Markus Ringberg!
---------------------------
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Når skal dere slutte å Mjæle om han Markus Ringberg? Greit han har gjort mye bra for FFK. Både på og utenfor banen. Men i det store selskap. Så holder mannen ikke mål. Vi fikk en bra pris for han. Det ver helt riktig å kvitte seg med han.Støtter deg der å når du snakker om å gå på vannet er det nå funnet ut at selv ikke jesus gikk på vannet.. det var is
Å en annen ting: Gutten spiller for Kamma . Hvis dere ikke klar over det. Så er det en konkurerende klubb. he he
Noen ganger så snakker enkelte her om Markus Ringberg: Kunne nesten tro at gutten kunne gå på vannet.
Rart han gikk ut av båten da.. Bra keiko
Rart han gikk ut av båten da.. Bra keiko
Keiko99 svarer: film triks , men klag heller til dem som på står det... vi gir oss her ellers blir dette helt ut på vidda for da setter jeg inn ord jeg ikke bør... jeg siterte kun fra det jeg hadde hørt...
Så markus jeg for si gratulerer da, men uansett jeg vil ikke ha deg i FFK markus
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
Ære være Eggen jr.
Opprinnelig postet av Culemart
Serriøst keiko. skulle nesten tro Ringberg hadde gjort deg noe vondt! du hater han som pesten jo.ja han kunne ha brukt vettet og reist til hjemlandet...
Han og FFK gikk forskjellige veier.
Du er glad for det, andre (meg inkludert) synes det er synd.
La oss leve med det.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av dracula
Keiko, din personlig vedatta mot Marcus Ringberg, virker bare komisk.
Han og FFK gikk forskjellige veier.
Du er glad for det, andre (meg inkludert) synes det er synd.
La oss leve med det.
Kan vi ikke bare tie han i hjel da ?? Så lenge vi kommenterer dette så fortsetter han bare.
Kan vi ikke bare tie han i hjel da ?? Så lenge vi kommenterer dette så fortsetter han bare.
Keiko99 svarer følgene: he he
Ære være Eggen jr.
Opprinnelig postet av Culemart
Ja vil solge Ringberg for ett halvt år siden fordi han bommet i dag
Jeg sa at vi skulle tie han i hjel. Lærer dere ikke.
jeg klarer ikke å la være.... I dag 16/5-2006 så vi hvorfor ringberg er solgt.. bare se ham/kam sin kamp mot lyn...
Jeg så den bommen ja.... Mener han er en god spiller jeg... ai ai ai, nå var Normark sinna på tv2... heheheh men tilbake til saken, jeg har skjønt at Keiko ikke liker Ringberg lenger, fordi at han dro til Ham - Kam, veeel keiko, etter hva du mener, så har vi ingenting å frykte, for Ringberg er jo dårlig han... Men vi så idag at han bomma på målet... men la oss glemme han nå, og legge denne tråden død..
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Opprinnelig postet av SirLion
jeg klarer ikke å la være.... I dag 16/5-2006 så vi hvorfor ringberg er solgt.. bare se ham/kam sin kamp mot lyn...
Jeg så den bommen ja.... Mener han er en god spiller jeg... ai ai ai, nå var Normark sinna på tv2... heheheh men tilbake til saken, jeg har skjønt at Keiko ikke liker Ringberg lenger, fordi at han dro til Ham - Kam, veeel keiko, etter hva du mener, så har vi ingenting å frykte, for Ringberg er jo dårlig han... Men vi så idag at han bomma på målet... men la oss glemme han nå, og legge denne tråden død..
Det er på tide å legge den død nå ja. Det var du som starta det hele 2 april SirLion.
Den ble jaggu stor denne tråden.. all ære til sirlion for det
He he keiko99, bare pågrunn av at jeg sa at han hadde sagt han ville bli trener med Tor Trondsen, så har det blitt en svær diskusjon om personen Ringberg isteden.. Trodde ikke jeg fikk så stoor respons men... hehe
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av SirLion
Det er på tide å legge den død nå ja. Det var du som starta det hele 2 april SirLion.
Ja vet det, skulle nok holdt kjeft da har jeg lært til neste gang, hadde aldri, som sagt tidligere, troddpå såååå stor respons, fordi jeg sa at Ringberg sa han ville bli trener med Trondsen.. men men La oss legge Ringberg saken død nå, og konsentrere oss om FFK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914