Ham-Kam vil ha Thorstein Helstad
Vil kjøpe Helstad
HamKam kaster seg inn i kampen om å sikre seg Thorstein Helstad. Med hjelp fra næringslivet håper klubbdirektør Truls Haakonsen at de kan skaffe millionene som skal til for å få den målfarlige RBK-spissen tilbake til Hamar i sommer.
HamKam-direktøren lar seg ikke skremme av at landslagsspissen fra Vang kan bli priset til fire-fem millioner kroner når overgangsvinduet åpner 1. juli.
- Nei, hvis Thorstein ønsker seg tilbake til HamKam, skal jeg jobben hardt for å få til det økonomiske. Føler meg ganske sikker på at flere i næringslivet vil synes det er attraktivt å få tilbake Helstad i HamKam-trøya, sier Haakonsen til HA-sporten.
Denne spilleren bør vel også FFK være med på i jakten på, med han på laget, kan vi fort være med å kjempe om en Royal L.plass.
Opprinnelig postet av Patrioten
Vil kjøpe Helstad
HamKam kaster seg inn i kampen om å sikre seg Thorstein Helstad. Med hjelp fra næringslivet håper klubbdirektør Truls Haakonsen at de kan skaffe millionene som skal til for å få den målfarlige RBK-spissen tilbake til Hamar i sommer.
HamKam-direktøren lar seg ikke skremme av at landslagsspissen fra Vang kan bli priset til fire-fem millioner kroner når overgangsvinduet åpner 1. juli.
- Nei, hvis Thorstein ønsker seg tilbake til HamKam, skal jeg jobben hardt for å få til det økonomiske. Føler meg ganske sikker på at flere i næringslivet vil synes det er attraktivt å få tilbake Helstad i HamKam-trøya, sier Haakonsen til HA-sporten.
Denne spilleren bør vel også FFK være med på i jakten på, med han på laget, kan vi fort være med å kjempe om en Royal L.plass.
Og betale 4-5 mill. Nja ?? Hvis Helstad går til Ham.Kam. , så blir vel det kroken på døra for Ringberg.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Og betale 4-5 mill. Nja ?? Hvis Helstad går til Ham.Kam. , så blir vel det kroken på døra for Ringberg.
... og dermed kan vi få Ringberg hjem til FFK for en billig penge kanskje?
:)
http://f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060519/FFK/60519007/1009
Helstad må operere
Thorstein Helstad er ute resten av vårsesongen og må melde forfall til onsdagens landskamp.
- Jeg har slitt med smerter i kneet i lengre tid, men det var først i dag vi tok bilder og fant ut at det var menisken, sier Helstad til Aftenposten.no i kveld.
-Helstad anslår at det vil ta to uker før han er tilbake i trening. Dermed ryker også resten av vårsesongen.
Det betyr vel at hans dager på Lerkendal er talte, ettersom han ikke får vist seg frem mer, noe han vel måtte for å bevise at han var god nok?Opprinnelig postet av mygg
Opprinnelig postet av Rune Haugen
... og dermed kan vi få Ringberg hjem til FFK for en billig penge kanskje?
Den der venta jeg skulle komme faktisk.
---------------------------
For Fredrikstad, for Fredrikstad.
Står vi èn for alle, og alle for èn!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914