Husk meg
Brukernavn
Passord

Sprint - FFK i 2. runde

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 jun 06, 00:07
Forran radion...

---------------------------

I gode og onde dager, vil vi trofast møte opp.
Når guttane går på banen står vi i samla tropp.
For sammen er vi sterke, det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 08 jun 06, 19:56
Opprinnelig postet av Bob Page
Uanset er det Exit Sørlie når vi møter Lyn 2 juli...


Så sant Sverige ikke kommer seg til kvartfinalen eller bedre.

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 08 jun 06, 20:01
Et litt typisk lokaloppgjør egentlig..
Vi vinner og går videre så jeg er fornøyd nok

Skal bli morsomt å se hvem vi får i 3 runde.. Noen som vet når den trekninga er??

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1207

Lagt til: 08 jun 06, 19:50
Opprinnelig postet av Bob Page
Bra. for han gjør jo det ikke selv...


He he. Tok faktisk litt tid før jeg tok den. Sitter å humrer litt for meg selv. God den.

---------------------------

Fredd


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 08 jun 06, 19:55
Endret: 08 jun 06, 19:56
Vi er i hvertfall videre. Og da skal vi vel ha hjemmekamp neste gang. Det har lett for å bli sånne kamper som denne hvis man slækkærn lite granne. De tok vel ikke ut mer enn høyst nødvendig.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 08 jun 06, 19:41
Enig med deg. Døm sier mye mere når det går dårlig med FFK enn når det går bra, men tar ikke tv2 så seriøst lenger jeg. Driter i hva døm mener. Døm bør heller klage på Viking som har 1-1 mot Flekkerøy..

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 jun 06, 00:47
Endret: 09 jun 06, 00:48
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Tror døm på julenissen  på Jeløya eller ?? Skal være glad hvis døm får over 1500.

- Målet er 2.500 på Bellevue!

Sprint-Jeløy har som mål å steke nok vafler til å forsyne 2.500 tilskuere når Fredrikstad FK kommer på besøk torsdag 8. juni. – Målet vårt er 2500 elleville fans, sier klubbformann Bård Sundrehagen.

Forberedelsene til 2. rundekampen på Bellevue på Jeløy er i full gang. Det var over 1.300 tilskuere da Kvik Halden fikk FFK på besøk i 1. runde, og enda flere er ventet nå.

- I Moss tror vi det er mange som ville sette stor pris på om guttene fra nabobyen Fredrikstad ble sendt hjemover med tap. I tillegg tyder alt på FFKs supportere vil stille mannsterke. Dermed er det duket for en real folkefest på øya, sier Sundrehagen.

- Akkurat nå er vi opptatte av å være godt forberedt, slik at publikum blir tatt godt imot og at de får god service, og ikke minst at vi kan servere nok ”pølse i vaffel”. Ikke glem at det var på Bellevue den ”delikatessen” oppsto, fortsetter Sprint-formannen og lover hjemmelagede vafler!

Store og små Sprint-medlemmer må bidra, men det er slett ikke uvanlig i en klubb som er vant med langt lavere budsjetter enn gjestene fra plankebyen. Billetter til kampen kan kjøpes hos Standard Sport, Narvesen/Moss jernbanestasjon, Ila Frukt og Tobakk og Aristokraten (Fredrikstad) foruten på klubbhuset på Bellevue.

Publikumsrekorden for Sprint-Jeløy skal være 2.200 (Sprint-Jeløy – Vålerenga på 1980-tallet).




Ser man hvor feil en kan ta. Det kom ca. 1000.


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 6 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340