Rykte/overgangstråd
---------------------------
Heia FFK
Opprinnelig postet av Patrioten
Rykter om venstre back fra Landskrona, som har spilt 175 kamper fra Allsvenkan kan være på vei hit.
Kanskje det er Anders Friberg. Ca 30 år og satt ut av laget i Landskrona nå. Søker ny klubb i disse dager og får lov til å gå gratis. Tidligere spilt for Bryne i Tippeligaen.
Støtt FFK - Si "Hold kjeft" til en stadionsurpomp!
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Opprinnelig postet av Husgutt
fatter ikke hvorfor folk peser om trond olsen.. vi trenger da ikke benkefyll fra Lillestrøm på en plass vi ikke trenger folk på...Nå vet du hva LSK har av spillere så det er ikke lett for han å slippe til, men jeg mener at Olsen er en kar vi burde ha prøvd å hente
Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da
http://keiko99.net
I løpet av uka skal Lars Blixt og Dag Frode Hornseth være klare for nye klubber, hvis kilden min har riktig informasjon.
Jeg ble litt betenkt vedr. Hornseth, når jeg så ham på familiedagen til Plankehaugen her om dagen.
Han haltet kraftig, slik han har gjort mesteparten av den tiden han har vært i FFK.
Håper indelig at de klarer og få gitt bort både ham og Blix, slik at det kan gjøres plass til andre i FFK`s lønnsbudsjett.
FFK på toppen i 2006
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
I løpet av uka skal Lars Blixt og Dag Frode Hornseth være klare for nye klubber, hvis kilden min har riktig informasjon.
Jeg ble litt betenkt vedr. Hornseth, når jeg så ham på familiedagen til Plankehaugen her om dagen.
Han haltet kraftig, slik han har gjort mesteparten av den tiden han har vært i FFK.
Håper indelig at de klarer og få gitt bort både ham og Blix, slik at det kan gjøres plass til andre i FFK`s lønnsbudsjett.
Nybergsund ønsker nå bare Blixt, på grunn av det du skriver. Det må å ha vært en ny skade som har kommet, for de ville jo ha han
Snæbbussaristokrat 1
Ble medlem: 15 feb 04
Lagt til: 30 jun 06, 12:46
Endret: 30 jun 06, 12:47
Opprinnelig postet av ffkmufc
Synd hvis vi ikke blir kvitt Hornseth nå heller. Syns han får nye skader hele tida jeg..
Nå har han jo kun et halvt år igjen av kontrakten sin med FFK og jeg tror nok vi bør regne med at han blir her ut kontraktstiden.
Selvføgelig er det tråkig for en klubb å ha en spiller som er skadet hele tiden, men mest tråkig er det nok for spilleren selv.
Selv om han skulle bli skadefri etterhvert, så er det vel ikke så mange klubber som er villig til å satse på en spiller som nesten konstant har vært skadet i 3 år, og det til tross for at han etter sesongen er Bosmanspiller.
FFK på toppen i 2006
Her kommer en god nyhet angående spillerfoorstekninger. Til Radio Fredrikstad sa KTE at han hadde fått beskjed fra styret at det var penger i systemet til å kjøpe ut spillere fra deres kontrakter, kanskje kvalitetspillerne er på gang?
HMMMMMMMMMMMMMMMMM?
Heia FFK
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914