"Morsomme moldensere"
Håper det er greit med et fyldig referat fra de meldingene som har kommet inn, nesten samtidig faktisk.
"Du din tosk skreiv skit om Molde! Haha! Taperlag! Og du er en enda større taper!"
"Håløs artikkel. Men, er vel ment for å fyre opp stemningen. Fredrikstad var klart dårligst i dag og i fredrikstad i fjor"
Og så er det en som, foreløpig, har sendt meg to meldinger. Han burde fått blomster, for slike meldinger gjør en ellers
miserabel kveld litt bedre.
"Du din tosk skrev skit om molde, å så tapte dere, å ble direkte utspilt ha ha"
"Han er tjukk han er lat, har aldri spist salat raymond kvisvik"
Flotte greier! Dere har gjort akkurat det jeg håpet på alle tre, nemlig å bli så provosert at dere MÅTTE skrive til meg!
---------------------------
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Utvikler og Medeier.
Opprinnelig postet av FFK1903
Har skrevet en del skråblikk, ikke alle har sikkert vært velskrevne, bergenserne ble provosert, det er jo gøy. LSK-fansen skjønte vel etter hvert meningen bak artikkelen og tok seg overhodet ikke nær av det. Men så har du moldenserne da, som selvfølgelig lot seg rive med at dette. Ingen overraskelse det egentlig. De har til og med vært så snille å skrevet morsomme meldinger til meg! Fantastisk egentlig, de skulle bare visst at jo flere meldinger de har skrevet til min mobil, desto mer føler jeg at jeg har lyktes.
Håper det er greit med et fyldig referat fra de meldingene som har kommet inn, nesten samtidig faktisk.
"Du din tosk skreiv skit om Molde! Haha! Taperlag! Og du er en enda større taper!"
"Håløs artikkel. Men, er vel ment for å fyre opp stemningen. Fredrikstad var klart dårligst i dag og i fredrikstad i fjor"
Og så er det en som, foreløpig, har sendt meg to meldinger. Han burde fått blomster, for slike meldinger gjør en ellers
miserabel kveld litt bedre.
"Du din tosk skrev skit om molde, å så tapte dere, å ble direkte utspilt ha ha"
"Han er tjukk han er lat, har aldri spist salat raymond kvisvik"
Flotte greier! Dere har gjort akkurat det jeg håpet på alle tre, nemlig å bli så provosert at dere MÅTTE skrive til meg!
fantastisk... hehe
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Ps: Den kler dårlig arroganse den der nettopp er feid av banen med 0-4
Opprinnelig postet av janrafn
Så fint at noen klønete formulerte meldinger fra noen romsdalinger kan få deg til å gaple da Stein Arne. Små barn små gleder!
Jøss
Et gufs fra fortiden som er innom her;)
Etterlysning:
FFKsupporter med ett ben, blind, døv og nylig kastrert.
Kallenavn:"Lucky".
Så fint at noen klønete formulerte meldinger fra noen romsdalinger kan få deg til å gaple da Stein Arne. Små barn små gleder!
Finner alltid noe som er positivt JarleRafn
Nesten litt synd at det ikke kom flere meldinger, men men, det var vel alkoholinntaket deres som gjorde at dem fikk mot til å sende meg meldinger.
Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig
Sikter du til dine egene innlegg etter at Aalesund feia over Måss?
Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football
Opprinnelig postet av Fjedjik
Sikter du til dine egene innlegg etter at Aalesund feia over Måss?
Hehe. Ikke alle blir avkledd med 6-1 på hjemmebane...!
Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)
Fortsatt god bedring Dagfinn!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914