Norge
---------------------------
11 hvite guttær på vei mot toppen!
Lærkula alias Snæbbuss-Aristokrat #20
Lenge leve hjørnet
Men veien er enda lang da, Norge slår sikkert Luxemburg (?) men danskene kommer til å få det tøft i bosnia.
Og hvis alt skulle klaffe og vi kommer til kvalik sak, det er ikke mange dårlige lag vi kan trekke der akkurat , eller ?
Håper landslaget kan få en ny giv nå, og selv om jeg ikke har sansen for Semb og hans fotballfilosofi så unner jeg ham likevel en fin avslutning på karrieren som landslagstrener. Den fyren har fått sinnsykt mye pepper. Men mest av alt håper jeg at Norge kommer til EM fordi jeg er norsk og ønsker at vi skal gjøre det bra.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Håper heller at spillerne tar seg selv i balletaska og bruker de neste kampene til å bevise at de fortjener den æren det er å spille med flagget på brystet
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
www.sparksemb.com
Any given sunday
Opprinnelig postet av Krumtapp
Hvorfor skal Semb få en "verdig" avslutning på et "embete"? Landslaget mister selvtillit og vinnervilje for hver kamp som spilles. Jeg velger å ta hensyn til laget fremfor en trener. Er det virkelig spillerne som må ta seg et tak? Mot Portugal var det flere som prøvde å ta i et tak, men valg av spillestil ødela enhver sjanse til å gå på mål. Flo ensom på topp? Det funker ikke. Bosnia-kampen markerte bare det endelige bunnnivået et tidligere optimistisk landslag har sunket til.
www.sparksemb.com
Patetisk og rett og slett barnslig... men for all del, du skal ha for forsøket, du prøver i det minste å være saklig og løsningsorientert :rolleyes:
Selv når gleden er som størst finnes det alltid en hendelse som røsker deg tilbake til realiteten...Vær glad for hver dag du vandrer rundt...
---- FFK PATRIOT ---
--- Også i motgang ---
Med Moss til tippeligaen 2005
Hællæ: Og mot Skottland havnet jeg like bak en gjeng mossinger om jeg ikke tar feil. Skimtet hvertfall en viss hjælm :)
Hadde de virkelig prøvd å satse fremover hadde det vært greit om de hadde tapt, men når man forsvarer seg ihjel og i tillegg taper, DA blir det tragisk.
Men noen mener jo laget ikke klarer annet enn å slå langt å håpe på det beste, mulig det er sant. :eek:
Ansvarlig redaktør
"Solen smiler til glade gutter..."
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914