Tusen takk TV2
Nå håper jeg ingen misforstår meg og vi må glemme all den dårlige journalistikken MEN...
Altså .. der er så deilig å sitter her hjemme og se hva skjer rundt omkring i fotball Norge. Endelig kan vi, som faktisk går på stadion sitte i fred og ro og se på det vi liker best. Jeg synes at TV2 fortjener en stor takk for den nye satsingen med Fotball ekstra og oppfordrer alle supportere til å skrive en liten takk i denne tråden. Det gjelder ikke bare FFK fansen men alle som er like glad og takknemlig for denne satsingen. I tillegg er jo helt fantastisk å ha mulighet for en 50 lapp å se på hvilken kamp du vil fra sofaen ... ikke at jeg benytter meg mye av tilbudet men derfor finnes opptagere vel.
Altså uansett hvem du er men er glad skriv en melding i denne tråden....
---------------------------
Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Så får vi heller tåle at de etter dagens kamp retter all fokus på Vålerenga og Rekdal. Det er litt kjedelig for oss som spiller en praktkamp, men likevel forståelig i og med at det er fjorårets seriemestere som driter seg ut.
"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914