FFK-Lillestrøm i kr.sand
Er det noen som vet om up town, eller noen andre puber viser kampen??
Får nemlig ikke inn kampen her i leiliigheten (hvis man kan kalle det det) min.
---------------------------
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Eggen er opptatt av å spille underholdene fotball, dette sier han til Romeriks Blad
– Har et poeng
Nede i Fredrikstad sitter FFK-trener Knut Torbjørn Eggen. Han mener Per Berg har et poeng.
– En trener må vektlegge resultatene først og fremst. Jeg er jo vokst opp med at fotball skal være underholdning. Å si at det er uinteressant, bare laget vinner, er jeg uenig i. Folk som betaler og kommer igjen og igjen har krav på å bli underholdt. I bånn må det ligge noe som folk har lyst til å se.
Men Eggen mener at god fotball kan være så mangt.
– En må ikke se seg blind på at korte pasninger gjennom midtbanen er det riktige. Jeg tror at en kamp der det skapes mange sjanser er attraktiv. Noen ganger skjer det med lange baller, som Ham-Kam praktiserte mot oss sist søndag. Jeg tror folk på Hamar syntes det var meget underholdende der og da, uten at jeg syntes det var så morsomt.
– Du er den mest iherdige motstander av kunstgress som eliteseriearena. Er det mulig å spille godt fotball på norske baner, slik det har vært i vår?
– Jeg har vært på mange baner i utlandet de siste årene. Ofte har det vært lite gress på Old Trafford. Men underlaget er jevnt. Det må prioriteres høyere hos oss, istedenfor å oppfordre til kunstgress på arenaene. De kan si hva de vil i NFF, men det går ikke den veien i Europa.
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Football`s coming home
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914