2.Påskedag!
---------------------------
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Opprinnelig postet av kenneth
Ser jeg mange av dere i Stavanger til manda`n??
Jeg kjøpte to billetter til buss nr. 2 i går, og da så det ut til å være mange billetter igjen til denne bussen, så det kan vel hende at det kun blir to busser bortover.
Jeg vel at noen Snæbbussaristokrater skal med fly bortover allerede på lørdag og det er sikkert flere enn dem som drar på denne måten.
Kan vi håpe på 3-400 FFK supportere på kampen?
Hadde det vært togtur, så hadde nok mange flere blitt med, men togturene er visstnok dessverre for dyre.
Jeg håper derfor at Plankehaugen klarer å få til en avtale med NSB, som gjør at de lange turene går med tog i fremtiden og ikke med buss.
FFK på toppen i 2006
Lars Thoresen, stolt aristokrat
Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!
Noen som vet om dere i fr.stad har okkupert alle billettene, eller er det mulig å få kjøpt i luka rett før kampstart?
...savner byen, folket, Stjernen og FFK!
(I`ll be back)
FFK supporter fra hovedstaden
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!
Vi kunne samla oss på en pub eller noe og sett Tottenham - United som et lite vorspiel til kampen..
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914