Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykte/overgangstråd

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 12 7

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 jul 06, 20:13
Opprinnelig postet av Oslo
Stabæk lukter nå på Øivind Storflor....burde FFK slengt seg på i kampen om hans signatur??


Helt klart! Han hadde gått rett inn å forsterka 1. laget!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 jul 06, 20:58
Endret: 04 jul 06, 20:59

 


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 05 jul 06, 11:30
Nå som Morgan er på plass kunne kanskje benkede Macallister dra samme vei?

---------------------------

Any given sunday


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 05 jul 06, 11:33
Opprinnelig postet av Krumtapp
Nå som Morgan er på plass kunne kanskje benkede Macallister dra samme vei?

Det håper jeg inderlig ikke. Dessuten kan ikke en spiller skifte klubb mer enn én gang pr. år.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 05 jul 06, 17:37
Opprinnelig postet av Krumtapp
Nå som Morgan er på plass kunne kanskje benkede Macallister dra samme vei?


macallister er søppel!!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 05 jul 06, 18:28
Trur ikke Macallister er mannen vi skal satse på nei!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jul 06, 18:33
Somen A. Tchoyi til stabæk 

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 09 jul 06, 17:54
Endret: 09 jul 06, 17:55
Det ryktes om at FFK skal handle spillere for underkant av 20mill... og spillerene er Rasmussen Gashi og en til...mulig det er ungareren,men også er det mulig at det er en annen...det er rykter og atter rykter vi snakker om...er det noen som har hørt noe mere om dette...

Det med gashi hadde bare vært en drøm i oppfyllelse...Noen som vet noe så spytt ut for f.....

De skulle heller bruke penger i år, en og rykke ned for det ville vært enda dyrere...

---------------------------

Heia FFK


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 09 jul 06, 23:28
Endret: 09 jul 06, 23:28
Opprinnelig postet av Lex
Det ryktes om at FFK skal handle spillere for underkant av 20mill... og spillerene er Rasmussen Gashi og en til...mulig det er ungareren,men også er det mulig at det er en annen...det er rykter og atter rykter vi snakker om...er det noen som har hørt noe mere om dette...

Det med gashi hadde bare vært en drøm i oppfyllelse...Noen som vet noe så spytt ut for f.....

De skulle heller bruke penger i år, en og rykke ned for det ville vært enda dyrere...


jeg vet ikke hva du mener med underkant av 20 mill. men siden Rasmussen går gratis og denne ungaren fikk vi hit uten å bruke allverden, så må de vel ha en stoooor profil i vente!!
Gashi kan jo umulig være verdt mere en 1-3mill??

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 10 jul 06, 00:10
Skulle vi greie å sikre oss Gashi kommer jeg til å juble når jeg sover også... Lov å håpe.

Og dette er bare en feeling jeg har: FFK kommer IKKE til å handle spillere for 20 millioner!

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 jul 06, 06:12
Aldri i verden om FFK bruker 15 mill på en spiller. Disse andre du nevner er jo ikke vært mere enn 5 mill til sammen. Enig i at det hadde vært sinnsykt gøy å få Gashi hit. Håper den siste spilleren er en storscorer

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 10 jul 06, 10:00
Jeg håper du har rett Lex, og det er nesten fristende og si: "Har de ENDELIG VÅKNET der nede??"

Uansett, hadde de brukt 5 - 10 mill, så hadde jeg hoppet i taket for det.....

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 10 jul 06, 14:08
Opprinnelig postet av Oslo
Jeg håper du har rett Lex, og det er nesten fristende og si: "Har de ENDELIG VÅKNET der nede??"

Uansett, hadde de brukt 5 - 10 mill, så hadde jeg hoppet i taket for det.....


Om vi bruker 1, 2, 3, 5 eller 10 mill er 100% irrelevant så lenge vi skaffer oss kvalitetsspillere!  Jeg vil gjerne ha bosmanspillere, jeg - bare de er bra nok!!!!!

Lav kjøpssum = mulighet for høy lønn
Høy kjøpssum = mindre lønnsbudsjett

Vi kan nok ikke få både i pose og sekk, selv om vi ønsker det aldri så mye. 

Men jeg vil gjerne se Gashi i FFK-drakt. :)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 10 jul 06, 14:12
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Oslo
Jeg håper du har rett Lex, og det er nesten fristende og si: "Har de ENDELIG VÅKNET der nede??"

Uansett, hadde de brukt 5 - 10 mill, så hadde jeg hoppet i taket for det.....


Om vi bruker 1, 2, 3, 5 eller 10 mill er 100% irrelevant så lenge vi skaffer oss kvalitetsspillere!  Jeg vil gjerne ha bosmanspillere, jeg - bare de er bra nok!!!!!

Lav kjøpssum = mulighet for høy lønn
Høy kjøpssum = mindre lønnsbudsjett

Vi kan nok ikke få både i pose og sekk, selv om vi ønsker det aldri så mye. 

Men jeg vil gjerne se Gashi i FFK-drakt. :)


Hva skal vi med Gashi ?? Det er mye bedre å hente Grindheim, slik at vi har en som kan rydde unna foran forsvaret våres.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6584

Lagt til: 10 jul 06, 14:27
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Hva skal vi med Gashi ?? Det er mye bedre å hente Grindheim, slik at vi har en som kan rydde unna foran forsvaret våres.

Årsaken til at Gashi trekkes frem her er vel at han kan være på vei bort fra Vålerenga. Det er totalt urealistisk å trekke Grindheim inn i dette. Men vi kan jo selvsagt by 20 mill og håpe han vil komme til en mindre attraktiv klubb som kjemper for å overleve i Tippeligaen...

Vi trenger ikke å miste gangsynet helt her.

Gashi er en god spiller, men kanskje ikke helt den spilletypen som bør stå øverst på FFKs prioriteringsliste pr. i dag.

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 10 jul 06, 15:18
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av Oslo
Jeg håper du har rett Lex, og det er nesten fristende og si: "Har de ENDELIG VÅKNET der nede??"

Uansett, hadde de brukt 5 - 10 mill, så hadde jeg hoppet i taket for det.....


Om vi bruker 1, 2, 3, 5 eller 10 mill er 100% irrelevant så lenge vi skaffer oss kvalitetsspillere!  Jeg vil gjerne ha bosmanspillere, jeg - bare de er bra nok!!!!!

Lav kjøpssum = mulighet for høy lønn
Høy kjøpssum = mindre lønnsbudsjett

Vi kan nok ikke få både i pose og sekk, selv om vi ønsker det aldri så mye. 

Men jeg vil gjerne se Gashi i FFK-drakt. :)


Tror nok de bosmanspillerne "som er bra nok" allerede har funnet seg nye klubber. FFK står nok ikke øverst på listen....

Savner mer handlekraft fra klubben, det er dyrere å rykke ned, enn å "svi av" 5 - 10 mill nå.....

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5568

Lagt til: 10 jul 06, 15:34
Opprinnelig postet av Oslo


Tror nok de bosmanspillerne "som er bra nok" allerede har funnet seg nye klubber. FFK står nok ikke øverst på listen....

Savner mer handlekraft fra klubben, det er dyrere å rykke ned, enn å "svi av" 5 - 10 mill nå.....


Saken er vel som du sier, at FFK ikke er den mest attraktive klubben å gå til, og da hjelper det ikke så mye med 5-10 mill nå.

Utfordring nr 1 er å finne spillere som holder nivået og som ønsker å komme hit.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jul 06, 15:52
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Opprinnelig postet av Oslo


Tror nok de bosmanspillerne "som er bra nok" allerede har funnet seg nye klubber. FFK står nok ikke øverst på listen....

Savner mer handlekraft fra klubben, det er dyrere å rykke ned, enn å "svi av" 5 - 10 mill nå.....


Saken er vel som du sier, at FFK ikke er den mest attraktive klubben å gå til, og da hjelper det ikke så mye med 5-10 mill nå.

Utfordring nr 1 er å finne spillere som holder nivået og som ønsker å komme hit.



Grunnen til spillerne kvier seg er nok den begredlige gamle Stadion og ikke minst lønnen de blir tilbudt.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 10 jul 06, 19:35

I underkant av 20 mill til spillerkjøp.....samme kilde sa i dag at det var ganske eksakt 17 mill...
Da må det komme no bra...og han trodde fortsatt gashi...og han koster ikke det alene...Det skulle jo skje noe om et par tre dager sa jo eggen her før helga....noen andre som har hørt no i dag eller?

---------------------------

Heia FFK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jul 06, 19:51
Opprinnelig postet av Lex

I underkant av 20 mill til spillerkjøp.....samme kilde sa i dag at det var ganske eksakt 17 mill...
Da må det komme no bra...og han trodde fortsatt gashi...og han koster ikke det alene...Det skulle jo skje noe om et par tre dager sa jo eggen her før helga....noen andre som har hørt no i dag eller?



Er dette kødd, eller mener du ærlig Lex?


Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 12 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340