Husk meg
Brukernavn
Passord

Ham/kam - FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 10 4

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 22 apr 06, 15:33
Ham-kam er vel det enkleste laget på papiret?... muligens med unntak av Sandefjor. Desverre spilles ikke kampen på papiret (slitt uttrykk?) men på Briskeby. Bortekampen mot Viking gjorde at jeg virkelig har trua på seier her. Og fadese-kampen Sandefjor-HamKam bare forsterker det inntrykket... 

Var det sånn at KTE har varslet et par forandringer? Isåfall tipper jeg at Dette blir laget:

Rami

PAC
Bora
Raio
Bertie

Bjørkøy
Brenne 
Ramberg

Kvisvik
Hoås
West

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 22 apr 06, 16:21
Opprinnelig postet av Evig Tro

Jeg har faktisk satt penger på at FFK rykker ned...det fortjener dere virkelig!MØKKALAG!


Tror vel de aller aller fleste i norge, unntatt bønda fra Hamar, er enig med meg og resten av FFK supporterene at Ham-Kam er det største møkkalaget i Norge. Har til gode å høre noe positivt om Ham-Kam fra supportere i andre klubber.

---------------------------

Ære være Eggen jr.


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 22 apr 06, 16:36
Opprinnelig postet av Evig Tro
Vi kommer til å løpe over dere!Spiser den maten jeg vil jeg..


Jeg hadde faktisk Ham - Kam som ett av mine lag etter FFK.... men slik som han her holder på så tror jeg at jeg plasserer Kamma litt lengre ned på lista mi nå gitt....
Når det gjelder kampen, så tror jeg det blir utrolig jevnt, og jeg tror nok du må spise ordene dine Evig Tro, for hvordan i all verden skal FFK klare å rykke ned med Norges Beste keeper Shaaban i mål?
Nei, vi får se imorra om hvem som er best av kamma og ffk!
Jeg holder en knapp på FFK  

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 22 apr 06, 18:44
Jeg syns det alltid er vanskelig med å tippe lagoppstillinger! Men det er jo lov å prøve, og da starter jeg med at jeg tviler på forandringer i bakerste og mittre rekker! Men på topp har vi jo et luksusproblem som f-b så gledelig skriver:) Og jeg tror nok at valget til KTE kommer på Toth sentralt, Kvisvik venstre og West høyre! Men samtidig virka KTE positiv til Tarik! Så som sagt det er ganske umulig å tippe når man har så mange gode spillere i form på topp!

Jeg kan jo kanskje ta ut spissende etter hvordan jeg håper at det skal være! For jeg vet ikke hvor viktig det er med dette "oppspillpunktet" på topp! Selvsagt, så jo også jeg "Steffen effekten" i¨Vålerenga, men jeg skulle gjerne prøvd noe nytt! Derfor skulle jeg gjerne sett West sentralt, med tarik på høyre og Kvisvik på venstre! Og da prøvd å løfte midtbanen litt opp! Så kunne Kvisvik spilt de lekre ballene, bare han kan slå, til to stykker som truer bakrom på høyre side! Ellers så kunne vi spilt med to spisser og kvisvik rett bak! Dette er selvfølgelig bare noen tanker som hadde vært morsomt å prøve ut... Syns jeg hvertfall! Men KTE har vel kanskje allerede gjort det på treningene!

Evig Tro

Bedriftsspiller
Ble medlem: 21 apr 06
Innlegg: 6

Lagt til: 22 apr 06, 19:31
Driter stort sett i hva alle andre mener å tror om HamKam..de som har tippa oss på nedrykk tar nok desverre feil,men for all del..ballen er jo rund..

---------------------------

Et liv i grønt og hvitt,ett bedre liv enn ditt....

Stolthet og ære


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 22 apr 06, 21:13
Men herregud da evig tro. Du kommer her og driter i hva alle andre mener om ham-kam, hvorfor er du så oppsatt på å krangle og få ffk-supporteres mening da? Faktum er at FFK er et lag med bedre spillere, administrasjon, trener, støtteapparat, økonomi og publikumsstøtte, ikke å forglemme et potensial til å kjempe i toppen av serien hvis man tar noen år til hjelp og de riktige grepene hva gjelder spillere. Allikevel gidder ikke vi å komme på briskebybandens hjemmeside og lage kvalm........Skjerp deg og konsentrer deg mer om å støtte laget ditt istedenfor å komme hit og oppføre deg som en fjortiss.

---------------------------

feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.

Rød og hvit tvers igjennom


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 22 apr 06, 22:20
Endret: 22 apr 06, 22:21
Opprinnelig postet av Evig Tro
Driter stort sett i hva alle andre mener å tror om HamKam..de som har tippa oss på nedrykk tar nok desverre feil,men for all del..ballen er jo rund..


skjønner at du driter i det, er jo derfor du plaprer i vei her inne om hvor gode kamma er i forhold til det "møkkalaget" som du kaller FFK. 

Ser foresten at dere er bæææl gode for tiden, var det noen som nevnte at sandefjord er hakket bedre enn dere?? Trenger kanskje ikke nevne det, dere merket vel det i forrige serierunde... 

Men nok om denne idiot debatten med bønder fra hamar, og over til virkeligheten, kampen mellom kamma og FFK:

Tipper laget blir slik:

Rami

PAC
Rajo
Bora
Bertelsen

Bjørkøy
Benne
Ramberg

Tarik
West
Kvisvik

FFK har alt å vinne her, borte mot kamma kan være tøfft nok, men FFK har en sterkere tropp en kamma, og kommer med god selvtillit fra stavanger stadion, er vel kanskje ikke så ille god selvtillit i kamma etter tap for kammas nedrykks makker kandidat sandefjord....

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 22 apr 06, 22:24
hvor mange busser drar fra fredrikstad?? viktig at mange drar å ser ffk`s første 3poenger for sesongen!!

---------------------------

Lasse Båtstad


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 apr 06, 03:04
1 stk bil med 4 kæll kjører fra Oslo ihvertfall

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 apr 06, 03:11
det som er litt moro er at evigtro snart har flere poster om kampen her inne på ffksupporter.net, enn det er totale poster på briskebybanden sitt forum, der det kun er 9 poster..


viser enormt engasjement i hamar at det kun er 8 personer som har brydd seg med å svare

men nok om felleskjøpet... "hjem å male fjøøøøøøset!"

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 23 apr 06, 03:14
Opprinnelig postet av Husgutt
1 stk bil med 4 kæll kjører fra Oslo ihvertfall


Det blir nok mange på Hamar. Men jeg er dritings og ute av stand til å utale meg. 
Men vi sees i morgen , med godt humør og med det rette vinner instingtet.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 apr 06, 08:26

Skadefri tropp -hemmelig lagoppstilling

-Foran møtet med Ham-Kam søndag har FFK en skadefri tropp. Det betyr at samtlige aktuelle spillere er klare for å kjempe om en plass i laget. Trener Knut Torbjørn Eggen er glad for dette, men vil ikke røpe hvilke spillere som starter på Briskeby mot Ham-Kam. 


-Vi velger å holde laget hemmelig denne gang. Nå kan vi velge fra øverste hylle, og offentliggjør ikke hvem som spiller før på søndag, sier hjelpetrener Per Egil Ahlsen.

Uansett blir det ikke mange forandringene på laget som spilte mot Viking mandag. Det er først og fremst i angrepsrekka man vurderer å gjøre noe.



Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 apr 06, 09:40
Jeg har følelsen av at vi får se Hoås på topp istedet for Toth. Som oppspilspunkt så har vel Hoås alle kvalitetene som Toth har. Det eneste Toth kan slå Hoås på er vel kanskje råhet, samt at Hoås kanskje ikke er trent til 90 min ennå. 

Eller tror dere kanskje det er Mc som er grunnen til hemmeligholdelsen pga lårhøna til Kvisvik?

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 23 apr 06, 10:01
Tipper det blir Wiig hvis det ikke blir Toth, men håper jo på Hoås. Tipper faktisk det blir Wiig Tarik og West på topp jeg men er litt usikker for Kvisvik var jo god på trening. Men tipper uansett vi får se både west og hoås i denna kampen enten fra start eller som innbytter.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 apr 06, 12:54
Ja, håper det i allefall. Skulle jo egentlig det i Brann-kampen og, men da fikk vi jo se rødt i stadet. 
Har vel noe å si med resultatet å gjøre og vel.

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 23 apr 06, 13:43
Svaret er Brian West, Toth blir vraket

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 apr 06, 13:45
Ok.. Du virker sikker på det. Går ut fra at kildene dine ikke vil bli gitt til kjenne? 
Hvem er midtspiss da?

---------------------------

"Jeg blåser i hva folk gjør, så lenge de ikke skremmer hestene på gaten"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 23 apr 06, 13:46
Gleder meg i så fall til å se løpsduell mellom West og Haraldsen. Da blir det sånn at West spiller midtspiss med Kvisvik og Tarik på kantene?

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 apr 06, 13:47
Opprinnelig postet av Patrioten
Svaret er Brian West, Toth blir vraket
er det en utalese fra radion eller.. du kunne sagt hvordan du vet det da så vi slipper å lure så ille (Felipa)

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 23 apr 06, 13:48
Lurer på åssen FFK greier seg uten noen oppspillspunkt på topp...

Må si jeg er litt skeptisk til det.


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 10 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340