Da røk vel sjansene til England....
MUFC
VG
---------------------------
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Nei, dem får overtale Shearer til å gjøre comeback, om ikke skaden hans er så ille at han ikke kunne ha spilt. Da får England en toppscorer som garanterer scoringer, samtidig som en av tidenes mest produktive spisser for en verdig avslutning på karrieren...
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
heia ffk
og blackburn!!!(cl til neste år!!)
Lasse Båtstad
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Wayne Rooney ute i 6 uker etter en skade han pådro seg i kampen mot Chelsea igår. Fotball VM starter om 6 uker, England sliter, etter min mening finnes det ikke fullgode erstattere for Englands beste spiss. Jeg så for meg et fotballl VM der England kunne være med å kjempe om medaljer, ja kanskje til og med den store pokalen! Men den gang ei.................
MUFC
VG
England hadde ikke vunnet uansett. Mange har tro på Nederland i år, hvorfor ?? De har ikke tradisjon i å vinne noen pokal. Og det vil jeg ikke si England har heller ( se bort i fra -66, for England skulle ikke vunnet den finalen heller ). Det blir nok igjen en av de store, Brasil, Tyskland, Argentina eller Italia.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Wayne Rooney ute i 6 uker etter en skade han pådro seg i kampen mot Chelsea igår. Fotball VM starter om 6 uker, England sliter, etter min mening finnes det ikke fullgode erstattere for Englands beste spiss. Jeg så for meg et fotballl VM der England kunne være med å kjempe om medaljer, ja kanskje til og med den store pokalen! Men den gang ei.................
MUFC
VG
England hadde ikke vunnet uansett. Mange har tro på Nederland i år, hvorfor ?? De har ikke tradisjon i å vinne noen pokal. Og det vil jeg ikke si England har heller ( se bort i fra -66, for England skulle ikke vunnet den finalen heller ). Det blir nok igjen en av de store, Brasil, Tyskland, Argentina eller Italia.
enig med deg at det mest sansynlig hadde blitt for tøfft for England uansett, men iår hadde jeg faktisk et lite snev av håp om en meget god plassering, men som du skriver, blir nok ett av de "store" i år igjen!
Til FFK 1903: Unner heller ikke svensker noe som helst av medaljer, men når de trener favoritt laget mitt innen landslag så får svensker være svensker, jeg vil se det engelske flagget til topps i VM uansett om treneren er svensk, engelsk eller norsk for den saks skyld. Men fra etter vm blir det jo ny trener, kanskje like bra, gamle svennis har vel for vane å la fotball være fotball, så lenge han kan menge seg med damer...
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914