Husk meg
Brukernavn
Passord

Rykte/overgangstråd

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 12 6

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 jul 06, 07:02
Endret: 01 jul 06, 07:03

Risholt bare på ferietrenig.

Håper det ligger noe mere bak jeg.


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 01 jul 06, 08:42

Tja...jeg vet ikke jeg, men...her er det noe muffens...
Men det bør jo komme noen nye spillere snart nå da...Kan jo snart ikke stille lag vi...hehe

---------------------------

Heia FFK


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 01 jul 06, 10:59
Til mandag er ferien over for AGF spillerene.  De har trenings kamp mot Brøndby på tirsdag.
Håper Risholt ikke drar til Danmark i helga.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 06, 12:49
Endret: 01 jul 06, 12:52
Opprinnelig postet av ffkmufc

Risholt bare på ferietrenig.

Håper det ligger noe mere bak jeg.




Hvis man leser mellom linjene her, så kan det muligens være noe pågang. Rart hvis Risholt skulle komme hit uten en grunn, når han må være tilbake i Årus til mandag for å spille treningskamp til tirsdag. Og hvorfor skulle han gidde å bruke ferien sin til å trene med klubben som ville kvitte seg med han, om det ikke taler Risholt til fordel.

Men, vi må nok være forberedt å at en av midtbannespillerne våres vil forsvinne hvis han kommer.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 01 jul 06, 13:17
Robbie Russel uønsket i Rosenborg.

Kan han være noe for FFK? Er jo bare 25 og spiller høyreback. Det eneste som jeg kan se som grunn for at vi ikke burde prøve oss på han må være at han er utenfor EU/EØS (Tror jeg).

Var veldig god når han spilte for Sogndal.

---------------------------

Ære være Eggen jr.
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 01 jul 06, 13:40
Trond Erik Bertelsen - Vidar Martinsen - Raio Piiroja - Robbie Russel

Det er en forsvarsfirer som jeg hadde likt sett i FFK-drakta. Er heller ikke helt uoppnålig. Robbie Russel er uønsket i Rosenborg. Moss gjør det ikke veldig bra for tiden og et opprykk ser vanskelig ut.  Martisen vil jo spille i Tippeligaen og når Moss i ikke rykker opp er det greit å dra "hjem" til FFK for tippeligaspill der.

Mens så var det penger da....


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 01 jul 06, 13:45
Nå har vi jo penger til å hente spillere. Russell var knallgod i Sogndal. Synes han har vært god de kampene jeg har sett han i rbk også. Dessverre han rbk klart å "ødelegge" nok en spiller ved å plassere han på benken/tribunen. Høyreback trenger vi absolutt forsterkninger også, og det er ikke veldige lett og finne spillere på denne plassen.

Hvis ikke FFK prøver seg her, så blir jeg rett og slett skuffet. Og det med EU kvota er ikke noe argument, dem hadde jo han andre karen her på prøvespill forrige uke.

---------------------------

Ære være plankebyen!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 06, 14:06
Endret: 01 jul 06, 14:07
Opprinnelig postet av kjell
Nå har vi jo penger til å hente spillere. Russell var knallgod i Sogndal. Synes han har vært god de kampene jeg har sett han i rbk også. Dessverre han rbk klart å "ødelegge" nok en spiller ved å plassere han på benken/tribunen. Høyreback trenger vi absolutt forsterkninger også, og det er ikke veldige lett og finne spillere på denne plassen.

Hvis ikke FFK prøver seg her, så blir jeg rett og slett skuffet. Og det med EU kvota er ikke noe argument, dem hadde jo han andre karen her på prøvespill forrige uke.


FFK har penger til å hente spillere nå, ser ikke bort i fra at de gjør fremstøt på Vidar Martinsen. Styret i klubben har gitt beskjed til KTE at det er midler til å  kjøpe ut spillere fra kontrakter.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 06, 14:25
Lars Blixt hadde egentlig tenkt til å legge opp etter denne sesongen, men skal likevel prøve seg i Nybergsunde, dette i følge http://www.ostlendingen.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060701/SPORT/107010014/1020/FORSIDE

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 01 jul 06, 14:58
en relativt billig spiller, og eks-rbk, betyr vel i praksis at russell snart er klar for FFK ...

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 jul 06, 17:52
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvis man leser mellom linjene her, så kan det muligens være noe pågang. Rart hvis Risholt skulle komme hit uten en grunn, når han må være tilbake i Årus til mandag for å spille treningskamp til tirsdag. Og hvorfor skulle han gidde å bruke ferien sin til å trene med klubben som ville kvitte seg med han, om det ikke taler Risholt til fordel. Men, vi må nok være forberedt å at en av midtbannespillerne våres vil forsvinne hvis han kommer.


Tja, kanskje fordi han er på besøk i byen og vil treffe igjen noen av spillerne. Du vet, det er ikke usannsynlig at han fikk noen kamerater i FFK... Selv om han var uønsket i klubben, så er jo Drillo vekk fra klubben. Og du antyder jo at Eggen vil ha han tilbake, så det er vel neppe noe ondt blod mellom dem. Så hvorfor skulle han ikke bruke litt av ferien til trene med gamle lagkamerater? Dette er helt normalt.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 03 jul 06, 07:32
Noen som veit om Roger har dratt hjem til Danmark?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 03 jul 06, 10:27
Endret: 03 jul 06, 10:29
Vidalon til Rosenborg?


Nystrøm til Tromsø?

FFK ville hente vidalon.. hva med nystrøm da ?

---------------------------

Ta en titt på forumet mitt.. Det er avstemning om FFK sine kamper. Du må være registrert, men når du stemmer så vil ingen se hva du har stemt.. se da

http://keiko99.net


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 03 jul 06, 17:10
Opprinnelig postet av keiko99
Vidalon til Rosenborg?


Nystrøm til Tromsø?

FFK ville hente vidalon.. hva med nystrøm da ?


Jeg har ikke sett Vidalon selv, men alle gode midtstoppere som kan erstatte bora burde vurderes.

Når det gjelder nystrøm mener jeg at vi har nok av spisser i kategorien "kan slå til". Om man på liv og død skal hente inn en spiss, så burde det hentes en rutinert en.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 jul 06, 18:11
Endret: 03 jul 06, 18:12

Vil han glemme å spekulere mer i om Vidar M, Vidalon og Risholt kommer.

Har fått dette bekrefet  fra Moss Avis.

Meldingen jeg fikk var som følgende:

Per Morten Haugen sier at FFK generelt er på jakt etter forsterkninger, men utifra signalene Moss har gitt tidligere, pluss priantydningen på Martinsen, så har FFK ikke råd til verken Martinsen, eller Vidalon.

Når det gjelder Risholt er han uaktuell for spill for FFK i hvertfall i denne omgang, dette i følge en  hemmelig og sikker kilde.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 03 jul 06, 23:22

Adrian Gashi ser ut til å være på vei ut av Vålerenga, her bør vi være på banen.

Husker Terje Høili ville han til oss, når vi signet Simen Brenne. 
Tenk om Terje hadde vært i systemet ennå, kanskje Gashi hadde blitt FFK-spiller. Midlene hadde i hvertfall vært der.


Gashi glapp for FFK

Terje Høili forteller at han ble tatt med i prosessen tidig og at han er glad for at FFK får en forsterkning med lokal forankring i byen.
– Jeg så ham i aksjon på Stadion for Moss og han skilte seg absolutt ut. Det er ingen hemmelighet at FFK trenger temposterke spillere og her har vi sikret oss en slik. At han er fra distriktet gjør at det også blir enklere å beholde ham her, mener Høili som ytret et sterk et ønske om at FFK også måtte sikre seg Brennes lagkamerat på U21-landslaget, Adrian Gashi. De planene kan FFK skrinlegge. I går skrev Gashi under en ny kontrakt med Vålerenga.
– Vi bør styrke stallen med ytterligere to-tre kvalitetsspillere, mener Høili.

http://www.f-b.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20031213/FFK/501550340&SearchID=73249583921394


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 04 jul 06, 06:21
Opprinnelig postet av Patrioten

Adrian Gashi ser ut til å være på vei ut av Vålerenga, her bør vi være på banen.

Husker Terje Høili ville han til oss, når vi signet Simen Brenne. 
Tenk om Terje hadde vært i systemet ennå, kanskje Gashi hadde blitt FFK-spiller. Midlene hadde i hvertfall vært der.



Tenkte det samma sjøl! Gashi er en spiller jeg gjerne ser i FFK drakt!

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 04 jul 06, 09:53
Stabæk lukter nå på Øivind Storflor....burde FFK slengt seg på i kampen om hans signatur??

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 jul 06, 10:26
Opprinnelig postet av Oslo
Stabæk lukter nå på Øivind Storflor....burde FFK slengt seg på i kampen om hans signatur??


Min ærlige mening: JA

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 jul 06, 18:34
Blixt ut - Nybergsund
Sørlie ut - Lisleby FK/ Byåsen?
Peters ut - Follo

Inn:
Tamas Szekeres fra tromsø

---------------------------

God bedring Dagfinn Enerly



Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 12 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340