Husk meg
Brukernavn
Passord

Mossingene har ikke kommet over Brenne

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05

Lagt til: 13 mai 06, 11:57
Mossesupporterne har ikke kommet over Brenne enda, han blir kalt ræva o.s.v.... her er link til saken: http://www.kraakevingen.no/kraakeboka/forum_posts.asp?TID=3528&PN=1

Brenne er Ræva, Eggen og FFK mente vi krevde for mye o.s.v...

---------------------------

FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til: 13 mai 06, 12:09
Slikt dukker opp på forumet deres med jevne mellomrom. De er heller ikke over Raymond Kvisvik selv om det nesten var midt på 90-tallet han spilte for Moss...

Men vi skal ikke snakke for høyt. Det er tydeligvis mange her som også trenger laaang tid på å komme over Risholt og ikke minst Ringberg.

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 13 mai 06, 12:11
Opprinnelig postet av SirLion
Mossesupporterne har ikke kommet over Brenne enda, han blir kalt ræva o.s.v.... her er link til saken: http://www.kraakevingen.no/kraakeboka/forum_posts.asp?TID=3528&PN=1

Brenne er Ræva, Eggen og FFK mente vi krevde for mye o.s.v...

What? 1,  ÉN person kaller Brenne rævva. Og han får kritikk i posten etter. Har ikke dere netttopp vært over dere av illsinne fordi TV2 grep tak i ETT innlegg på ffksupporter.net og lagde en sak?

Det må vel være lov å diskutere videresalgspenger uten å bli beskyld for å ikke ha kommet over Brenne.

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03

Lagt til: 13 mai 06, 12:15
Opprinnelig postet av janrafn

What? 1,  ÉN person kaller Brenne rævva. Og han får kritikk i posten etter. Har ikke dere netttopp vært over dere av illsinne fordi TV2 grep tak i ETT innlegg på ffksupporter.net og lagde en sak?

Det må vel være lov å diskutere videresalgspenger uten å bli beskyld for å ikke ha kommet over Brenne.

Enig.... Kan virke som om det er mange som glemmer fort....

janrafn

Juniorspiller

Ble medlem: 27 aug 03

Lagt til: 13 mai 06, 12:17
Jepp. Og tro det eller ei, det er få som snakker om og savner Simen Brenne på Melløs. 

Han er en mye bedre spiller for FFK enn han noen gang var for oss.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 13 mai 06, 13:37
Opprinnelig postet av janrafn
Jepp. Og tro det eller ei, det er få som snakker om og savner Simen Brenne på Melløs. 

Han er en mye bedre spiller for FFK enn han noen gang var for oss.

ja det er det flere som har sagt til meg, at brenne ikke var like god noen gang i mosse drakta som han har vært i FFK drakta....... men selvfølgeli, nå er han jo i en god klubb, så da blir han vel automatisk god, i motsetning til moss, som jo alle vet er en ræva klubb, ergo, spillerne blir ræva av det....

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04

Lagt til: 13 mai 06, 15:02
har ingen ting til overs for moss., men å si at dem er ræva er vel som å si at vi er sinnsykt ræva, siden vi ikke har slått moss på noen år!?:P

30. november, 1718; en mørk dag i mitt liv - Karl XII etter en mørk natt ved Halden! ;)

All you need is CASSUALS!!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til: 13 mai 06, 15:51
Opprinnelig postet av DeMeNteD
har ingen ting til overs for moss., men å si at dem er ræva er vel som å si at vi er sinnsykt ræva, siden vi ikke har slått moss på noen år!?:P

jeg ser bare på hvilken plass i hvilken liga de to laga ligger jeg, og ser man på det så er moss sinsykt ræva, mens vi er litt bra i forhold...

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03

Lagt til: 22 mai 06, 17:11
Haha! Vent å se nå! Kan fort hende vi bytter plass! 

Men Simen var det talentet som aldri tok steget videre i Moss! Nå har jeg ikke sett så mye på`n Simen, men slik det virker så er han blitt en voksen speller! Han stikker nok tell året! Tipper han havner i Nederland el Tyskland

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04

Lagt til: 22 mai 06, 17:35

Opprinnelig postet av Hjælmen
Haha! Vent å se nå! Kan fort hende vi bytter plass! 

Men Simen var det talentet som aldri tok steget videre i Moss! Nå har jeg ikke sett så mye på`n Simen, men slik det virker så er han blitt en voksen speller! Han stikker nok tell året! Tipper han havner i Nederland el Tyskland

aldri verden om moss rykker opp... aafk, bryne,godset er alle foran i køen..

og FFK rykker nok ikke ned,selv om vi er mer ræva enn vi skulle ønske

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

06/10/2024 22:02 | 2001f914