På tide at Ferguson går?
Her er siste artikkel om Ruud Van Nistelrooy: http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/19/466648.html der står det også at Inter er på jakt etter han.
Det er kanskje på tide at Sir Alex Fergusson også går av? Han har fått til mye der borte jeg vet det, men han er stadig hissig, sparker sko på spillerne sine( Mot Beckham blantannet), og fryser stadig ut spillerne... Istedet for å plassere en spiller på benken, og ikke si noe, er det bedre å si: Sorry Ruud, men vi vil desverre ikke samarbeide med deg lenger, derfor sitter du på benken...
Hva syntes dere om saken? Burde United få seg en ny trener??
---------------------------
FFK - RBK: 5 - 1
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Men Giggs spiller vel fortsatt for ManU?
Ære være Eggen jr.
Opprinnelig postet av Culemart
For min del må Fergie sitte i managerstolen på old trafford så lenge han lever.. United vinner ikke noe stort med han som trener uansett...
Men Giggs spiller vel fortsatt for ManU?
Nei, han ble skvist ut slik som Beckham og Ruud Van Nistelrooy nå blir, han dro til Celtic for ett halvt år siden tror jeg
"Det er ikke hver dag ett lag knuser RBK slik, dette var bare morro" Enerly til Tippeligaportalen.
Jeg kan vist for mye om Manu
Ære være Eggen jr.
Ære være Eggen jr.
Opprinnelig postet av SirLion
Må si at Sir Alex Fergusson opptrer meget merkelig over sine arbeidstakere, den neste som vil forsvinne fra Manchester United er Ruud Van Nistelroy. Før han har Ryan Giggs, Jaap Stam, David Beckham vært de som har forsvunnet fra klubben... Her er en artikkel om hvorfor de tror spillerne blir kastet ut: http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/10/465843.html
Her er siste artikkel om Ruud Van Nistelrooy: http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/19/466648.html der står det også at Inter er på jakt etter han.
Det er kanskje på tide at Sir Alex Fergusson også går av? Han har fått til mye der borte jeg vet det, men han er stadig hissig, sparker sko på spillerne sine( Mot Beckham blantannet), og fryser stadig ut spillerne... Istedet for å plassere en spiller på benken, og ikke si noe, er det bedre å si: Sorry Ruud, men vi vil desverre ikke samarbeide med deg lenger, derfor sitter du på benken...
er ikke helt enig det du sier.
fergie har opptråd på en riktig måte synes jeg. men vis ruud må gå så er jo det trist men skjønner det jo også
etter at han (skjelte) ut christiano ronaldo pga at faren hans er død.
men han har en tendens til å kvitte seg med stjernene til kluben, og det er ikke sikkert om det blir ruud eller ronaldo
som forlater klubben.forhåpentlig vis så blir begge i klubben en stund til.
men tror at fergie går av snart pga alderen sin og den tiden han har vært i klubben
united 4 ever
hællæ hællæ fredrikstad er her og holder u med no andre så ska du få se at guttæene kødder ukke med
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av SirLion
Må si at Sir Alex Fergusson opptrer meget merkelig over sine arbeidstakere, den neste som vil forsvinne fra Manchester United er Ruud Van Nistelroy. Før han har Ryan Giggs, Jaap Stam, David Beckham vært de som har forsvunnet fra klubben... Her er en artikkel om hvorfor de tror spillerne blir kastet ut: http://www.dagbladet.no/sport/2006/05/10/465843.html
Tullball!!!
Ferguson gjør mye rart, men mye kloke avgjørelser.. For min egen del hadde jeg ikke trodd at Man UTD skulle ende på 2 plass i premier league med den stallen han har til rådighet.. Han har nå en gjeng med mange unge talenter som spillte meget bra denne sesongen, noe han kan bygge videre på neste sesong..
Hvis Ruud stikker nå, ja da har de gode nok erstattere i Rossi/Saha...
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Opprinnelig postet av wergis
Tullball!!!
Ferguson gjør mye rart, men mye kloke avgjørelser.. For min egen del hadde jeg ikke trodd at Man UTD skulle ende på 2 plass i premier league med den stallen han har til rådighet.. Han har nå en gjeng med mange unge talenter som spillte meget bra denne sesongen, noe han kan bygge videre på neste sesong..
Hva er rart i å kvitte seg med en arrogant person som setter sitt eget beste over klubbens? Det er bare fornuftig. Fergie har kanskje sparket mange spillere som har høy klasse, men har laget som helhet noen gang blitt svekket?
Muligens når Keane gikk, men Keane hadde ikke mange år igjen som spiller - og etter å ha æreskjelt lagkameratene på ManU-TV hadde ødela Keane sin egen fremtid i klubben også. Hvem er det som vil ha en kaptein som holder på sånt?
Resultatene til ManU årene med Ferguson som trener har vært imponerende. Noen som sier noe annet er ikke helt med...
http://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Ferguson#Awards_and_trophies_in_English_football
Domestic competition
- FA Premiership: (8) 1992/93, 1993/94, 1995/96, 1996/97, 1998/99, 1999/00, 2000/01, 2002/03
- Runners up: (3) 1991/92, 1994/95, 1997/98
- FA Cup: (5) 1989/90, 1993/94, 1995/96, 1998/99, 2003/04
- Finalists: (2) 1994/95, 2004/05
- League Cup: (2) 1991/92, 2005/06
- Finalists: (3) 1990/91, 1993/94, 2002/03
- FA Charity/Community Shield: (5) 1993, 1994, 1996, 1997, 2003
- Finalists: (5) 1998, 1999, 2000, 2001, 2004
- Shared: (1) 1990
European competition
- UEFA Champions League: (1) 1998/1999
- European Cup Winners Cup: (2) 1982/83*, 1990/91
- Intercontinental Cup: (1) 1999 (aka Toyota Cup since 1980)
- UEFA Supercup: (1) 1983/84*, 1991/92
- Finalists: (1) 1999/00
Total trophies won: 26
Uff, så dårlig han har gjort det med Man U.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av wergis
Tullball!!!
Hva er rart i å kvitte seg med en arrogant person som setter sitt eget beste over klubbens? Det er bare fornuftig. Fergie har kanskje sparket mange spillere som har høy klasse, men har laget som helhet noen gang blitt svekket?
Muligens når Keane gikk, men Keane hadde ikke mange år igjen som spiller - og etter å ha æreskjelt lagkameratene på ManU-TV hadde ødela Keane sin egen fremtid i klubben også. Hvem er det som vil ha en kaptein som holder på sånt?
Resultatene til ManU årene med Ferguson som trener har vært imponerende. Noen som sier noe annet er ikke helt med...
http://en.wikipedia.org/wiki/Alex_Ferguson#Awards_and_trophies_in_English_football
Domestic competition
- FA Premiership: (8) 1992/93, 1993/94, 1995/96, 1996/97, 1998/99, 1999/00, 2000/01, 2002/03
- Runners up: (3) 1991/92, 1994/95, 1997/98
- FA Cup: (5) 1989/90, 1993/94, 1995/96, 1998/99, 2003/04
- Finalists: (2) 1994/95, 2004/05
- League Cup: (2) 1991/92, 2005/06
- Finalists: (3) 1990/91, 1993/94, 2002/03
- FA Charity/Community Shield: (5) 1993, 1994, 1996, 1997, 2003
- Finalists: (5) 1998, 1999, 2000, 2001, 2004
- Shared: (1) 1990
European competition
- UEFA Champions League: (1) 1998/1999
- European Cup Winners Cup: (2) 1982/83*, 1990/91
- Intercontinental Cup: (1) 1999 (aka Toyota Cup since 1980)
- UEFA Supercup: (1) 1983/84*, 1991/92
- Finalists: (1) 1999/00
Total trophies won: 26
Uff, så dårlig han har gjort det med Man U.
Ikke noen tvil om at han har gjort det bra med United, men spørsmålet er om det er på tide å tilføre klubben nye impulser etter at Sir Alex snart er inne i sin 20. sesong i klubben.. Han har ledet laget siden 1986..
Jeg er Unitedsupporter selv og er ikke i tvil om at Sir Alex er hovedgrunnen til Uniteds suksess de siste 15 årene, men spørsmålet er om han er i stand til å bygge opp enda et storlag som dominerer i PL. Han har allerede bygget to av disse...
"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."
-Ullo
Opprinnelig postet av danieltr
Ikke noen tvil om at han har gjort det bra med United, men spørsmålet er om det er på tide å tilføre klubben nye impulser etter at Sir Alex snart er inne i sin 20. sesong i klubben.. Han har ledet laget siden 1986..
Jeg er Unitedsupporter selv og er ikke i tvil om at Sir Alex er hovedgrunnen til Uniteds suksess de siste 15 årene, men spørsmålet er om han er i stand til å bygge opp enda et storlag som dominerer i PL. Han har allerede bygget to av disse...
enig, på tide med ny tenkning i United, All ære til Sir Alex, men på tide å komme seg videre med nye resultater, sølv i PL og liga cup gull er ikke resultater som er bra nok for en klubb som Manchester United!
Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!
«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)
-Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!-
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Opprinnelig postet av danieltr
enig, på tide med ny tenkning i United, All ære til Sir Alex, men på tide å komme seg videre med nye resultater, sølv i PL og liga cup gull er ikke resultater som er bra nok for en klubb som Manchester United!
Hmm.. Det er vel flere lag i England som vil si det samme om seg - så det er ganske naturlig at det svinger i perioder. Chelsea har hatt to solide sesonger nå, men klarer de å holde koken ett år til? Liverpool banker på døra - og det samme gjør Arsenal. I prinsippet er det vel 3-4 lag som til enhver tid "forventes" å vinne et eller annet i England - og da blir det jaggu meg for få trofeér.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914