Hvor havner Brann?
Jeg tipper langt nede... Det starter alltid med optimisme, og alle skryter av at laget er det beste på mange år. Så går det mot høst, og laget ligger nede som et skadeskutt dyr. Supporterene skylder på treneren, og treneren skylder på spillerene... Det ender alltid med en midt-på-treet plassering... Så hva tror dere?? Nedrykk??
I hælvete hehe
---------------------------
Man bytter damer her i livet, men aldri klubb!
Opprinnelig postet av FFK Forever
I hælvete hehe
Amen
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Jeg tipper langt nede... Det starter alltid med optimisme, og alle skryter av at laget er det beste på mange år. Så går det mot høst, og laget ligger nede som et skadeskutt dyr. Supporterene skylder på treneren, og treneren skylder på spillerene... Det ender alltid med en midt-på-treet plassering... Så hva tror dere?? Nedrykk??
Hovedsaken er at vi tar 3 p. mot de på Stadion. Hvor de ellers havner hen får tiden vise.
roger kalsøy(???) og kvisvik ingjikk veddemål på P4 idag, roger sattset 200kr på at Brann havnet over FFK på tabellen og Kvisvik vedda imot, han innrømte riktig nok at han trodde det skulle bli vanskelig å vinne veddemålet, men sto for det han hadde sagt!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Morro!! Trua og håpet er der, det hjelper i bøtter og busslast. For min egen del så ligger nok Brann og kaver i ingenmannsland på slutten av sesongen, mens FFK kjemper om ... Neei tar det i en annen tråd..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914