Husk meg
Brukernavn
Passord

Markus Ringberg!

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 15:05
Opprinnelig postet av stenhard
Du skjemmer oss ut med det tullet ditt keiko99. Burde konsentrere deg om å støtte ditt eget lag. Bruk energien til å støtte guttane. Jeg for min del vil alltid klappe når Markus Ringbergs navn blir ropt opp under lagoppstillingen før kamp. Uansett hvilket lag han spiller på. Selv når han spiller på Felleskjøpet.
Jeg støtter gutta mine der er derfor jeg vil gjøre det jag har sagt 100 ganger snart, men det er noe som funker dårlig og det er forståelse ovar at folk er ikke like og her er mitt eksempel: FFK mot ham-kam på FFK stadio.. kamma presser og keiko99 roper ha ha ha til den kamma spilleren som bommer på mål om han heter espen olsen eller Ringberg...

Jeg vurderer det samme når lagt blir ropt opp.. for når ham-kam lag blir ropt opp så sier alle buu mot f.eks. espen olsen eller ivar rønningen.. 

Så jeg støtter mine gutter med FFK drakt og jeg har 100 % fokus på dem

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 07 apr 06, 15:36
Opprinnelig postet av keiko99

Så jeg støtter mine gutter med FFK drakt og jeg har 100 % fokus på dem


Men alikvel så støtter du Drillo. Forstå det den som kan!

---------------------------

Ære være Eggen jr.


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 07 apr 06, 16:29
Herregud .. Ringberg var kongen hos oss, ser ikke no grunn til at vi skal bue ut han.. hadde det ikke vært for han hadde vi aldri vært der vi er idag!

---------------------------

Svensk Magi


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 07 apr 06, 17:21
Endret: 07 apr 06, 17:38
takk heller Høili

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 18:12
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av keiko99

Så jeg støtter mine gutter med FFK drakt og jeg har 100 % fokus på dem


Men alikvel så støtter du Drillo. Forstå det den som kan!
hvordan i H... vet du at jeg støtter drillo ?

du antar og det kan du få lov til...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 18:15
Opprinnelig postet av Guillermo
Herregud .. Ringberg var kongen hos oss, ser ikke no grunn til at vi skal bue ut han.. hadde det ikke vært for han hadde vi aldri vært der vi er idag!
var ja.. nettopp han var... hadde han lagt opp som spiller skulle jeg hyllet markus, men sorry.. markus spiller for kamma og det er ett av lagene jeg ikke støtter... heller ikke markus så lenge han møter FFK

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 07 apr 06, 18:16
Opprinnelig postet av keiko99

 hvordan i H... vet du at jeg støtter drillo ?
du antar og det kan du få lov til...


Tja, med å ha bilde av Drillo under nicket er ikke det så vanskelig å "gjette".

---------------------------

Ære være Eggen jr.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 18:23
Endret: 07 apr 06, 18:24
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av keiko99

 hvordan i H... vet du at jeg støtter drillo ?
du antar og det kan du få lov til...


Tja, med å ha bilde av Drillo under nicket er ikke det så vanskelig å "gjette".
herre gud og du må ha ett kjempe problem... Jeg bytter bilde jeg så kansje du skjønner at jeg egentlig ikke bryr meg

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 07 apr 06, 19:39
Stå på du keiko99.... skjønner hva du mener jeg... I mine øyne er Ringberg stor, men nå spiller han for Ham Kam og sånn er det... Når navnet hans blir ropt opp på stadion, så vil jeg juble for at han er der, men under kampen så vil jeg nok kanskje bue på han, eller si haha når han bommer og sånt... Tror Ringberg blir god i Ham Kam og scorer mål for dem, men det for vi se på....
TAKK FOR ALT DU GJORDE RINGBERG! Vil jeg avslutte med, og heia FFK 

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 21:31
Opprinnelig postet av SirLion
Stå på du keiko99.... skjønner hva du mener jeg... I mine øyne er Ringberg stor, men nå spiller han for Ham Kam og sånn er det... Når navnet hans blir ropt opp på stadion, så vil jeg juble for at han er der, men under kampen så vil jeg nok kanskje bue på han, eller si haha når han bommer og sånt... Tror Ringberg blir god i Ham Kam og scorer mål for dem, men det for vi se på....
TAKK FOR ALT DU GJORDE RINGBERG! Vil jeg avslutte med, og heia FFK 
En sjelden kost å høre fra deg , men nå kan jeg fortelle dere en liten hemmkighet.. hvor sikker er vi på at ringberg starter eller kommer inn som innbytter den muligheten er 50/50 å muligheten for at han heller ikke starter der seff. til stedet

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 21:38
Ja jeg fikk ikke føre sagt at det kan hende han ikke starter mot FFK.. på sporten på tv2 så vi en skuffet Ringberg som ikke for starte 1 kamp å han krever svar.. Markus  Ringberg  du må forstå at du  er ikke  så god som noen vil du skal være.. sorry

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 07 apr 06, 21:49
Opprinnelig postet av keiko99
Ja jeg fikk ikke føre sagt at det kan hende han ikke starter mot FFK.. på sporten på tv2 så vi en skuffet Ringberg som ikke for starte 1 kamp å han krever svar.. Markus  Ringberg  du må forstå at du  er ikke  så god som noen vil du skal være.. sorry


Det er vel ikke snakk om hvor god han er nå! For å være helt ærlig så syns jeg det var greit at han ble solgt, men man skal alikevel behandle spillere som har gjort det bra for klubben med respekt.

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 apr 06, 21:54
Opprinnelig postet av bønna
Opprinnelig postet av keiko99
Ja jeg fikk ikke føre sagt at det kan hende han ikke starter mot FFK.. på sporten på tv2 så vi en skuffet Ringberg som ikke for starte 1 kamp å han krever svar.. Markus  Ringberg  du må forstå at du  er ikke  så god som noen vil du skal være.. sorry


Det er vel ikke snakk om hvor god han er nå! For å være helt ærlig så syns jeg det var greit at han ble solgt, men man skal alikevel behandle spillere som har gjort det bra for klubben med respekt.
jeg repketerer ringberg, men når eller om han blir å se på banen da Kamma møter FFK har jeg mistet respekt og sunnfornuft for da handler alt om dem som bærer FFK drakten alt annet en det skal psykes ut samme om spilleren heter Ringberg eller iversen...

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 apr 06, 18:17
Hvorfor da all den dritten om Ringberg her inne da keiko? Ringberg spiller forresten fra start idag....

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 09 apr 06, 19:58
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Hvorfor da all den dritten om Ringberg her inne da keiko? Ringberg spiller forresten fra start idag....


Godt poeng.  Keikos innlegg blir er et eneste stort sammensurium gnurium med dissing av Ringberg øverst. Sorry Keiko, men kan du ikke i la være? Nok er nok. 

---------------------------

Fuh! Fuh! Fuh!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 apr 06, 20:09
Ja nok en gang fikk Ringberg furtet seg til en start.. hjelp vel å snakke med tv2 å si at han forlangte ett svar fra  grodås.   Til  denialsander jeg skal svare deg:  jeg vet ikke hva jeg kan  la være, men jeg svarer på  det folk her  skriver og jeg har vel sagt  snart  100 ganger at jeg har  ikke noe mot  Ringberg så lenge han  ikke  spiller  mot  oss.  Jeg  mistet  litt av respekten  av  Ringberg  da han nesten gråt for å ikke bli tatt ut  til å starte....

Til Bedreviteren. Jeg føler ikke jeg har gitt noe spess mye dritt mot  ringberg, men som jeg nevner i denne tråden så mistet jeg respekten av ringberg da han var på tv2 sporten

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 09 apr 06, 20:13
Tror de fleste her inne har mistet respekten for deg å keiko!

---------------------------

Ære være Eggen jr.


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 09 apr 06, 20:35
Opprinnelig postet av keiko99
Ja nok en gang fikk Ringberg furtet seg til en start.. hjelp vel å snakke med tv2 å si at han forlangte ett svar fra  grodås.   Til  denialsander jeg skal svare deg:  jeg vet ikke hva jeg kan  la være, men jeg svarer på  det folk her  skriver og jeg har vel sagt  snart  100 ganger at jeg har  ikke noe mot  Ringberg så lenge han  ikke  spiller  mot  oss.  Jeg  mistet  litt av respekten  av  Ringberg  da han nesten gråt for å ikke bli tatt ut  til å starte....

Til Bedreviteren. Jeg føler ikke jeg har gitt noe spess mye dritt mot  ringberg, men som jeg nevner i denne tråden så mistet jeg respekten av ringberg da han var på tv2 sporten


Ja keiko, jeg trur Markus fikk tv2 til å komme, slik at han kunne fortelle dem hvor dumme kamma folka er mot ham! Tv2 er der for å intervjue Grodås o.l så finner de ut at Markus ikke skal starte pga. en ung jypling som nettopp har kommet fra Østerrike. Seff skjønner dem at her kan vi lage litt snadder.
Dessuten er det vel bare rett å rimelig at han skal gå til trenern når han brått blir benka sånn, for å få en god forklaring?? Det viser bare at han er sugen på å spille det! Hadde vel vært verre om han hadde gitt blaffen??

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 apr 06, 21:10
Opprinnelig postet av frekkrik
Opprinnelig postet av keiko99
Ja nok en gang fikk Ringberg furtet seg til en start.. hjelp vel å snakke med tv2 å si at han forlangte ett svar fra  grodås.   Til  denialsander jeg skal svare deg:  jeg vet ikke hva jeg kan  la være, men jeg svarer på  det folk her  skriver og jeg har vel sagt  snart  100 ganger at jeg har  ikke noe mot  Ringberg så lenge han  ikke  spiller  mot  oss.  Jeg  mistet  litt av respekten  av  Ringberg  da han nesten gråt for å ikke bli tatt ut  til å starte....

Til Bedreviteren. Jeg føler ikke jeg har gitt noe spess mye dritt mot  ringberg, men som jeg nevner i denne tråden så mistet jeg respekten av ringberg da han var på tv2 sporten


Ja keiko, jeg trur Markus fikk tv2 til å komme, slik at han kunne fortelle dem hvor dumme kamma folka er mot ham! Tv2 er der for å intervjue Grodås o.l så finner de ut at Markus ikke skal starte pga. en ung jypling som nettopp har kommet fra Østerrike. Seff skjønner dem at her kan vi lage litt snadder.
Dessuten er det vel bare rett å rimelig at han skal gå til trenern når han brått blir benka sånn, for å få en god forklaring?? Det viser bare at han er sugen på å spille det! Hadde vel vært verre om han hadde gitt blaffen??
tror det hadde vært mere proff om han oversett det hele og kansje tatt utfordringen.. steinar sølie har også vært litt opp og ned der han også, men flest ganger har steinar smilet og bare tatt utfordringen.. (jeg vet han er keeper)

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 09 apr 06, 21:23
Opprinnelig postet av keiko99


(jeg vet han er keeper)


Så hvorfor sammenligne de to tilfellene da?

---------------------------

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 8 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340