Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykte/overgangstråd

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 12 2

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 09 jun 06, 19:58
Har en litt uggen følelse av at forsterkningene Eggen varslet ikke er noen av høy kvalitet jeg....
Da hadde vel media kommet med no...de får alltid greie på det..bare se f.eks Strømstad...

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jun 06, 06:38
Det tror jeg ikke du skal bekymre deg for, vet at de sjekker kvalites spillere, men det er jo annen ting om spillerne vil til oss.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jun 06, 06:42

Follo-treneren innrømmer at Fredrikstad-spiller og Ski-gutt Christian Petersen er hovedmålet når overgangsvinduet åpner i sommer.
–Ja, det er riktig. Om vi hadde fått han tilbake ville det blitt et løft for klubben. Vi så i fjor hvor viktig han var for oss da, sier Johnsen.

Ikke noe konkret.

Han forteller at Follo har løpende kontakt med Fredrikstad, men at de ikke er i konkrete forhandlinger ennå. Petersen selv vil ikke spekulere i fremtiden, men utelukker ikke et gjensyn med gamleklubben.
–Jeg har et halvt år igjen av kontrakten min, og jeg trives i Fredrikstad. Selvfølgelig ønsker jeg å spille mer på førstelaget enn det som har vært tilfelle og jeg vet om interessen fra Follo. Likevel vet jeg ingen ting om hvordan det blir fremover. Om Fredrikstad ønsker å slippe meg når overgangsvinduet åpner, får vi heller ta det derfra, sier Petersen som understreker at han ikke vil ta noen avgjørelse før sommerpausen.

http://www.oblad.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060523/SPORT/105230045&SearchID=73247182154330


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jun 06, 07:13

I følge Telemarksavisen er det en klubb fra Tippeligaen som jakter Somen A Tchoyi, kanskje FFK ble så imponert når de møtte Odd på mandag, at de vil han.

 


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 10 jun 06, 10:12
Mitt lille tips er at det kommer til å skje mye i FFK i sommer, både når det gjelder spillere inn og ut. Ledelsen blir det antagelig også gjort noe med.

Alle forandringer blir sikkert heller ikke oppfattet som positive av alle

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jun 06, 12:02
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Mitt lille tips er at det kommer til å skje mye i FFK i sommer, både når det gjelder spillere inn og ut. Ledelsen blir det antagelig også gjort noe med.

Alle forandringer blir sikkert heller ikke oppfattet som positive av alle


Arve er nok historie i løpet

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jun 06, 13:11
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Mitt lille tips er at det kommer til å skje mye i FFK i sommer, både når det gjelder spillere inn og ut. Ledelsen blir det antagelig også gjort noe med.

Alle forandringer blir sikkert heller ikke oppfattet som positive av alle


Vet at det er en danskmiddstopper fra Esbjerg som er uten kontrakt, har du hørt noe om han Snæbuss

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 10 jun 06, 18:59
Fant litt om en her : http://www.efb.dk/site-box.cfm?ID=3322&pid=3

Og til de som kan litt dansk : http://www.efb.dk/site-box.cfm?ID=6582&meid=1&SF=1

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jun 06, 20:37
Det var han jeg tenkte på, bra reaserch.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 10 jun 06, 20:46
Takk takk
Hadde faktisk fristet å se den mannen sammens med Piroija i forsvaret..
Nå er han jo også kontraktløs,så her bør vel kanskje ffk prøve seg

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 jun 06, 20:48
Du bør tipse Harry om han, Patrioten!

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jun 06, 20:55
Endret: 10 jun 06, 20:56
Har tipset Harry alt, med svar, bra jobbet. Så hvem vet, kanskje de har tatt kontakt.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 jun 06, 20:57
Opprinnelig postet av Patrioten
Har tipset Harry alt, med svar, bra jobbet. Så hvem vet, kanskje de har tatt kontakt.


Det er bra Patrioten! Fortsett sånn! Moro hvis døm henter han..

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jun 06, 21:02
Grunnen til at jeg ikke vil skrive navnene på de jeg tipser Harry om, er jo fare for at kommer ut i media og vips så blir det større konkurranse om spilleren og FFK må betale mer enn nødvenig, kanskje så mye at de ikke har råd til spilleren.
Kanskje noe å tenke på for dere andre som legger ut navn her inne, send det direkte til Harry.

Har tipst om en spiss også, klubben ønsket å selge/selge, Harry skulle ta kontakt med klubben.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 10 jun 06, 21:13
Bra jobba,Patrioten!!
Kanskje du redder FFK fra nedrykk i år!!
Men kommer jeg over noe,så sender jeg bare en melding til deg så viderefører du det til Harry!

---------------------------

Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jun 06, 21:24
Fint, tror Harry setter pris på det. Bare send pm, så sender jeg de avgårde. 
Regner med det kommer en sjekk i år, hvis de unngår nedrykk, neida bare gøy å følge
med, det er jo vi supportere som får glede av det til slutt, preimien er bra nok, bare de spiller bra
og klarer seg i Tippeligaen.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 11 jun 06, 00:43
Opprinnelig postet av Patrioten
Har tipset Harry alt, med svar, bra jobbet. Så hvem vet, kanskje de har tatt kontakt.


Det er fint å tipse Harry om spillere, det vet jeg han setter pris på, men i de aller fleste tilfeller så står tipsene man kommer med allerede på blokka til Harry. Det er jeg også overbevist om er tilfelle med denne Dansken. 
Harrys nettverk er stort og det tikker inn tilbud og tips om spillere hver dag. Jeg sier ikke dette for å være gledes dreper, Patrioten, men noen ganger så lyder det nesten som om du har stått bak alle forsterkningene FFK har fått de siste årene.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jun 06, 07:22

Neida, er ikke ment å være skrytte, beklager hvis det oppfates slik.

Det har skjedd flere ganger, at han har svart, dette skal vi sjekke, eller det skal jeg nevne for Knut Torbjørn, han har også ringt meg privat for mer informasjon.

Jeg har snakket med agenter før jeg har tipset også.

Forteller bare hva tilbakemeldingene har vært fra Harry. Og spessielt tilbakemeldingen angående John Anders Bjørkøy, jævlig bra, den kan jeg vel få Snæbbus?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 11 jun 06, 07:25
Endret: 11 jun 06, 10:07
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av Patrioten
Har tipset Harry alt, med svar, bra jobbet. Så hvem vet, kanskje de har tatt kontakt.


Det er fint å tipse Harry om spillere, det vet jeg han setter pris på, men i de aller fleste tilfeller så står tipsene man kommer med allerede på blokka til Harry. Det er jeg også overbevist om er tilfelle med denne Dansken. 
Harrys nettverk er stort og det tikker inn tilbud og tips om spillere hver dag. Jeg sier ikke dette for å være gledes dreper, Patrioten, men noen ganger så lyder det nesten som om du har stått bak alle forsterkningene FFK har fått de siste årene.


Kan jo være at han ikke viste om det, men han ønsket at jeg skulle sende mer informasjon om han på mail, trenger vel ikke det, hvis han kjenner til spilleren?

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 11 jun 06, 11:25
Kjør på Patrioten, selv om han sikkert har et stort kontaktnett kan man aldri få nok av god etteretningstjeneste!

---------------------------

2006: CL, RL, "the double"...



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 12 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340