang pr 10 år??

Jeg ser poenget ditt wergis, men det skal mye til på en klubb som Stjernen å holde på gode unge spillere.. Spillere som Hagelin og Blomquist kommer mest sannsynlig til å forsvinne etter å ha gjort gode sesonger her.. De var rimelig ubeskrevne blad da de kom..

Niklas Rahm ble hentet ene og alene fordi vår kaptein Rene Hansen la opp.. Spillere som Helgesen og Gabrielsen er ikke klare ennå til å ta opp hansken etter ham, men de kan helt klart bli det på sikt!

Samtidig sto det i Stjernens langtidsplan at de skulle nå NM-finale i år, og da var forsterkninger nødvendig..

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

wergis

Landslagsspiller

Lagt til: 20 mar 06, 15:24
Jepp det er sant! men hvis du ser på hvordan karyia ble hentet da, stjernen hadde egentlig ikke råd til å få han hit, men gjorde alt det de kunne, nå forsvinner han og stjernen sitter igjen med ingenting!!

Hvis vi heller får tak i unge lovende spillere til en rimelig pris, stiger jo prisen på de om noen år, og da har du kanskje muligheten til å få tilbake det de har satset på ham.

Og når stjernen går ut å sier at vi har dårlig økonomi, så skjønner jeg hvorfor.
Det er hvertfall mitt synspunkt.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 20 mar 06, 15:30
Jeg vil si de sitter igjen med et godt renome. Fremtidige spillere for Stjernen vil nok synes at det høres fristende ut å spille for et av de beste lagene i Norge. 

Pass på, så jag inte blir tend!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914