Stem på ffk på tv
jeg har strengt tatt ikke lyst til å se den kampen igjen.
---------------------------
feilen med å være politisk korrekt, er at det er så forbasket kjedelig.
Rød og hvit tvers igjennom
Hvorfor? Holder lenge med den ene gangen.
03.08.2005 Fredrikstad - Rosenborg 5-1
Har ikke videre lyst til å se tapte kamper i reprise.
NM? Pss... Vi vinner flere køppær, vi :D
2006 blir et rødhvitt år!
Nå er det uansett for seint å stemme. Men jo flere som stemmer på FFK, og jo mer synlige klubben er på TV/Media generelt - jo mer verdt blir klubben for sponsorer!
Vi må se det positive på det vi kan, selv om ingen har lyst til å se kampen om igjen...
Vi må se det positive på det vi kan, selv om ingen har lyst til å se kampen om igjen...
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Skjedde noe rart med den avstemminga.. Jeg titta på resultatet like før den ble stoppa, da var det 43% til SF-FFK og 36% til odd-brann.. to min seinere stoppa de avstemminga.. trodde da FFK skulle ble vist, men neida.. Kanskje TV2 synes det har vært for mye FFK på tv så de gjorde om...???
«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)
Hvis tv2 gjorde om en avstemning som de sjøl står i regi av, så fortjener de å bli slått med gamle gulrøtter! Tåler ikke mye tull fra den kanten der for tia ass.
"FFK kan vi neglisjere for de var slemme og lurte oss
"
Ikke det at det var så viktig for meg å se den kampen i reprise men. Prinsippet lissom.
Usj, akkurat som jeg ikke har tv2 langt opp i halsen fra før. Men sannsynligvis gikk det riktig for seg.
"FFK kan vi neglisjere for de var slemme og lurte oss

Ikke det at det var så viktig for meg å se den kampen i reprise men. Prinsippet lissom.
Usj, akkurat som jeg ikke har tv2 langt opp i halsen fra før. Men sannsynligvis gikk det riktig for seg.
Vin og blomster på bordet...
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
14/05/2025 10:56 | e795f477