I morgen skjer det
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av A9$h
Er vel ikke frist for å hente de sesongkortene?Så lenge man gjør det før første kamp?jeg håper ikke det for jeg har kvittering på betalt.. jeg har prøvd og kontakte lar og ulf, men dem er alergisk med å ta tlf
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Marching on together!
FFK FOR ALLTID I MITT HJERTE!
Hvordan er det enklest mulig for å få tak i billetter for bortesupportere? Blir de solgt i Aristorkraten? Har et par venner fra Bergen i Oslo som har lyst til å dra på serieåpninga....
Opprinnelig postet av Husgutt
jeg fikk "sesongkortet" mitt lørdag.. fikk bare billettene, medlemsbeviset har jeg enda ikke fått
Det er ikke sesongkort lenger, kun sesongbilletter.
se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da
(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")
Sesongkort kan hentes fra og med Lørdag 25/3 kl 10.00,husk og ta med kvittering! Skriver Aristkraten
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914