Husk meg
Brukernavn
Passord

Spillerflukt i RBK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 19 apr 06, 22:16
Spillerne er forbanna fordi de ikke får spilletid i Rosenborg..
Her om dagen var det Frode Johnsen som er ettertraktet, idag var det Ståle Steensaas, og Thorstein Helstad som var ute og sa at de ikke ville sitte på benken... er noen av disse interresange for FFK? Hva med Øyvind Storflor kanskje?
Har Rosenborg ett luksusproblem med 22 eller 24 like gode spillere?? Hva tror dere folkens?

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 19 apr 06, 22:38
Torstein Helstad til ffk? JA TAKK

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

fidq

Juniorspiller
Ble medlem: 31 mar 05

Lagt til: 19 apr 06, 22:51
Nå som Pål Andre spiller så godt på høyreback`n er det vel en skikkelig god spiss som bør prioriteres? Føler vi er ganske godt dekket opp på andre plasser nå. Torstein Helstad eller Frode Johnsen hadde vært no!

Varme tanker til Dagfinn Enerly....

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04

Lagt til: 19 apr 06, 23:51
Opprinnelig postet av fidq
Nå som Pål Andre spiller så godt på høyreback`n er det vel en skikkelig god spiss som bør prioriteres? Føler vi er ganske godt dekket opp på andre plasser nå. Torstein Helstad eller Frode Johnsen hadde vært no!

Ja hvem av de ville du helst hatt?

"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 20 apr 06, 00:44
Endret: 20 apr 06, 00:44
Hadde ikke sagt nei til hverken Johnsen, Storflor eller Helstad. Tror nok alle 3 ville gått rett inn i startoppstillingen til FFK. Tror nok jeg helst ville hatt Storflor slik FFK ser ut i dag.

Fredd

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05

Lagt til: 20 apr 06, 11:31
Endret: 20 apr 06, 11:32
Opprinnelig postet av Fredd
Hadde ikke sagt nei til hverken Johnsen, Storflor eller Helstad. Tror nok alle 3 ville gått rett inn i startoppstillingen til FFK. Tror nok jeg helst ville hatt Storflor slik FFK ser ut i dag.

Hvorfor Storflor??   Skal han skyve ut Kvisvik av laget?? Er glad det er lenge til overgangsvinduet åpner, vil like å se de spillerne vi har noen kamper til, før noe nye spillere kreves...

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til: 20 apr 06, 11:47
Opprinnelig postet av wergis

Hvorfor Storflor??   Skal han skyve ut Kvisvik av laget?? Er glad det er lenge til overgangsvinduet åpner, vil like å se de spillerne vi har noen kamper til, før noe nye spillere kreves...
kvisvik inn sentralt og storflor på kanten

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 20 apr 06, 11:51
Endret: 20 apr 06, 11:52
Opprinnelig postet av wergis

Storflor kan også spille på høyre. Han har imponert meg mer på høyre enn på venstre. Tror også ikke vi har mulighet til å hente noen av de andre. Storflor har også spillt under Eggen før.

Men jeg støtter deg i at vi bør vente å se litt til på hva vi trenger.

Fredd

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til: 20 apr 06, 12:21
Jeg foretrekker heller yngre krefter, enn de gamle gubbane. Bedre heller å bygge opp laget. Vi har Kvisvik, og det holder. Og begynne å hente inn 34-35 åringer er jeg ikke noe for.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 20 apr 06, 12:52
Endret: 20 apr 06, 12:53
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg foretrekker heller yngre krefter, enn de gamle gubbane. Bedre heller å bygge opp laget. Vi har Kvisvik, og det holder. Og begynne å hente inn 34-35 åringer er jeg ikke noe for.
vil minne deg på følgene fakta Rune:
FAKTA
Fullt navn Øyvind Storflor
Kallenavn Store-Øyvind
Født 18.12.1979
Fødested Trondheim
Høyde / vekt 183 cm / 70 kg   (han er da 27 ÅR )

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

Fredd

Landslagsspiller

Lagt til: 20 apr 06, 13:42
Takk Keiko. Da slapp  jeg å skrive det

Fredd

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 20 apr 06, 15:39
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Rune Haugen
vil minne deg på følgene fakta Rune:
FAKTA
Fullt navn Øyvind Storflor
Kallenavn Store-Øyvind
Født 18.12.1979
Fødested Trondheim
Høyde / vekt 183 cm / 70 kg   (han er da 27 ÅR )

Det er en generell uttalelse fra min side keiko99. Yngre spillere tar jeg i mot med glede. Men Stensaas og sånn kan kysse seg et visst sted.

keiko99

Landslagsspiller

Lagt til: 20 apr 06, 17:51
Du vet det Rune at en er ennå ung når en er 27    så kan jeg forteller deg ett gammelt uttrykk som du sikkert kan.. Du er ikke eldre en du føler deg og se på en spiss i west ham. Teddy sheringham er 40 år.. så det er ennå håp for eldre garder 

Rune Haugen

Landslagsspiller

Lagt til: 20 apr 06, 17:57
Opprinnelig postet av keiko99
Du vet det Rune at en er ennå ung når en er 27    så kan jeg forteller deg ett gammelt uttrykk som du sikkert kan.. Du er ikke eldre en du føler deg og se på en spiss i west ham. Teddy sheringham er 40 år.. så det er ennå håp for eldre garder 

Jeg føler meg still going strong jeg også, når jeg spiller sammen med guttelaget våres.

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914