Arild Stavrum
Forrige uke var det jo dommerne som hadde hjulpet rosenborg til en 7-8 av de 14 seriemesterskapene. Nå er det altså Andresen som er en bølle og ikke en fotballspiller.
Greit nok at Andresen er et stort møkkahue på fotballbanen, men jeg er faktisk ikke veldig glad i fjollete moldensere heller, så nå foreslår jeg at denna karen holder kjeften sin, og heller finner seg en ny hobby ass.
---------------------------
I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!
Opprinnelig postet av Kristian B
Mannen prøver tydeligvis å skaffe seg et image eller noe ass. Nå er han i gang igjen, med uttalelser om Martin Andresen.
Forrige uke var det jo dommerne som hadde hjulpet rosenborg til en 7-8 av de 14 seriemesterskapene. Nå er det altså Andresen som er en bølle og ikke en fotballspiller.
Greit nok at Andresen er et stort møkkahue på fotballbanen, men jeg er faktisk ikke veldig glad i fjollete moldensere heller, så nå foreslår jeg at denna karen holder kjeften sin, og heller finner seg en ny hobby ass.
Hva er det med han æ???
Kan ikke være god i hodet den mannen der.
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115246
"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"
Han deler plassen som premieidiot sammen med Steffen Iversen. At det er mulig å si så mye dumt på så kort tid. Skulle tro han tok trenerjobben i Molde bare for å ytre sine fantastisk dumme kommentarer.
We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen
PÅL
Slapp av, han er bare pr-kåt
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914