Husk meg
Brukernavn
Passord

Dommer Svein oddvar moen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 10 apr 06, 00:07
Nå skal jeg være veldig forsiktig med å tro på presse, men har det seg sånn at det er virkelig han som kansje har gjort en slett jobb i molde-tromsø kampen så håper jeg at NFF og dommer valget kansje ser på denne saken, for dette kan vel ikke forsette ?

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da

(Knut Torbjørn Eggen om Tarik Elyounoussi
"Han er så lett på foten at du ikke ser fotavtrykkene hans i nysnø en gang.")

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 10 apr 06, 02:30
Så på det som skjedde der, helt katastrofalt dårlig å bare sende ut en mann der, er så utrolig mye han kunne gjort annerledes.Mannen mista jo fullstendig kontroll, tror han kan få pes for dette av dommerutvalget eller hva nå enn det er

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 10 apr 06, 04:20
Ja, merkelig det ikke ble delt ut flere kort! Håper han ikke gjester stadion

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 10 apr 06, 13:40
Opprinnelig postet av A9$h
Så på det som skjedde der, helt katastrofalt dårlig å bare sende ut en mann der, er så utrolig mye han kunne gjort annerledes.Mannen mista jo fullstendig kontroll, tror han kan få pes for dette av dommerutvalget eller hva nå enn det er

Men det er tråkig at man ikke kan gi kamper i ettertid når man ser det klart på TV.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914