Husk meg
Brukernavn
Passord

Arild Stavrum

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 03 mai 06, 12:48
Endret: 03 mai 06, 12:49
Mannen prøver tydeligvis å skaffe seg et image eller noe ass. Nå er han i gang igjen, med uttalelser om Martin Andresen.
Forrige uke var det jo dommerne som hadde hjulpet rosenborg til en 7-8 av de 14 seriemesterskapene. Nå er det altså Andresen som er en bølle og ikke en fotballspiller.
Greit nok at Andresen er et stort møkkahue på fotballbanen, men jeg er faktisk ikke veldig glad i fjollete moldensere heller, så nå foreslår jeg at denna karen holder kjeften sin, og heller finner seg en ny hobby ass.

---------------------------

I år skal vi slå klart ned på holding for å få bort problemet en gang for alle!! HAHA!!! TIDENES APRILSPØK!!! UT med norske dommere!! For FAEN!!!

oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03

Lagt til: 03 mai 06, 13:29
Opprinnelig postet av Kristian B
Mannen prøver tydeligvis å skaffe seg et image eller noe ass. Nå er han i gang igjen, med uttalelser om Martin Andresen.
Forrige uke var det jo dommerne som hadde hjulpet rosenborg til en 7-8 av de 14 seriemesterskapene. Nå er det altså Andresen som er en bølle og ikke en fotballspiller.
Greit nok at Andresen er et stort møkkahue på fotballbanen, men jeg er faktisk ikke veldig glad i fjollete moldensere heller, så nå foreslår jeg at denna karen holder kjeften sin, og heller finner seg en ny hobby ass.

Hva er det med han æ???

Kan ikke være god i hodet den mannen der.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=115246

"Jeg fikk ingen indikasjoner på at FFK ønsket å beholde meg, men jeg ble ikke presset ut, sier Markus Ringberg som har laget 76 mål på 102 kamper for Fredrikstad"

pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til: 03 mai 06, 15:32

Han deler plassen som premieidiot sammen med Steffen Iversen. At det er mulig å si så mye dumt på så kort tid. Skulle tro han tok trenerjobben i Molde bare for å ytre sine fantastisk dumme kommentarer.

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen

palespen

Juniorspiller

Ble medlem: 08 nov 04

Lagt til: 03 mai 06, 15:39
Dette er vel et ganske opplagt forsøk på å "psyke" ut Andresen og Brann før kampen....akkurat som han gjorde mot RBK,men dette blir jo bare teit.(Selv om Martin Andresen faktisk er en forbanna kødd)

PÅL

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 03 mai 06, 17:47
andresen er en bølle da

A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til: 03 mai 06, 18:29

Slapp av, han er bare pr-kåt

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06

Lagt til: 05 mai 06, 19:44
men Andresen er et godt rævhøl...

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til: 05 mai 06, 19:58
Liker ikke Stavrum, men må si at det ikke gjorde meg noe at han fikk satt Andresen litt på plass...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914