Husk meg
Brukernavn
Passord

Ronaldinho

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 18 apr 06, 22:52
jada jada.. alle vet han er verdens beste.. men allikevel sitter jeg her og rister på hodet.. erre faen meg mulig??  jeg var ung da maradona og co herja. men seriøst.. han er jo helt perverst drøy.

flere som så triksinga + vippen over milanspilleren?   og pasningen til guily?  drøyt drøyt drøyt. herlig å se på

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 18 apr 06, 23:49
Hadde jeg gjort i blinde

Nei, særriøst, han er for drøy til å væra menneskelig!! Sjukt!!!

---------------------------

Plankehaugen avd kr.sand!!!

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 18 apr 06, 23:54
kanskje han kan spille for ffk når han er 45.. han er sikkert god nok for det

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03

Lagt til: 19 apr 06, 09:17
Opprinnelig postet av Husgutt

Hva er det Eggen pleier å si, "er du god nok er du gammel nok"? Fanken, kan jo få ham hit når han er 
55 også, trenger ikke løpe så mye vettu, kan være fordeler på midten...

Steike å god han er...

"det er i oppoverbakke det går oppover" - Morten Gamst Pedersen

veeeeel, sier nå jeg

God bedring Enerly

stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03

Lagt til: 19 apr 06, 09:21
Helt utrolig teknikk. Se på gleden han har utpå der. Gliser hele tiden og har det sykt morsomt. Makaløs spiller. Den ene driblinga forbi Gatusso var helt hinsides.

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 19 apr 06, 11:46
Opprinnelig postet av Husgutt

Hvorfor skulle ikke han kunne gjøre det i den alderen ?? Romario holder jo fortsatt på, og han har passert 40.

Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03

Lagt til: 19 apr 06, 16:00
Har dere sett denne Nike reklamen med ham når han var 10 år gammel ?  halo ... t.o.m. da hadde han finta mange a lags spillere.... 

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 19 apr 06, 17:31
Opprinnelig postet av Klokan
Har dere sett denne Nike reklamen med ham når han var 10 år gammel ?  halo ... t.o.m. da hadde han finta mange a lags spillere.... 

Jepp den har jeg sett! Mannen er magisk, og var det allerede dengang!

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

Husgutt

Landslagsspiller

Lagt til: 19 apr 06, 22:11
apropos.. hva synes vi om bortedraktene til barca?  er det det vi kaller signalgult??  synes de var dristige og kule... moro at de tør,samtidig ikke så jævlig som f.eks ålesund

ximo

Juniorspiller

Ble medlem: 23 jun 03

Lagt til: 20 apr 06, 00:18
Ronaldinho sier jo også at han fortsatt har en lang vei å gå, han vil bli enda bedre den mannen.. Jeg er bare uendelig glad for at han ikke gikk til Manchester

Jeg bor i Moss nå, og bor i Moss neste år.. og jeg skal pendle til Fredrikstad også neste år!
-Knut Thorbjørn Eggen (og ximo) (..ikke Myhre)

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 25 apr 06, 23:59

Ja og da var Arsenal klare for finale da.. Ikke noe jeg har gått og håpet på akkurat..
Får satse på at Ronaldinho & co tar seg av Milan i morra, og gir Gunners en skikkelig fotball-leksjon den 17. mai!

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 26 apr 06, 21:13
Han er bare glimrende! Ingen over, ingen ved siden!

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 26 apr 06, 22:47
Opprinnelig postet av bønna
Han er bare glimrende! Ingen over, ingen ved siden!

Glimrende du liksom. I dag var han direkte dårlig, i likhet med mange andre. Laga var et stort gjesp. Skapte knapt nok målsjanser. Ute rundt midten var spillet sånn nogenlunde greit. Jeg skjønner ikke at kommentatorene greier å bære seg så veldig over prestasjonene i denne kampen. De var veldig fornøyde over spillet i 1. omgang, men når det bærer mot 88.min, så greier dem å oppdaga at Ronaldinho, Kaka, Schevchenko med flere ikke har hatt sin beste dag på jobb. At det går ann.
Villareal skapte flere sjanser alene enn de 2 laga her. Så jeg som Arsenal-tilhenger ble ikke nevneverdig skremt. Håper Barca spiller like dårlig 17.mai, for med dette spillet så greier de neppe å vinne pokalen.

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til: 26 apr 06, 22:51
Nettopp sett kamp nr.2 mellom Barca og Milan. Må si at Ronaldinho ble litt pakka sammen! Han kom ikke til sin rett, bortsett fra et par glimt! Det var synd, har gleda meg siden forrige tirsdag til å se han i dag! Ellers syns jeg barca er et kompakt lag! Alle på laget har en unik ballbeherselse! Samtidig som de er robuste, kompakte og godt drillet i forsvaret:) Håper de knuser Arsenal i finalen:D:D

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 26 apr 06, 23:01
Endret: 26 apr 06, 23:05
Opprinnelig postet av ffkmats
Nettopp sett kamp nr.2 mellom Barca og Milan. Må si at Ronaldinho ble litt pakka sammen! Han kom ikke til sin rett, bortsett fra et par glimt! Det var synd, har gleda meg siden forrige tirsdag til å se han i dag! Ellers syns jeg barca er et kompakt lag! Alle på laget har en unik ballbeherselse! Samtidig som de er robuste, kompakte og godt drillet i forsvaret:) Håper de knuser Arsenal i finalen:D:D

Er enig med deg i det meste, bortsett fra de 2 siste setningene. Jeg synes Barca spilte horribelt i forsvar. De får litt å bryne seg mot hvis de spiller slik mot Henry. Og jeg er jo forplikta til å være uenig med deg på siste setningen.

Hvor mange store målsjanser var det i denne kampen ?? Max. 1 etter det jeg så. Den som Et òo kom alene med keeper. Den headinga til Henke hadde til og med Zoran tatt. Den gikk jo rett på keeper. Ellers så var frisparka til Ronaldinho av svak klasse. Alle var jo keepermat. Zoran hadde tatt disse også.

ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06

Lagt til: 26 apr 06, 23:08
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av ffkmats

Er enig med deg i det meste, bortsett fra de 2 siste setningene. Jeg synes Barca spilte horribelt i forsvar. De får litt å bryne seg mot hvis de spiller slik mot Henry. Og jeg er jo forplikta til å være uenig med deg på siste setningen.

Hehe. Det er lov å være uenig. Hvertfall når det gjelder fotball. Her er vi nok uenig alle sammen, og hjertet bestemmer ofte! Men til å være et lag av teknikere syns jeg det deffensive arbeide i barca er bra. De har trossalt spilt 2 kamper mot milan uten mål i mot(!!!) Det er ikke dårlig synes jeg. Men nå er min forkjærlighet til klubben enorm... Lik som din til Arsenal;)

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03

Lagt til: 26 apr 06, 23:11
Vel Rune, jeg tror ingen har sett en sånn spiller siden Maradona. Ronaldinho er konge uansett. Han spilte kanskje ikke opp til sitt eget beste men det han presterer opp i mot de andre spillerne på banen så er det ikke stort å klage på. Glimrende finter og pasninger! 

Interwoven our lives became, bonded by blood, no need to be repaid!

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 26 apr 06, 23:36
Endret: 26 apr 06, 23:39
Opprinnelig postet av bønna
Vel Rune, jeg tror ingen har sett en sånn spiller siden Maradona. Ronaldinho er konge uansett. Han spilte kanskje ikke opp til sitt eget beste men det han presterer opp i mot de andre spillerne på banen så er det ikke stort å klage på. Glimrende finter og pasninger! 

Nå må du ikke gå ikke gå i den troa at jeg ikke liker Ronaldinho. Han er en herlig spiller, og se på ansiktsuttrykket hans når han spiller er bare herlig. Ser ut som han koser seg no veldig når han spiller. Men til å være Ronaldinho så var han under pari i denne kampen ( og jeg har sett nok av Barcelona på TV2-Zebra ). Kan faktisk ikke huske at han har spilt så dårlig noen av seriekampene faktisk.

Og ja, jeg er bare glad for at Arsenal møter Barca i finalen. Finalen i Paris kommer til å leve sitt eget liv den også.
Så jeg anser sjansen til å vinne vel så stor som den Liverpool hadde.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914