Husk meg
Brukernavn
Passord

Kanarifansen er mye bedre enn Klanen! Helt klart!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 07 mai 06, 23:38
Endret: 07 mai 06, 23:39
Det foregår en debatt om hvilke supportere som er best i Norge.
Etter min mening og det jeg har sett i de to kampene vi har spilt hjemme er Kanarifansen mye bedre enn Klanen.
Ikke det at endre fans er så interessant, men dog en interessant debatt.

Klanen hadde 1750 billetter og Kanarifansen 1250.(Klanen burde ha vært best)
Kanarifansen sang høyere hver gang enn det Klanen gjorde.
Kanarifansen hadde flere og mer varierte sanger enn det Klanen gjorde.
Hos Kanarifansen sang de fleste, men hos Klanen var det en liten gruppe som sang mest. 

Kanarifansen er de beste supporterne på tribunen i Norge, men Klanen er de mest oppskrytte og blaseret av dem.
Det hjelper ikke med tattoeringer, Enga drakt, Enga jakke og Unge Enga om man ikke gir mer lyd fra seg enn det de har prestert på Stadion. Voksne mannfolk har vel en stemme som burde høres?

Skjerp dere Klanen!

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
HOLYGANS


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 07 mai 06, 23:40

enig i at kanari er bedre, utrolig artig å se hvordan de får til alle sangene og ikke minst hvordan alle er med på dem. fugla ga mye mer liv fra seg på stadion enn klanen også

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»



Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 07 mai 06, 23:42
Helt enig! Av kampene på stadion var kanarifansen mye bedre. Klanen skuffa meg litt i dag...

pss

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 673

Lagt til: 07 mai 06, 23:42
Godt observert... Alltid sett på Klanen som nummer en, men nå har nok fugla fløyet opp og frem som de beste.

---------------------------

Vi mistet aldri troen - Vi har oppnådd mer en forventet år etter år, vi møtte motgang, og snudde den til seier. Pass dere fotballnorge: "Man leker ikke med ild"


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 08 mai 06, 09:59

Hva har skjedd med Klanen?? Ærlig talt, hva har skjedd? Bare en blek skygge av seg selv. Etter Fugla var på stadion hørte jeg sangene inne i hodet flere timer etter kampslutt. Råeste gjengen i landet det der nå.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


frekkrik

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 562

Lagt til: 08 mai 06, 12:25
Kan det ha noe med tromma til kanari.....? Synes også de var klart bedre enn klanen!

Fugla`Kef1r

Bedriftsspiller
Ble medlem: 28 apr 06
Innlegg: 5

Lagt til: 09 mai 06, 15:35
takker hehe :p klaner er oppskrytt :p det har de alltid vært :p

BøgeJon

A-lagspiller

Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 759

Lagt til: 09 mai 06, 16:39
Opprinnelig postet av Fugla`Kef1r
takker hehe :p klaner er oppskrytt :p det har de alltid vært :p


Enig! Dere er uten sammenlikning de beste. Samkjørte i klapping og sang.

---------------------------

Fredrikstad for bøge, og bøge for Fredrikstad


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 09 mai 06, 21:29
Endret: 09 mai 06, 21:30
Det eneste jeg mener klanen er bedre en kanari fansen på er stemme bruken, husker når vi var på ullevål i fjor på 16 mai, og 2 episoder derifra:

Før kampen når "hele" ullevål sang den kjerke sangen, med flagg hav over hele ullevål, det ga meg frysninger nedover ryggen og midt under kampen, eller kanskje nærmere slutten, når det rista i ullevål veggene pga klanen sang så sinnsykt høyt, hørte knapt nok hva jeg tenkte selv akkurat da! Men selvfølgeli, det har mye med hvor mange de er også da, er vel ikke noen supporter klubb i norge som kan matche medlems talla dømmes??

Men generelt sett har klanen tapt seg noe veldig de siste åra!

---------------------------

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 10 mai 06, 13:38
Endret: 10 mai 06, 13:38
 OptimusC [237] 10.05.06 11:42  Er innlegget upassende? Tips oss  Svar På  Endre
Men det gagner jo alle, hvis vi sier at flere supportergrupper bilr bedre?:) Höres bedre ut for meg i hvertfall, hehe. LSK har jo alltid bydd Klanen opp til kamp, så at de ypper seg ekstra nå er bare hyggelig. Men at supporterene til FFK skal rangere oss blir litt dumt, heller konse om seg sjöl...

Det ble en debatt ut av Klanens svake innsats i forhold til deres oppblåste og oppskrytte synging.

Furtingen blant Klansmenn er jo påtaglig. 
Vi har ikke sagt at Plankehaugen sang bedre enn Klanen, men at Kanarifansen gjorde det. Det er vel lov å registrere de faktiske forhold.

Jon Syversen skrev i fjor om at Klanen var Oslos største SFO (Skole og Fritids Ordning), og jeg lurer på om han hadde rett i det.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 10 mai 06, 15:25
Jeg for min del synes Klanen er rå. Har alltid syntes det. Dette er det første året noen har vært bedre enn de på Fredrikstad stadion. I år er Kanari de råeste, av de som har besøkt oss.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 10 mai 06, 23:21

jeg synes at Klanen sliter med massen. det har blitt så veldig inn i Oslo om å være med på kamper som klansmedlem og folk er der mer for å vise seg frem enn å støtte laget .

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 11 mai 06, 08:31
Ja, jeg tror de har en utfordring der. Det er vel det som lett kan skje når man blir mange. 
Klanen er ikke dårlig, og Plankehaugen er ikke bedre enn Klanen, men Kanarifansen var best av de to da de var på stadion.

Kan vi gjøre noe som kan forbedre oss?

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 11 mai 06, 09:12
Så ut som om det var ett eller annet grums mellom Unge enga og resten av Klanen også. Det var veldig få som hang seg på når Unge Enga dro i gang. Noen som vet noe mer om det?

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 11 mai 06, 11:16
De har vel en utfordring der også har jeg fått med meg. Klanen generelt, Unge Enga og Enga Casuals er vel ikke helt på linje i alt. Det er nok folk innen Klanen som ikke helt setter pris på den måten EC og UE representerer VIF og deres fans.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 11 mai 06, 12:09
Jonek: Jon skrev nok ikke at Klanen var Norges største SFO, men at Klanen var Norges største SFO for bønder. Noe jeg stort sett er enig i. Synes Klanen hadde mye mer sjel da døm var 3-4000. Det var før Klanen ble et motefenomen. Men motefenomen eller ei: Til tross for at mange begynner å få med seg at Kanari-Fansen trolig synger best i Norge for øyeblikket(selvfølgelig ikke penest, for det gjør vi), så var tenninga mot Klanen fortsatt en helt annen enn mot Kanari-Fansen. Det samme kommer vi til å se på oppmøtet på Ullevål kontra Åråsen senere i år. Garantert to-tre ganger så mange i rødt og hvitt på Ullevål som på Åråsen.

Når det gjelder motefenomener, så er det sikkert en del som synes Plankehaugen er et motefenomen også. Var litt andre takter i gamle dager. Litt mer rock`n roll. Er neppe mange promille av medlemmene som kan den legendariske Ullern-sangen nå lenger. Men det er en helt annen sak.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 11 mai 06, 12:25
Hvor mange prosent av de som står på PH-feltet synger? Og da mener jeg synger, ikke mumler. Virker for meg som at det står en del der for å spare penger.

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


polvott

Juniorspiller

Ble medlem: 04 nov 04
Innlegg: 91

Lagt til: 11 mai 06, 12:28
Opprinnelig postet av stenhard
Hvor mange prosent av de som står på PH-feltet synger? Og da mener jeg synger, ikke mumler. Virker for meg som at det står en del der for å spare penger.
Er vell ikke helt det vi diskutere her eller????

---------------------------

Laget vårt, byen vår!!!!


stenhard

A-lagspiller

Ble medlem: 14 jun 03
Innlegg: 587

Lagt til: 11 mai 06, 13:12
Fint det, polvott. At du tar deg av avsporinger. Skal aldri gjøre det mer. Ødela vel hele greia jeg nå....

---------------------------

03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1


Lars Thoresen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 jun 03
Innlegg: 419

Lagt til: 11 mai 06, 13:46
Tja, mot Enga sang vel døm fleste. Og vaktholdet ved inngangene fungerte som det skulle. Har aldri hatt så god plass på en kamp hvor Plankehaugenfeltet har vært utsolgt! Deilig med litt god plass når det er mye jubelscener på tribunene Så ut som om mange ikke-syngende ikke kom inn på søndag.

---------------------------

Lars Thoresen, stolt aristokrat



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340